بازدید 16684

علت فوت کودک دو ساله در پارک ولی عصر

کد خبر: ۶۸۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 30 April 2017
آقا محمدی از رسیدگی باقید فوریت به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج) شهربابک خبر داد و افزود: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دوساله شهربابکی، عدم وجود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.
 
به گزارش میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از رسیدگی با قید فوریت به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک خبر داد وافزود: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دوساله شهربابکی، عدم وجود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ  از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.

رسیدگی به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک باقید فوریت در حال انجام استبامقصران حادثه برخورد قضائی خواهد شد

رمضان آقامحمدی اظهار داشت: در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستیم و پس از اعلام نظرات تخصصی کارشناسان رسمی دادگستری،با مقصران حادثه برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
این مقام قضائی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه دلخراش از محل حادثه بازدید بعمل آمد ودستورات قضائی لازم جهت بررسی این پرونده صادر شده است.
 
رسیدگی به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک باقید فوریت در حال انجام استبامقصران حادثه برخورد قضائی خواهد شد

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: کیانوش ریاحی کودک دو ساله شهربابکی به  همراه  والدین خود برای بازی به پارک ولی عصر(عج) این شهرستان می‌رود و متاسفانه پس از مدتی به ناگاه از مادر خود جدا شده و در ظرف چند ثانیه در زیر الاکلنگ فنری که چند کودک دیگر نیز بر روی آن مشغول بازی بودند قرار می‌گیرد و متاسفانه براثر ضربات سنگین به ناحیه سر و کمر، کودک فوت می کند.

دادستان عمونی و انقلاب شهربابک ابراز داشت: با وجود سرعت عمل والدین در رساندن فرزندشان به مرکز درمانی، طفل بر اثر ضربات وارده، در  بیمارستان  فوت می کند.

این مقام قضائی هشدار داد: والدین، هنگامی که برای تفریح و بازی، فرزندان خود را به پارکها و محلهای باز می برند، با دقت تمام حرکات فرزند خود را کنترل نمایند و لحظه‌ی از آن ها غافل نشوند، چرا که در این محیط‌ها، درصد بروز حادثه به جهت شلوغی و جنب و جوش بچه ها، بسیار بالاست.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
وای خدا...
واااااااااااا
دور هروسيله يه حصار بكشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خود سازمان بازرسی پارکها مقصر اصلی هستند چون من تا حالا چنین حریمی در هیچ پارکی ندیدم.
بی مبالاتی والدین را باید با وسایل یا محیط غیر اسناندارد توجیه کرد مادرم شش بچه داشت هیچ کدام را یک دقیقه بحال خود رها نمی کرد چون تزش این بود که بچه ها اتفاقاتی را می سازند که به فکر ما نمی رسد
مقصر 100 در 100 والدین هستن. بچه خودم حدود 3 سالشه، پارک می برمش 1 ثانیه هم چشم ازش بر نمی دارم. حتی اگه با دوستاش باشه. بالای سرسره می ره، کلا دستشو می گیرم. دائم حواسم بهش هست. سهل انگاری پدر و مادره این اتفاقات. الکی نگین حصار و این جور چیزا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
عجب استدلالی؟
برای الاکلنگ چجوری میخوان حفاظ بزارن؟ شما الان همه اسباب بازی های شهر بازی هارو نگاه کنید همین مشکل رو دارند
مردم بچه هاشون رو میبرن پارک که آزاد باشن و بازی کنن.فقط کم مونده پارک ها رو مین گذاری کنند.
توی کدوم پارک جدا هستش که اینجا جدا باشه.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برید مسئله رو ریشه ای حل کنید.
كمتر پاركي وجود دارد كه براي الاكلنگ حصار گذاشته باشد.والدين مقصر هستند.
خیلی ناراحت کننده است بچه معصوم
من خودم مادرم و درد این مادر رو با همه ی وجودم حس می کنم،ولی تورو خدا بیاین از اون ور بوم نیفتیم،والدین بچه بی مبالاتی کردن و این طفل معصوم تاوانش رو پس داده،مقصر پدر و مادر هستن،اين مسخره بازی ها چيه که الا کلنگ حصار نداشته????کجای دنیا دور الاکلنگ حصار می کشن?
نمیشه جدا کرد والدین مراقب باشند. الاکلنگ رو جدا کنن سرسره و تاب رو چی کار کنن
این که بچه ی دو ساله رو حتی در محوطه ی بازی باید کنترل کرد کاملا درسته، ولی شما یه نگاهی به این آلاکلنگ بکنید. یه طراحی من درآوردی، زمخت و خطرناک . من هرچی آلاکلنگ توی عمرم داخل و خارج ایران دیدم ، یه محور ساده و سبک داره که دوتا بچه دو طرف بشینن و " با فشار پاهاشون به زمین " متناوبا حرکت کنند. این چیزی که دیده میشه ، بچه ها هیچ کنترلی در حرکتش ندارند مگر اینکه به طرز مسخره ای عقب و جلو بشند. این که هم گفته شده حصار، میتونه منظور حصار دور محل فرود صندلی بوده باشه. در کل غیر استاندارد به نظر میاد.
اگر هم لازم باشه در پارک دور وسیله ای حفاظ گرفته بشه ، باید اطراف تابها باشه، چرا که خیلی ممکنه اتفاق بیفته که بچه ها در مسیر رفت و برگشت تاب قرار بگیرن و بادر نظر گرفتن یه بچه ی حداقل 10 کیلویی روی تاب، ضربه آونگ میتونه شدید باشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان