بازدید 16517
«تابناک» کسب اطلاع کرد؛

احتمال همکاری منافقین با تروریست‌ها در حادثه تروریستی میرجاوه

از قرار معلوم، مقرر شده که منافقین در پوشش گروهک های تروریسی نیز اقدامات و عملیات هایی در نقاط مختلف کشور برای ترور و خرابکاری انجام بدهند که برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی احتمال می دهند که حادثه اخیر میرجاوه نیز از این دست اقدامات باشد.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 27 April 2017

ساعت ۱۹:۴۰ شب گذشته (پنج شنبه شب) ماموران پاسگاه مرزی میرجاوه استان سیستان وبلوچستان حین تعویض شیفت بین میل مرزی ۹۹ و ۱۰۰ در کمین تروریست های تکفیری گرفتار شده و تروریست ها ناجوانمردانه با توجه به غافلگیری مرزبانان کشورمان، با شلیک گرینف، ۱۱ مرزبان غیور را به رگبار بستند.

به گزارش «تابناک»، تروریست ها پس از این حادثه با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه، به خاک پاکستان متواری شدند. در جریان این اقدام تروریستی 9 مرزبان شامل هفت سرباز و نیروی کادری به شهادت رسیدند. ساعتی پس از این اقدام، گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

« حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد » در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 20 شب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده‌اند.

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده‌اند.

در همین زمینه بررسی های «تابناک» جزئیات دیگری از این حادثه را برملا می سازد که نشان از همنوایی منافقین با گروهک های تروریسی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه می دهد.

گفته می شود، پس از درخواست های منافقین از ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا قرار شده که همکاری بیشتری برای انجام عملیات های تروریسی و خرابکاری در جمهوری اسلامی ایران از سوی منافقین صورت بگیرد.

نامه نگاری به ترامپ و دادن اطلاعات غلط درباره اقدام احتمالی ایران برای انجام اقدامات نظامی در زمینه هسته ای که اخیرا توسط گروهک تروریسی منافقین در آمریکا صورت گرفت، بخشی از برنامه های جدید این سازمان تروریسی منحوس علیه جمهوری اسلامی ایران است.

از قرار معلوم، مقرر شده که منافقین در پوشش گروهک های تروریسی نیز اقدامات و عملیات هایی در نقاط مختلف کشور برای ترور و خرابکاری انجام بدهند که برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی احتمال می دهند که حادثه اخیر میرجاوه نیز از این دست اقدامات باشد.

بر اساس این برآوردها، این فرض وجود دارد که شهادت جمعی از عوامل انتظامی کشورمان در میرجاوه که در حال حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده اند و البته مساله به نام گروهک تروریستی جیش الظلم تمام شده است، به احتمال فراوان از جانب منافقین صورت گرفته باشد.

باتوجه به فرار عوامل این حادثه تروریستی به خاک پاکستان، «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان با تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان کشور به دست اشرار مسلح تصریح کرده که «دستگاه دیپلماسی از هیچ کوششی برای پیگیری موضوع از مجاری دیپلماتیک و تنبیه تروریست‌های شرور فروگذار نخواهد کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴۰
چرا اينقدر منفعليم ما؟ تا كي؟ بس نيست ديگه؟
چشم دل و امید این گروه ها رخ دادن اتفاقات سال 88 است در انتخابات پیش رو
مرزبان ها را تجهیز کنید!!!!
چرا جوون های مردم باید کشته بشن؟ کی جوابگو؟؟
خاینین پست فطرت. فقط به فکر آسیب به ایرانیان هستید. انوقت دم از ایران و آزادی ملت می زنید. مرگ بر منافقین
مهم نیست کی هستند منافقین داعش یا افراد شرو تقویت شده در پاکستان هستند مهم اینه که بزنیم دهنشونو صاف کنیم
امروزبرنامه خبری ساعت ۱۴بعنوان آخرین خبروبعدازخبرهای مختلف ازجمله حمله به فرودگاه دمشق خبرشهادت سربازان ایرانی رابصورت خیلی خلاصه پخش کرد!!!!
بابا تا کی باید جوانان ما تو این مرز پاکستان کشته بشن؟
چرا مسئولین یه فکری نمیکنن؟
امیدوارم ریشه کن بشه اونی که به فکر قدرت رسیدن با کشتن دیگران باشه
نمیدون چرا از رادارهای نفریاب توی این مرزها استفاده نمیکنن...
پس بی تدبیری مسئولین امتینی در مورد این خلاهای امنیتی چی می شود چرا هیچ مسئولی بابت این ضعف مدیریت امنیتی توبیخ نمی شود
تاکی بایدشاهدادامه اینگونه حملات ناجوانمردانه درمنطقه مرزی پاکستان باشیم؟
اقا قلب ما به درد اومد
مردیم از شنیدن این اخبار
کاری از دستم برنمیاد احساس بی غیرتی میکنم
برادرانمان را شهید کردند
مدیریت غلط ،وناکار آمد ،این چندمین بار است ؟
نمیدونم چرا زمان تعویض شیفت در غروب آفتاب و تاریکی انجام میشه... به نظرم میشه تعداد شیفت ها رو افزایش و زمان تعویض شیفت رو در روز انجام داد....قبل تعویض و کمین هم میشه با پهپاد منطقه و مسیر رو زیر نظر گرفت...ِجون ادمها خیلی بیشتر از اینها ارزش داره...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
نمیدونی چرا؟
ايران بايد برونه تو خاك پاكستان جيش الظلم و جيش الشيطان و اينارو كامل محو كنه و برگرده.به پاكستان بگه اگه عرضه نداره كه تروريست هارو جمع كنه خودمون اين كارو براشون انجام ميديم.
برید توو خاک پاکستان توی هر روستایی پنهون شدن با خاک یکسانش کنید
مرگ بر جیش الظلم ؟؟!! ...
اینها طرح جدید ترامپ برای نا امنی ایرانه که با هماهنگی ترکیه ،عربستان و اسرائیل با منافقین انجام میشه
سلام
ضمن عرض تسلیت به اطلاع میرساند که امروزه با تکنولوژی نوری Optic IR و راداری که در اختیار کشور خودمون نیز میباشد شناسایی افراد پیاده در نقاط صفر مرزی در شب و روز کار ساده ای است و هزینه کمی نیز دارد.نباید بگذاریم این کوردلان به این راحتی و بدودن دادن تلفات سربازان وطن را ترور کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
دوست عزیز، بدون این موارد و فقط با داشتن خودروهای زرهی و امرپ میشه آمار تلفات چنین فجایعی رو کم کرد. وقتی یک مشت سرباز آموزش ندیده رو می ریزن پشت یک وانت بدون
پوشش، با یک کلاش ساده بتونن زنده فرار بکنن کار خیلی زیادی کردند.
مهدی
| United States of America |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
چرا از ماشینهای زره پوش در مناطق مرزی استفاده نمی شود الان بعضی از کشورهای همسایه که شرایطی مشابه ما دارند از وسیل نقلیه زره پوش استفاده می کنند.
منافقین .از این بی همه چیز های بی وطن هیچ بعید نیست با هر دشمنی ممکن است متحد. به حق این ماه و شب عزیز به عذاب الیم دچار بشوند انشاالله
روحشان شاد و یادشان گرامی. ولی به نظر من از داخل یک خیانت کار بوده و اینکه مسول مربوطه هم باید مجازات بشه. چون اونجا هر لحظه احتمال این اتفاقات هست حالا چه با پوشش جنگل چه بی پوشش و اینها همه توجیحات و برای افراد نظامی کوتاهی در ماموریت محسوب میشه
پیشنهاد می کنم ایران هر چه سریعتر ساخت دیوار بلند بتونی و حفر کانال عمیق در مرز ایران و پاکستان و افغانستان را در دستور کار قرار دهد و در کنار آن با استفاده از سیستمهای پیشرفته الکترونیکی مرزها را تحت کنترل پیوسته قرار دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
درسته ولي اين ديگه ديوار مكزيك نيست كه پولشو پاكستان و افغانستان بده ، ماكه پول نداريم !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
این کارها سالهاست انجام شده، اما مرز خیلی طولانیه و شرایط جغرافیایی منطقه اصلاً به نفع ایران نیست.
جیگرم سوخت از خبر شهادتشون
روحشان شاد.
جواب خون خون هستش. به انصار الله دستور بدیم بره توی عمق عربستان و تلافی کنه
تا کی صبر تا کی مماشات با یان دولت تروریست پرور پاکستان
با عرض تسلیت
هیچ توجیهی نمیتونه دلیل بر سهل انگاری نیروی مزبانی خودمان باشه . پوشش گیاهی ‌‌شب و یا هر دلیل دیگه
چقدر باید شهید جوان و بی گناه بدیم تا جلوی اینگونه اتفاقات گرفته بشه
چرا عزاي اعلام نمكنن چرا به پاكستان اعلام خطر نمكنن چرا مقابله نميكنن
خوبه اينم ننداختين گردن تركيه ، آخه جديدا مد شده هر جاي دنيا اتفاقي ميفته تو ايران ميگن كار تركيه بوده !!
البته در دشمني منافقين هيچ شكي نيست ولي به نظر من اونها هـيچ عددي فعلا نيستن
باید خاک پاکستان رو به توبره بکشیم
بخون قلتیدن این جوانان مصیبت ملی است .
کاش رهبرم امر کند تا ریشه اشان از بن بکنیم
از این منافقین توسری خورده ه بدبخت آواره تیپا خورده از همه کس و همه جا هر خواری و خفتی واسه مطرح کردن خودشون بر میاد. خااااک بر سر مک کین که اعتبار خودش رو با ملاقات با مهره سوخته و فرسوده یی مانند مریم قجر اغدانلو به زیر سوال برد.
دولت باید ترس از عگس العمل پاکستان را کنار بگذارد و با قاطعیت به پاکستان اعلام کند هرگونه حمله بعدی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و اشرار را در داخل خاک پاکستان تعقیب و تنبیه خواهد کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی