بازدید 2550
۱

زیان 35میلیارد تومانی مردم تبریز از لیگ برترفوتبال!

کد خبر: ۶۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 29 April 2017
در هیاهوی فعالیت انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر تبریز، هر شهروند تبریزی (از کوچک و بزرگ و از پایین شهری تا بالا شهری) حدود 20هزار تومان زیان کردند!

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته رسانه های آذربایجان ، با سقوط تیم ماشین سازی شهرداری تبریز به دسته اول فوتبال کشور، 35 میلیارد تومان (حداقل) خسارتی بود که به شهرداری تبریز وارد شد که با احتساب جمعیت تبریز، رقم بیست هزار تومان برای هر شهروند تعلق می گیرد.

این تحلیل در ادامه می افزاید : اگر سال گذشته امتیاز این تیم (حداقل بیست میلیارد تومان) فروخته می شد این مبلغ می توانست تغییری محسوس در وضعیت نابسامان ورزش شهر ایجاد کند. افزایش فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی و ... تنها بخش کوچکی از کاری بود که میشد کرد ولی نشد!
 
در پایان این مطلب که به نظر می رسد در فضای رقابت های انتخاباتی و برای تخریب نوشته شده، آمده است؛ حال باید منتظر ماند و دید که شورای پنجم چه تصمیمی در قبال این فاجعه ورزشی (که برای دومین بار در سازمان ورزش شهرداری تبریز رخ می دهد) خواهد گرفت.آیا شهردار تبریز برای جلب رضایت اعضای آینده و جامعه ورزشی تبریز، دست به خانه تکانی خواهد زد یا همچنان از مدیر سقوطی اش حمایت خواهد کرد؟


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی تیمها به لیگ برتر سعود کردند چرا ننوشتید سود تبریزیها چقدر بوده ؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار