بازدید 4679

سازمان هواپیمایی «ایرتور» و «آتا» را نقره داغ کرد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد با دو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا به علت ضعف برنامه‌ریزی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 02 May 2017
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد با دو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا به علت ضعف برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری‌، رضا جعفرزاده اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را به تجدید نظر در برنامه‌ پروازی خود به مقاصد خارجی و کاهش تاخیرات، ملزم کرد.

جعفرزاده افزود: به علت بروز مشکلات در برقراری به‌موقع پروازها و بروز تاخیرات متعدد در اسفندماه 95 و ایام نوروز 96 که منجر به نارضایتی مسافران شد برخی از مجوزهای خارجی ایرتور شرکت لغو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اخطاری شرکت هواپیمایی آتا را به بازنگری در برنامه‌ریزی و بخش بازرگانی آن شرکت ملزم کرد.

وی افزود: با توجه به ضعف عملکرد ‌شرکت آتا در حوزه برنامه‌ریزی و بازرگانی و اعمال اقداماتی از قبیل فروش بلیت مازاد، برنامه‌ریزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان و عدم سرویس‌دهی به‌موقع در فرودگاه که منجر به نارضایتی مسافران و فرودگاه شده است، مقرر شد مدیران بخش‌های مذکور هرچه سریع‌تر نسبت به بازنگری در برنامه‌ریزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: با مشاهده هرگونه تعلل شرکت‌های هواپیمایی به توصیه‌ها‌ این سازمان، نسبت به مجوز فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل