بازدید 1467
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا

مردم به نامزدهای تخریب‌گر توجه نکنند

کد خبر: ۶۸۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 26 April 2017
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: درک و بینش سیاسی مردم ایران در دهه چهارم انقلاب در سطحی است که هر نوع دروغ و فریب و القای منفی‌ را تشخیص داده و دروغگویان و تهمت‌زنندگان و فریب‌دهندگان را رد می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اگر احکام و دستورات سیاسی و اجتماعی از سوی حاکمان و سیاستمداران رعایت شود، هم مردم اعتماد کرده و پای صندوق‌های رای حضور پررنگی پیدا می‌کنند و هم نامزدهای انتخابات می‌توانند افکار عمومی را به دور از وعده‌های توخالی و عوام فریب معطوف خود کنند.

وی «اخلاق‌مداری» را اولین و مهمترین شرط جذب قلوب مردم دانست و افزود: اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و هواداران آنان «اخلاق درست اسلامی» را در رقابت‌های انتخاباتی به نمایش گذاشته و به جای نفی دیگران به تشریح برنامه‌ها و اثبات توانمندی‌های خود بپردازند به یقین فضای تخریبی و دل‌زدگی مردم از کل نظام را در پی نخواهد داشت. مردم ایران با هوشیاری و هوشمندی ویژه خود دروغ، تهمت و افترا را به خوبی تشخیص داده و نامزدهای فاقد اخلاق را کنار خواهند گذاشت. مردم فرق بین خادم و خائن را به خوبی درک می‌کنند.

حسینی‌کیا متذکر شد: کسی که با تخریب و نفی عملکرد دیگران درصدد اثبات خود است، هرگز نمی‌تواند خدمتگزار خوبی برای مردم باشد. مردم حتی نباید به این افراد کوچک‌ترین توجهی کنند. آقایان نامزدها حواس‌شان را جمع کنند تا از مسیر اخلاق و عدالت خارج نشوند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر