بازدید 3687

شش بازی دشوار رئال مادرید تا قهرمانی لالیگا

مادرید در برنابئو هم دو بازی دارد و باید از والنسیا و سویا میزبانی کند. هر دو تیم در بازی رفت پیروز شدند. سفیدپوشان در مستایا دو بر یک شکست خوردند و مقابل سویا با نتیجه‌ای مشابه مغلوب شدند.
کد خبر: ۶۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 26 April 2017
سفیدپوشان مادریدی بازی‌های سختی را در هفته‌های پایانی لالیگا پیش‌رو دارند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، رئال مادرید پنج بازی تا انتهای فصل پیش‌رو دارد و در یک بازی عقب مانده باید برابر سلتاویگو قرار بگیرد.

سه حریف پیش رو مادرید، تیم‌هایی هستند که بارسلونا برابرشان شکست خورده بود. آبی‌اناری‌ها تنها در این فصل چهار شکست را تجربه کردند که سه باخت مقابل سلتاویگو، دپورتیوو، لاکرونیا و مالاگا رقم خورد. این سه شکست سرنوشت بارسلونا را تغییر داد.

نخستین فینال برای مادرید بامداد پنجشنبه در ریازور خواهد بود. دپورتیوو از ۳۱ آگوست فصل ۲۰۰۸ نتوانسته است در خانه‌اش سفیدپوشان را شکست بدهد. با این حال در این ورزشگاه سومین شکست خارج از خانه بارسا رقم خورد. گل‌های خوسلو و برگانتینوس، گل لوییس سوارس را بی‌اثر کرد و سه امتیاز را برای دپورتیوو به ارمغان آوردند.

مادرید هفدهم ماه می (۲۷ اردیبهشت) باید برابر سلتاویگو قرار بگیرد. این دیدار که ۵ فوریه به علت شرایط جوی نامساعد لغو شد، قرار است در خانه سلتاویگو برگزار شود. بارسلونا در این ورزشگاه یکی از بدترین شکست‌هایش را تجربه کرد. این تیم تنها در ۳۳ دقیقه سه گل دریافت کرد و بازی در نهایت با پیروزی چهار بر سه میزبان پایان یافت. پیش از این دیدار مادرید باید برابر گرانادا قرار بگیرد.

چهارمین بازی خارج از خانه مادرید در آخرین هفته لالیگا برگزار می‌شود. این تیم باید به روسالدا برود و به دیدار مالاگا برود. آبی‌اناری‌ها برابر این تیم در هشت آوریل با دو گل ساندرو و جانی شکست خوردند. مادرید در برنابئو هم دو بازی دارد و باید از والنسیا و سویا میزبانی کند. هر دو تیم در بازی رفت پیروز شدند. سفیدپوشان در مستایا دو بر یک شکست خوردند و مقابل سویا با نتیجه‌ای مشابه مغلوب شدند.

شش بازی دشوار رئال مادرید تا قهرمانی لالیگا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر