بازدید 2993

نامزدها نباید نسبت ناروا یا دروغ به سایر نامزدها بدهند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: حداقل انتظار مردم از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این است که از بدرفتاری، تخریب، دروغگویی، تهمت، آمار نادرست، تشویش اذهان عمومی به جد پرهیز کنند و به تشریح برنامه‌ها و راهبردهای خود برای برون‌رفت از مشکلات و چالش‌ها همت داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 29 April 2017
سیدمهدی مقدسی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تکیه نامزدها به بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌های انتخاباتی تاثیر معکوس دارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس متذکر شد: اگر نامزدها نسبت به عملکرد سایر نامزدها نقدی هم دارند، باید منصفانه بیان کنند. نباید در برنامه زنده تلویزیونی نسبت ناروا یا دروغ به سایر نامزدها بدهند و با این کار ذهنیت جامعه را تخریب کنند، مردم به این رفتارها توجه دارند.

وی بدرفتاری و بداخلاقی نامزدها بر کاهش مشارکت عمومی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: اگر شیوه‌های عوام‌گرایانه و مردم فریب در سال ۸۸ جواب داد و موجب پیروزی یک نامزد در آن انتخابات شد اما باید دانست درک و شعور سیاسی  جامعه بسیار بیشتر از قبل است علاوه بر آن دسترسی مردم به اطلاعات از طریق فضای مجازی قابل مقایسه با گذشته نیست، همه این موارد موجب روشن‌تر شدن اذهان عمومی جامعه حتی در نقاط دور افتاده و روستاها و عدم اقبال به مروجان این رفتار می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست تا با انتشار گزارش‌های خبری و تصویری صحیح، اطلاعات تایید شده را در کانال‌های خبری در اختیار مردم بگذارند.

مقدسی دسترسی مردم به حقیقت و اطلاعات درست از طریق فضای مجازی و تجزیه و تحلیل و پایش اطلاعات درست از نادرست را راحت‌تر از قبل دانست و اظهار کرد: مردم با بررسی دقیق و عمیق اطلاعات و مشاوره با افراد منصف به نامزد اصلح رای دهند. نباید از یاد برد که درک و بینش مردم ایران بالاتر از آن است که نامزدها از طریق بداخلاقی و بدرفتاری بتوانند باعث گمراهی آنان شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار