نبض خبر؛

برخورد قربانیان معدن با خودروی روحانی

کد خبر: ۶۹۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 07 May 2017
تعداد بازدید : 1994
بازدید 25109
۹
حسن روحانی امروز به معدن یورت گلستان رفت و مورد استقبال سرد شماری از خانواده قربانیان این معدن و مردم محلی قرار گرفت! شماری از مردم با حضور در گرداگرد خودروی روحانی، ابتدا اعتراض خودرو را با فریاد بیان کردند اما وقتی خودرو مسیر خود را از میان جمعیت باز کرد و خودروی دکتر روحانی متوقف نشد، خود رو با خودرو کوبیدند. پس از حضور روحانی در معدن، یکی از معدن چیان سخنرانی کرد و اعتراض خود را نسبت به وضعیت این معدن اعلام کرد. سپس روحانی در سخنانی در داخل خودرو خطاب به معدن چیان قول داد که به این حادثه رسیدگی می‌کند اما معدنچیان که قانع نشده بودند، مانع از رفتن رئیس جمهور شدند و صحنه های دردناکی رقم خورد. تصاویر این اتفاقات را اکنون در «تابناک» می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۹
تایناک نظرات را بدون جانب داری منتشر کن
کسی که اختیار ۲۰٪ مملکت دستشه اما باید جواب ۱۰۰٪ نابسامانیها و دزدیها و اختلاسها و غارتها و چپاولها و...رو بده.فرقی نمیکنه روحانی احمدی نژاد یا خاتمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
مگه چاقو زیر گلوش گذشته بودند که رئیس جمهور شه؟ ایشون با همه این داستان ها کاندیدا شده و وعده داده
دمش گرم اومد میون مردمی که همه چیزشوننو از دست دادن اینها چه با روحانی و چه بدون روحانی وضعیشون همین بود و هست ولی برای اولین تو تاریخ این مملکت دیدیم که یک مقام دولتی اومد بین مردم واقعی نه اینهایی که از مدارس و سازمانها میران مردم عصبانی و سرخورده
این حرکت رئیس جمهور جای تقدیر داره
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
برادر عزيز اگه يك درصد فكر ميكرد اينجوري ميشه مطمئن باش پاش رو اونجا نميذاشت
يه ذره منصف باشي
شما هم خوشحالید شان رئیس جمهور رو حفظ نکردند ؟ در دوران دولت قبلی کسی جرات داشت مقابل رئیس جمهور همچین حرکتی کنه ؟ کسی جرات داشت پخش کنه ؟ حتی مقابل شهر دار یه همچین حرکتی نمی شد کرد. باز هم سعه صدر روحانی. گناه روحانی چی بوده ؟ جز اینکه برای دلجویی رفته ؟
دم روحانی گرم.زنده باد.مرد اونه که تو اوج مصیبت بره سر وقت حادثه دیده.
ممکن است که شخص روحانی مسئول مستقیم فاجعه انفجار در این معدن ذغالسنگ نباشد ولی انتخاب وزیری ... مانند نعمت زاده ... در راس وزارت صنعت و معدن و بدتر از آن حمایت مداوم و بی چون وچرا از وی... همین تحلیل عینا شامل حال فاجعه دردناک تصادف چند ماه قبل دو قطار مسیر مشهد-تبریز و وزیر ... و ...........وزارتخانه مربوطه نیز می گردد.
به اصل ماجرا کاری ندارم اما باید به میان کارگران می رفت باید ......حتی اگر کتک می خورد.... حتی اگر فحش می شنید حتی اگر ...کارگران این معدن داغدار هستند و عصبانی...