بازدید 1923

دفاع عمار حکیم از حشد شعبی در جریان دیدار با شیخ الازهر

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار با شیخ الأزهر بر اهمیت توانایی «گروه‌های میانه‌رو» برای مبارزه با افراط‌گرایی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 20 April 2017

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار با شیخ الأزهر بر اهمیت توانایی «گروه‌های میانه‌رو» برای مبارزه با افراط‌گرایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، عمار حکیم، رویس ائتلاف ملی شیعیان عراق در دیدار با احمد الطیب، شیخ الازهر در خصوص راه‌های مبارزه با افراط‌گرایی و تفکرات انحرافی، لزوم اصلاح گفتمان دینی، توانمند ساختن گروه‌های میانه‌رو و همچنین تقویت همکاری میان آنها برای مبارزه با افراط‌گرایی گفتگو کرد.

حکیم در این دیدار بر لزوم همکاری عمیق میان حوزه‌های علمیه نجف اشرف و الازهر تاکید کرد و گفت: ما به لطف فداکاری‌های مردم عراق در آستانه پیروزی نهایی هستیم.

وی افزود: حشد شعبی نیرویی ملی است که طبق قانون عمل می‌کند و تمامی اقشار عراقی در آن شرکت دارند و با یک دست می‌جنگند و با دست دیگر خدمات بشر دوستانه را به آوارگان و مردم مناطق آزاد شده ارائه می‌دهد.

حکیم گفت: پنج اولویت کنونی ما شامل یکپارچگی، هویت عربی، حاکمیت، تقویت دموکراسی و ایجاد کشور شهروندی می‌شود که نسخه مهمی به شمار می‌رود.

وی خواستار نشست پنج‌ جانبه بین عراق، مصر، ایران، ترکیه و عربستان برای حل مشکلات منطقه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی