بازدید 7647

اشتباهات فاجعه بار داوری دیدار رئال-بایرن+عکس

دیدار تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ با پیروزی شیرین 4-2 مادریدی ها به اتمام رسید تا کهکشانی ها با پیروزی 6-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند اما کاسای داور مجارستانی این بازی در سطح این دیدار نبود. او بارها اشتباهات اساسی داشت.
کد خبر: ۶۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 19 April 2017

این بازی حساس شاهد صحنه های مشکوک زیادی در داوری بود. اولین صحنه به گل به خودی راموس بر می گردد. اینگونه به نظر می رسید که پیش از گل، لواندوفسکی در موقعیت آفساید صاحب توپ شده باشد. 

 

 بایرن مونیخ در اواخر بازی با اخراح ویدال مجبور شد ده نفره به کار ادامه دهد و همین مساله باعث شد تا در دو وقت اضافه سه گل از رئال دریافت کند اما تصاویر نشان می دهد کارت زرد دوم کاسای اشتباه بود. اخراج ویدال بسیار مشکوک بود. او با یک تکل صحیح توپ را از زیر پای آسنسیو دور کرد ولی داور خطای او را اعلام و با دادن کارت زرد دوم، ستاره شیلیایی را از زمین اخراج کرد. البته ویدال پیش از این صحنه با یکی دو خطای محرز دیگر می توانست زودتر از زمین بازی اخراج شود.

 

  

 

 صحنه سوم به گل دوم رونالدو و رئال مربوط است. فوق ستاره پرتغالی در موقعیت آشکار آفساید پاس راموس را دریافت و به گل تساوی رئال بدل کرد.

 

 گل سوم رونالدو هم کمی مشکوک به آفساید بود البته نه به واضحی گل دوم. پاس مارسلو در شرایطی به رونالدو رسید که او کمی جلوتر و در موقعیت آفساید قرار داشت هرچند داور می تواند این صحنه را برابر قلمداد کند.  

 

 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار