بازدید 7433
۳
نشست خبری

منصوریان:تبریک به پرسپولیس اما دربازی به آنها رحم نمی کنیم!

کد خبر: ۶۸۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 19 April 2017
سرمربی تیم استقلال،‌گفت:در ابتدا نمی‌خواستم رحمتی را به تبریز بیاورم اما با مشورت با دیگران تصمیم گرفتم او را بیاورم زیرا تبریز شهر اوست.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ابتدا در گذشت مردم آذربایجان را به خاطر اتفاق ناگوار سیل تسلیت می‌گویم. امیدوارم آذری‌ها ما و استقلال را در غم خود شریک بدانید. نمی‌دانم چرا همیشه در شرایط حساس قرعه ما به تبریز می‌خورد. البته خوشحالم چرا که با توجه به اینکه همسرم آذری است آذری ها را دوست دارم. امیدوارم فردا بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کنیم و اگر خدا لایق دانست سر بلند زمین را ترک کنیم.

سرمربی استقلال در ادامه یادآور شد: در خیلی از مقاطع حتی فاصله 10 امتیازی با تراکتورسازی پیدا کردیم اما توانستیم خودمان را پیدا کنیم شاید فردا برای ما یک بازی 6 امتیازی باشد چرا که تراکتورسازی رقیب مستقیم‌ ما در جدول است. می‌خواهیم بازی با صبر و حوصله انجام دهیم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران و یکی از سه قطب فوتبال ایران است. آنها در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشتند و همین حالا در فینال جام حذفی هستند. سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.  یکبار با نفت تهران با تراکتورسازی بازی کردیم و فضایی را تجربه کردیم که در داخل و خارج از کشور این فضا را تجربه نکرده بودند. ورزشگاه پر از هوادار بود 10، 15 هزار نفر بیرون از ورزشگاه بودند و یک شهر در تکاپوی قهرمانی قرار داشت. مهمترین مسأله در بازی فردا این است که مردم از نمایش دو تیم لذت ببرند و هر تیمی که بهتر بود مزدش را دریافت خواهد کرد.

وی در مورد اینکه فردا تیمش چشم به ضدحملات دارد یا خیر، گفت: سبک و سیاق بازی‌مان تغییر نمی‌کند. هم به وضعیت تاکتیکی‌ خودمان نگاه می‌کنیم و هم به حریف. قلعه‌نویی مربی من بوده و او را می‌شناسم. فردا باید باهوش بازی کنیم. هر چند که فاصله بازی ما به خاطر حضور در آسیا نسبت به حریف کمتر بوده و سعی می‌کنیم فردا نیروی تازه‌ نفس در میدان داشته باشیم. مطمئناً هر تیمی باهوش‌تر باشد نتیجه می‌گیرد. فکر می‌کنم نسل جوان ما نیاز دارد تا فردا حرفه‌ای باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تیمش در دیدارهای رو در رو با تراکتورسازی بردهای کمتری داشته است، گفت: من هم آمار مسابقات را دیدم و تراکتور بردهای بیشتری داشته است. یکی از دلایلی که این تیم در تهران بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد این است که هوادار دارد و احساس میزبانی می‌کند و این کمک حال آنهاست چون حضور هوادار تأثیرگذار است. امیدوارم خدا عمری بدهد تا این رکوردها جابه‌جا شود. 

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه محرومیت استقلال و تراکتورسازی از نقل و انتقالات نیم‌فصل چقدر در قهرمانی پرسپولیس مؤثر بود، گفت: فکر می‌کنم قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است! جا دارد به رقیب سنتی‌مان تبریک بگوییم، یک رقابت نزدیک در جدول با تراکتورسازی داشتم و در ادامه ما هم اضافه شدیم اما مسیر دیگری را طی می‌کردیم.

وی افزود: بسته شدن نقل و انتقالات آسیب کوچکی به تراکتورسازی زد ولی به پرسپولیس که رقیب اصلی ما است تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس روند خوبی در لیگ داشت، شروع خوبی داشتند و این مسأله را ادامه هم دادند. برانکو این موفقیت را مدیون هوادارانی است که سال قبل برای او ثبت کردند. پرسپولیس رقیب سنتی ما است و در بازی رو در رو با آنها رحمی نمی‌کنیم. به هر حال ما با پرسپولیس هموطن هستیم و به آنها تبریک می‌گوییم. امیدوارم همین رقابت سالم در سال آ‌ینده بین پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی باقی بماند. اگر هواداران فوتبال را به سه بخش تقسیم کنیم یک بخش آنها از این قهرمانی خوشحال شدند. وقتی که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شد با توجه به اینکه بستر را برای جوان‌ها فراهم کرده بودیم هر چند بازیکنان باتجربه را از دست دادیم اما چند مهره جوان خوب پیدا کردیم اما این مسأله برای تراکتورسازی یک مقدار سخت شد چرا که از این تیم توقع خیلی زیاد است. نمی‌خواهم قهرمانی پرسپولیس را لوث کنم و این مسأله را به آنها تبریک می‌گویم ، مزد صبر و حوصله خود را گرفتند.

سرمربی استقلال در رابطه با دیدار حساس تیمش در مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا نگران جوانی تیمش نیست، تصریح کرد: نگران جوان‌هایمان نیستیم آنها دیدارهای سخت لیگ قهرمانان آسیا و دربی را پشت‌سر گذاشتند. مسابقات سختی مثل السد و الاهلی را در راهمان پشت‌سر گذاشتیم. اگر 10 هفته قبل این بازی برگزار می شد شاید نگران بودیم اما الان نه. از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم را خوب دیدم و دغدغه نداریم. از 23 بازیکن ما همه شانس بازی دارند. در خط هافبک بازیکنان خوبی داریم و هر کسی ممکن است به میدان برود. درون دروازه به جز رحمتی، حسینی بسیار سرحال است و عرشیا بابازاده هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در خط دفاع ساختار ما ثابت است، خدا را شکر شرایط مان خوب است و نگرانی نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ستاره های واقعی روی پیراهن آبی پوشان است
آقا پسر تو حد و اندازه ای نیستی که قهرمانی پرسپولیس رو زیر سوال ببری. از این به بعد فقط باید فکر جایگاه دوم سومی باشی
آقای منصوریان ایران را به ۳بخش تقسیم کرده بقیه وجود ندارند حق هم دارد وقتی همه رسانه ها نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال را در باشگاههای آسیا زودتر از ۲تیم شهرستانی مطرح میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار