بازدید 4490

سارق حساب‌های بانکی در بوشهر دستگیر شد

سرپرست پلیس فتا استان بوشهرگفت: پلیس فتا فردی که به صورت اینترنتی حساب بانکی دوست خود را خالی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 24 April 2017
سرپرست پلیس فتا استان بوشهرگفت: پلیس فتا فردی که به صورت اینترنتی حساب بانکی دوست خود را خالی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش ایرنا، سرگرد 'مهدی قاسمی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، تیم عملیاتی ویژه ای تشکیل دادند.
 
وی بیان کرد: در بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد برداشت کننده غیرمجاز در مراحل پی درپی با استفاده از حساب مالباخته اقدام به خرید اینترنتی کرده است.
قاسمی ادامه داد: ماموران پس از بررسی علمی موضوع، متهم را شناسایی و مشخص شد وی از دوستان صمیمی و نزدیک مالباخته است.
 
وی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری و بازجویی در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی شد اما پس از روبرو شدن با شواهد به اقدام خود اعتراف کرد.
 
قاسمی ادامه داد: متهم در اعتراف خود اعلام کرد 'فرد شاکی از دوستانم است که برای پرداخت قسط کارت خود را در اختیارم قرار داد و من نیز با فعال کردن رمز دوم حساب در چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی کردم'.
وی گفت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و برای پیشگیری از سواستفاده افراد سودجود رمز دوم‌ حساب بانکی خود را به طور مداوم تغییر دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر