بازدید 3552

فروشی که خرده‌فروشی های آمریکا را ورشکسته می‌کند

در حالی که میزان خرید های اینترنتی در آمریکا به سرعت در حال افزایش است، میزان ورشکستگی شرکت های خرده فروشی به میزان بی سابقه ای افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 26 April 2017
در حالی که میزان خرید های اینترنتی در آمریکا به سرعت در حال افزایش است، میزان ورشکستگی شرکت های خرده فروشی به میزان بی سابقه ای افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، در حالی که میزان خرید های اینترنتی به سرعت در حال افزایش است، میزان ورشکستگی شرکت های خرده فروشی در آمریکا به میزان بی سابقه ای افزایش یافته است.

فروشی که خرده‌فروشی های آمریکا را ورشکسته می‌کند

بر اساس آمار موسسه گلوبال مارکت اینتلیجنس، در طی بازه زمانی اندکی بیشتر از سه ماهه، 14 شرکت زنجیره ای اعلام کرده اند که درخواست حمایت قضایی خواهند کرد. این میزان تقریبا بیشتر از کل شرکت های خرده فروشی در معرض ورشکستگی در سال 2016 بوده است. در این میان برخی از شرکت های خرده فروشی به دلیل سازماندهی مجدد از خطر ورشکستگی گریخته اند.

در همین حال، شرکت های خرده فروشی آمریکا که تلاش دارند فعالیت های فیزیکی خود را کاهش دهند و بیشتر به فروش اینترنتی روی بیاورند، سریعتر از هر زمان دیگری در حال تعطیل کردن شعب خود هستند. موسسه گلوبال مارکت اینتلیجنسریال مشکلات مالی شرکت های خرده فروشی را دلیل ناتوانی آنها در وفق دادن خود با فشارهای ناشی از رشد تجارت الکترونیک عنوان کرده است.

ریچارد هین، مدیر شرکت اوربان آوتفیترز گفت: «یک حباب در این صنعت ایجاد شده بود و این حباب همچون بخش مسکن در حال ترکیدن است... این روند برای یک دوره قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت و ممکن است حتی سرعت هم بگیرد.»

در این میان، شرکت های خرده فروشی پوشاک به صورت ویژه ضربه سخت تری را متحمل شده اند و شرکت هایی نظیر دی لیمیتد، وت سیل، مکس آزریا و ونیتی شاپ همگی به دنبال برخورداری از حمایت های قضایی هستند. جدیدترین قربانی این روند شرکت پیلیس است که در اوایل ماه جاری میلادی درخواست اعلام ورشکستگی کرده و گفته که 400 شعبه فروشگاهی خود را تعطیل می کند. شرکت رو21 هم که در زمینه عرضه پوشاک نوجوانان فعالیت دارد، گفته در ماه جاری میلادی درخواست ورشکستگی خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر