بازدید 7142

محاکمه پسر عموی خیانت کار در دادگاه کیفری

کد خبر: ۶۸۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 19 April 2017
پسر جوان که در جست‌وجوی کار به پایتخت آمده بود، چون جایی برای ماندن نداشت مدتی در خانه پسرعمویش زندگی می‌کرد اما وسوسه شیطانی او باعث خیانتی بزرگ شد.

به گزارش همشهری، اين پرونده چندي قبل با شكايت مهندسي جوان در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران تشكيل شد. شاكي در اظهاراتش گفت شواهدي دارد كه نشان مي‌دهد پسرعمويش كه مدتي به‌عنوان مهمان در خانه‌اش بوده همسرش را مورد آزار و اذيت قرار داده و از او فيلم سياه تهيه كرده است. اسنادي كه او به دادگاه ارائه داد از صحت گفته‌هايش حكايت مي‌كرد. به اين ترتيب متهم با حكم قضايي بازداشت شد.

در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه صبح ديروز در شعبه هشتم به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي حشمت‌الله توكلي به شكل غيرعلني برگزار شد، شاكي گفت: پسرعمويم كه در يكي از شهرستان‌ها زندگي مي‌كرد مدتي قبل براي پيدا كردن كار به تهران آمد. او جايي را براي ماندن نداشت و شب‌ها به خانه‌ام مي‌آمد. مدتي گذشت تا اينكه او توانست شغلي براي خودش پيدا كند اما همچنان در خانه من زندگي مي‌كرد.

صبح‌ها هر دو به محل كارمان مي‌رفتيم اما او زودتر از من به خانه بر‌مي‌گشت. در اين بين به رفتار پسرعمويم مشكوك شدم. او گاهي به سر كار نمي‌رفت و گاهي نيز خيلي زود برمي‌گشت. يك روز كه خيلي نگران شده بودم در خانه‌ام دوربين كار گذاشتم و وقتي تصاوير ضبط شده را كنترل كردم، متوجه شدم كه پسرعمويم به من خيانت كرده است.

شاكي ادامه داد: وقتي در اين‌باره از همسرم توضيح خواستم او گفت كه يك روز كه در خانه تنها بوده پسرعمويم به زور وي را مورد آزار و اذيت قرار داده و از اين صحنه فيلمبرداري كرده است. او همسرم را به انتشار اين تصاوير تهديد كرده و با اين ترفند چند مرتبه ديگر نقشه سياهش را عملي كرده بود.

در ادامه شاكي جزئيات بيشتري از آنچه را كه اتفاق افتاده بود شرح داد و نوبت به متهم رسيد. او به‌طور كلي همه‌‌چيز را انكار كرد اما همه شواهد و مدارك عليه او بود، مرد جوان در نهايت با شنيدن حرف‌هاي قاضي اصغرزاده تصميم گرفت حقيقت را بگويد و به جرمي كه مرتكب شده بود، اعتراف كرد اما مدعي شد هنگام ارتكاب جرم حالت طبيعي نداشته و از كاري كه كرده پشيمان است. براساس اين گزارش قرار است قضات دادگاه به‌زودي در اين‌باره تصميم‌گيري كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها