بازدید 2025

تروریست‌های بازداشتی در فرانسه، داعشی هستند

نیروهای امنیتی فرانسه صبح روز سه شنبه دو تروریست را در شهر مارسی واقع در جنوب این کشور بازداشت کردند.
کد خبر: ۶۸۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۳ 19 April 2017
 نیروهای امنیتی فرانسه صبح روز سه شنبه دو تروریست را در شهر مارسی واقع در جنوب این کشور بازداشت کردند.

العالم - دادستان کل فرانسه با تکیه بر مدارک کشف شده، دو تروریست بازداشت شده در جنوب این کشور را از اعضای داعش معرفی کرد.

فرانسوا مولن دادستان کل فرانسه در نشستی خبری در این باره گفت: صبح امروز اداره کل امنیت داخلی در مارسی دو نفر را به نام محی الدین . ام متولد منطقه کروا در شمال فرانسه و کلِمان. ب متولد منطقه ارمان بازداشت کرد.

به نوشته خبرگزاری صدا و سیما، دادستان دستگیری این دو نفر را با اقدامات تروریستی، در اختیار داشتن سلاح، مواد منفجره و آتش زا مرتبط دانست و افزود: بازداشت شدگان قصد ارتکاب سوء قصد در آینده نزدیک را داشته اند.

مولن خاطر نشان کرد که در حال حاضر هدف و محل مورد نظر تروریست ها برای حمله،  مشخص نشده است. وی افزود، در جریان بازرسی ها از محل زندگی متهمان مدارکی از جمله پرچم داعش کشف شده است. مولن خاطرنشان کرد که هر دو متهم فرانسوی هستند و به دلیل افراط گرایی چهره های شناخته شده ای نزد سرویس های امنیتی می باشند.

وی تاکید کرد که هر دو فرد بازداشت شده قبلا به جرم سرقت، قاچاق مواد مخدر و استفاده از مدارک جعلی زندانی شده بودند و نام آن ها در فهرست افراد مظنون به افراط گرایی ثبت شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر