بازدید 16118
فوری

شجاع خلیل‌زاده‌ هم به پرسپولیس پیوست

پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر، با مشکلات زیادی در دفاع میانی مواجه بود و به دلیل کمبود مهره و مصدومیت و محرومیت بازیکنان فیکسش ناچار به استفاده از مهره های سایر پست ها بود. با پیوستن شجاع به سرخپوشان، به نظر می رسد انصاری بار دیگر به دفاع چپ نقل مکان کند.
کد خبر: ۶۹۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 06 May 2017
مدافع فصل گذشته تیم سپاهان با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست، مدافعی که قرار است با تحویل گرفتن پیراهن شماره 3 سرخپوشان لیگ هفدهم را با این تیم استارت بزند و امیدوار به حضور و بازگشت به تیم ملی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده مدافع میانی فصل گذشته سپاهان که امروز برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس آمده بود قرارداد خود را امضا کرد.

او به زودی و با شروع رسمی فصل نقل و انتقالات قرادادش را با این باشگاه ثبت خواهد کرد. خلیل زاده امروز با طاهری دیدار کرد و در حضور او این قرارداد امضا شد.

گفتنی است پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر، با مشکلات زیادی در دفاع میانی مواجه بود و به دلیل کمبود مهره و مصدومیت و محرومیت بازیکنان فیکسش ناچار به استفاده از مهره های سایر پست ها بود. با پیوستن شجاع به سرخپوشان، به نظر می رسد انصاری بار دیگر به دفاع چپ نقل مکان کند.

شجاع خلیل‌زاده‌ هم به پرسپولیس پیوست

خلیل زاده که در فصل پانزدهم نیز زمزمه حضورش در پرسپولیس به وجود آمده بود به دلیل مشکلات سربازی راهی تراکتورسازی شد و به جای پیراهن سرخ پرسپولیس، در جمع تبریزی‌ها حاضر شد. در روزهای پایانی دوران سربازی اما بار دیگر صحبت از حضور این مدافع سابقا ملی‌پوش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ که خلا مدافع میانی را به شدت احساس می‌کردند به وجود آمد اما باقی ماندن بخشی از مدت قرارداد این بازیکن بار دیگر مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا او راهی اصفهان شود و یک فصل دیگر از خواسته‌اش دور شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها