بازدید 3291

بازداشت ۱۴ نفر در راهپیمایی «روز کارگر» در نیویورک

کد خبر: ۶۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹ 02 May 2017
دست کم ۱۴ نفر در جریان راهپیمایی «روز کارگر» در شهر نیویورک آمریکا بازداشت شدند.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، در جریان راهپیمایی «روز کارگر» در شهر نیویورک آمریکا دست کم ۱۴ تن به دلیل مسدود کردن درب ورودی بانکهای «جی پی مورگان» و «ولس فارگو» بازداشت شدند.

گفتنی است که هزاران نفر به مناسبت روز کارگر در شهرهای مختلف آمریکا راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها با اعتراض به سیاستهای مهاجرتی دولت ترامپ، از حقوق کارگران اعلام حمایت کردند که این امر به دستگیری های گسترده منتهی شد.

در شهر نیویورک نیز هزاران تن از مدافعان حقوق کارگران و مهاجران دوشنبه صبح پس از تجمع در پارک «بریانت» واقع در منهتن نیویورک به سمت بانک جی پی مورگان راهپیمایی کرده و دربهای ورودی این بانک را مسدود کردند و بنری را برافراشتند که روی آن این عبارت درج شده بود: «سود شما، درد و رنج ماست».

سازمان دهندگان این راهپیمایی می گویند که بانکها بخشی از شرکتهایی هستند که از ساخت زندانهای خصوصی و مراکز بازداشت مهاجران سود می برند.

پیش بینی می شود که دهها هزارتن از مهاجران و حامیان آنها در شهرهای شیکاگو، سیاتل و لس آنجلس راهپیمایی برگزار کنند و راهپیمایی هایی نیز در دهها شهر کوچکتر آمریکا از ایالت فلوریدا گرفته تا ایالت اورگان برنامه ریزی شده است.

در بسیاری از شهرهای آمریکا، فعالان مردم را تشویق می کنند تا با ترک محل کار، مدرسه، دانشگاه یا مراکز خرید اهمیت و نقش مهاجران را در جامعه آمریکا به همگان گوشزد نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی