بازدید 12068
۹
لیگ قهرمانان آسیا؛ تقسیم امتیازها در ال کلاسیکوی قاره

الهلال عربستان0 - پرسپولیس ایران0 / پنالتی سوخته سرخ های ایران و فرصت های طلایی طارمی

با تساوی قهرمان های لیگ عربستان و ایران در ورزشگاه سلطان قابوس عمان، صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس سخت شد و به اما و اگر کشید. پرسپولیس که بازی را هجومی و با برنامه شروع کرده بود با نادیده گرفتن پنالتی مسلم دقیقه هشتم روی علیپور، بار دیگر از داوری مقابل عرب ها ضربه خورد. به این ترتیب شاگردان برانکو با تنها شش امتیاز چشم به معادلات تک بازی باقیمانده دارند.
کد خبر: ۶۸۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 24 April 2017
دو غول فوتبال باشگاهی آسیا در هوادار و تماشاگر ، بار دیگر به نتیجه تساوی رضایت دادند تا کار تیم‌های حاضر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا گره بخورد و شانس پرسپولیس کم شود.


به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D این رقابت‌ها تیم‌های الهلال و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در دقایق ابتدایی برتر از رقیب بازی کرده و اگر داور عدالت را رعایت می کرد می‌توانستند صاحب یک ضربه پنالتی نیز شوند اما عبور داور از این صحنه بحث برانگیز تساوی بدون گل دو تیم را در نیمه اول رقم زد. در نیمه دوم نیز میل قرمزها برای برتری مقابل الهلال واضح بود و حداقل سه فرصت عالی توسط طارمی ار دست رفت.

گزارش زنده/دقیقه61/ الهلال عربستان 0 - پرسپولیس ایران 0 / فرصت سوزی های طارمی مقابل سعودی ها

دیداری که رقیب عربستانی نیز نمی خواست از شانس میزبانی خود به سادگی عبور کند و با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی امیدوار به کسب پیروزی برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود اما پرسپولیس به جز دقایق آخر و خستگی مدافعانش ، در خط دفاع عملکرد خودش را نشان داد.

استادیوم: سلطان قابوس عمان/ تماشاگر: حدود 12 هزار نفر/ داور:مهند قاسم، محمد علی و واثق مدال از عراق

الهلال عربستان:عبدالله معیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله حافظ، محمد جهفالی(46 الظواری)، سلمان الفرج، عبدالملک خیبری(61 عبدالله اوتایف)، کارلوس ادواردو، نیکولاس میلسی، نواف عابد و عمرالخریبین(73 بوناتینی).
سرمربی: رامون دیاز
 
پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 

شاگردان برانکو بازی را فوق العاده آغاز کردند و با حفظ توپ و مالکیت توانستند برتری خود را در بیشتر دقایق به حریف دیکته کنند. حرکات پا به توپ صادق محرمی و همکاری او با فرشاد احمدزاده بیشترین حملات این تیم را از جناح راست شکل داد و در سمت مخالف نیز وحید امیری با دوندگی خود نقش هجومی تیم را برعهده گرفت. 

پرسپولیسی‌ها اگر خوش شانس بودند می‌توانستند نظر داور عراقی را برای اعلام یک ضربه پنالتی به سود خود کسب کنند اما مهند قاسم به سادگی از خطای مدافع الهلال روی علی علیپور گذشت.

الهلال اما در زمان تصاحب توپ با پاس های کوتاه و تعویض منطقه بازی سعی داشت از سد پرس فوق العاده پرسپولیس عبور کند و در چند صحنه نیز خطرات نصفه و نیمه ای روی دروازه بیرانوند شکل داد اما در کسب هدف ناکام ماند.

بازیکنان پرسپولیس سراسر بازی را با دوندگی بالا و حرکات تکنیکی خود شرایط برتری برای حفظ موقعیت و شانس گل ایجاد کردند و در نهایت اما نتوانستند دروازه الهلال را باز کنند و در نهایت با تساوی به کار خود خاتمه دادند تا شانس برتری مستقیم مقابل سعودی ها را از دست بدهند.
 
 دقایق حساس

دقیقه 4: داور به محمد جحفلی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 8: علی علیپور در محوطه جریمه الهلال سرنگون شد، اما داور اعتقادی به خطای  پنالتی نداشت.

دقیقه 27: محمد البریک به خاطر خطای شدید روی وحید امیری از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 37: پاس عرضی علیپور از جناح راست در محوطه جریمه الهلال به طارمی رسید، اما ضربه این بازیکن در حالت بسیار خطرناک از کنار دروازه آبی‌پوشان راهی اوت شد.

دقیقه 39: شوت محکم هافبک الهلال از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 53: ارسال صادق محرمی با اشتباه دروازه بان الهلال در خروج در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع حریف از روی خط برگشت داده شد. 

دقیقه 56: حرکت محمد انصاری به پشت محوطه جریمه حریف با پاس او به ماهینی همراه شد که ضربه مدافع چپ سرخپوشان راهی به دروازه الهلال نیافت.

دقیقه 63: ارسال حسین ماهینی از سمت چپ با ضربه سر مهدی طارمی در موقعیتی عالی راهی به دروازه نیافت و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 65: ارسال محرمی بار دیگر دروازه بان الهلال را با اشتباه مواجه کرد و در نهایت او در دو مرحله موفق به مهار آن شد.


دقیقه 66: موقعیت فوق العاده برای پرسپولیس در ضدحمله با پاس پشت مدافع از سوی امیری برای طارمی و ضربه این مهاجم همراه شد که دروازه بان الهلال این موقعیت را راهی کرنر کرد.


دقیقه 73: عمرالخریبین در آخرین ثانیه حضورش در زمین می توانست روی ضدحمله دروازه پرسپولیس را باز کند که در حالت تک به تک با بیرانوند توپش راهی به گل نیافت و ثانیه‌هایی بعد از زمین خارج شد.


دقیقه 84: حرکت پا به توپ مهدی طارمی درون محوطه جریمه و پاس او به علی علیپور با ضربه پای چپ این مهاجم راهی به دروازه نیافت و شانس رسیدن به گل را از پرسپولیس گرفت.


دقیقه 85: حرکت پا به توپ اینبار از فرشاد احمدزاده و شوت دیدنی او از پشت محوطه جریمه با مهار دروازه بان الهلال همراه شد و سرخپوشان از رسیدن به گل ناکام ماندند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
فقط تیم ملی را عشق است
چوب خدا صدا ندارد!!
این تیم بازیکن تمام کننده نداره. یاد علی دایی بخیر
hال کلاسیکو!!!!
خاک تو سرشون
شور طارمي را نبرن. كي گفته اين ادم فوتباليسته؟
برانکو بازیهای مهم و تک حذفی رو نمیتونه ببره... باخت به استقلال و قشقایی و نبردن الریان و الهلال... بالا رفتن پرسپولیس فایده ای نداره چون در بازیهای حذفی ضعیفه...
نتایج قهرمان جعلی در آسیا و نتایج قهرمان جعلی در لیگ جعلی داخلی ؟!!!!
اول باید از نظر روانی و تربیتی ورزشکار اماده شود تاخودرا گم نکند ودچار هزیان بزرگ منشی و سرانجام به زمین خودن اخلاقی وترس از پنالتی زدن نشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار