بازدید 3124
۱

شاغلام: از روسای فجر بپرسید چرا اول فصل سراغم نیامدند

کد خبر: ۶۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 26 April 2017
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز اطمینان دارد که اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشت، زردپوشان شیرازی الان در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول شرایط بهتری داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین پیروانی در خصوص پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد یزد اظهار داشت:بازی سختی بود، چرا که دو تیم انگیزه زیادی برای این بازی داشتند. من نزدیک به 11 سال است که در تیم فجر و لیگ دسته اول مربیگری می‌کنم. بازی‌های لیگ یک خیلی سخت است و تیم‌ها هر چه دارند در زمین می‌گذارند. بازی کردن با این تیم‌ها سخت است.

وی در ادامه افزود:بچه‌ها در این بازی خوب بازی کردند و خدا را شکر با یک بازی حساب شده موفق شدیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. فولاد یزد هم تیم خوبی بود و نباید به سادگی از کنار این تیم هم گذشت.

سرمربی فجرسپاسی با انتقاد از عملکرد مدیران این تیم، تصریح کرد:مسئولان تیم فجر باید از ابتدای لیگ دنبال من می‌آمدند نه اینکه بعد از 14 هفته که تیم فقط چهار امتیاز داشت یاد من بیفتند.

پیروانی با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک، گفت:هفته آینده بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم. تیم خیبر خرم‌آباد هم باید با تیم خونه‌به‌خونه بازی کند. امیدوارم بتوانیم مقابل آلومینیوم یک امتیاز بگیریم و از آن طرف هم تیم خیبر مقابل  خونه‌به‌خونه شکست بخورد تا ما در لیگ دسته اول باقی بمانیم. من از زمانی که به این تیم آمدم زحمت زیادی را برای فجر کشیدم، مطمئناً اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتم، الان وضعیت‌مان بهتر بود.

وی با بیان اینکه تقریباً 20 درصد امیدوار است تیمش در لیگ دسته اول باقی بماند، خاطرنشان کرد:از زمانی که من آمدم موفق شدیم 29 امتیاز بگیریم. این سؤال را باید از مسئولان باشگاه بپرسید که چرا از اول دنبال ما نیامدند. در آخر هم  که مدیرکل تربیت بدنی به سراغ من آمد و گفت این یک تکلیف است که شما بیایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایول شاغلام
کاکو دمت گرم
همی حالو هم خیلی کارت درسته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار