بازدید 2139

بغداد ممنوعیت پرواز مستقیم به فرودگاه‌های کردستان عراق را لغو کرد

مقامات اربیل اعلام کردند که دولت مرکزی این کشور تصمیم ممنوعیت پروازهای مستقیم ترابری به فرودگاههای کردستان عراق را لغو کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 28 April 2017
مقامات اربیل اعلام کردند که دولت مرکزی این کشور تصمیم ممنوعیت پروازهای مستقیم ترابری به فرودگاههای کردستان عراق را لغو کرده است.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت حمل و نقل و ارتباطات کردستان عراق اعلام کرد که بغداد از تصمیم ممنوعیت پرواز مستقیم هواپیماهای ترابری به کردستان عراق عدول کرده است.

دادگاه فدرال عراق روز گذشته اعلام کرده بود که پروازهای باری به سوی کردستان عراق باید ابتدا در فرودگاه بغداد مورد تفتیش قرار گیرند.

به نوشته پایگاه خبری حمرین، ««اومید محمد» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: مسئولان بغداد روز پنج شنبه (دیروز) تصمیمی که سه روز پیش درباره ممنوعیت پروازهای مستقیم باری به فرودگاههای کردستان گرفته بودند را باطل اعلام کردند.

او افزود: بغداد این تصمیم را لغو کرد و البته تصمیم بر ممنوعیت پروازها نیز متأسفانه بدون اطلاع و مشورت با ما صورت گرفته بود.

در همین حال «مولود باوه مراد» وزیر حمل و نقل و ارتباطات نیز اعلام کرده است که همراهی و توجیهاتی که از سوی اقلیم کردستان صورت گرفته، باعث شده است که بغداد از تصمیم خود باز گردد.

او تأکید کرد که از این پس هیچ مشکلی در مسیر پروازهای باری به فرودگاههای منطقه کردستان وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل