بازدید 2624

مردم با امپراطوری دروغ و تهمت مبارزه کنند

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است نباید در عرصه انتخابات دروغ‌پردازی، تهمت و افترا به کاندیدای رقیب باب شود.
کد خبر: ۶۸۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 29 April 2017
پروانه مافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت اخلاق مداری در عرصه انتخابات گفت: عرصه انتخابات، عرصه بسیار مهم، حساس و مقدسی است و افرادی که به عنوان کاندیدا وارد آن می‌شوند حتماً باید از کمالات ویژه‌ای برخوردار باشند که در اخلاق و رفتار آنها مشهود باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: عرصه مبارزات انتخاباتی، عرصه حرف‌های رکیک، غیرقابل قبول، غیرمنطقی، دروغ، تهمت، افترا و تحمیق کاندیدای رقیب نیست و کاندیداها باید به این موضوع کاملا آگاه باشند؛ البته کسانی از این روش‌ها برای اثبات خود استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند رقیب را در عرصه مبارزات انتخاباتی به شدت مورد هجمه‌های غیراخلاقی و غیرمنطقی قرار بدهند تا با این روش او را حذف کنند.

وی تصریح کرد: ملت باید آگاه باشند و از طریق شناسایی این رفتار کاندیداها در انتخابات، تصمیم خود را گرفته و رأی خود را به کاندیدای اخلاق مدار و دارای تحمل و صبر که به خود اجازه نمی‌دهد حریم اخلاق را در مورد رقیب انتخاباتی خود مورد هجمه قرار دهد، سوق دهند.

مافی افزود: باطن و ذات فکر و رویکرد کاندیداها در عرصه انتخاباتی و در جریان بده-بستان با دیگر رقبا به ویژه در زمان مناظره‌ها به خوبی مشخص می‌شود؛ عصبانیت آنها از به چالش‌کشیده شدن، صبر و تحمل در برابر انتقاد، راست گویی و ... از فاکتورهای مهم در این خصوص است ضمن آنکه زمانی کاندیدایی برای اینکه آرای مردم را داشته باشند به هر وسیله‌ای متوسل می‌شود و حتی عرصه انتخابات را به آلودگی‌های انتخاباتی دچار می‌کنند؛ لذا این افراد باید به ملت شناسانده شوند تا مردم آنها را طرد کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: مردم باید به اخلاق مداری و صداقت رأی مثبت دهند و نباید در عرصه انتخابات دروغ‌پردازی، تهمت و افترا به کاندیدای رقیب باب شود و مورد توجه کاندیداهای دیگر قرار گیرد؛ به همین دلیل مردم باید با عدم اطمینان به این افراد و مقابله با آنها در حقیقت با امپراطوری دروغ و افترا و تهمت مبارزه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها