بازدید 1560

رونمایی از طرح مالیاتی ترامپ؛ کاهش مالیات سرمایه‌گذاران

وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، دولت دونالد ترامپ طرح تخفیف در نرخ مالیات شرکت‌های خصوصی را به منظور کمک به رشد اقتصادی این کشور ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 27 April 2017

وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، دولت دونالد ترامپ طرح تخفیف در نرخ مالیات شرکت‌های خصوصی را به منظور کمک به رشد اقتصادی این کشور ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه از طرح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رونمایی کرده است که بر اساس آن نرخ مالیات سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در آمریکا از ۳۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، اقتصاددان‌ها معتقدند این سیاست ترامپ چندین تریلیون دلار به کسر بودجه این کشور در دهه‌های آینده اضافه خواهد کرد اما منوچن گفته است این طرح، از طریق "افزایش رشد اقتصادی، کاهش و بستن راه‌های گریز مالیاتی" از پس هزینه‌های خودش برخواهد آمد.

تاکنون جزییات بیشتری از طرح مالیاتی جدید ترامپ منتشر نشده و تنها یک خلاصه کوتاه از برنامه در اختیار عموم قرار گرفته است.

گری کوهن، مشاور اقتصادی ترامپ گفته است که دولت "در زمان مناسب" جزییات این برنامه را منتشر خواهد کرد. انتشار طرح مالیاتی جدید دولت ترامپ با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. کوین برادی، سناتور جمهوری‌خواه این طرح را ستوده و آن را "بسیار جاه‌طلبانه" خوانده است. از سوی دیگر اما دموکرات‌ها با این طرح مخالفند و از جمله تد لیو، سناتور دموکرات آن را "از نظر ریاضی غیرممکن" خوانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار