بازدید 2405

آخرین تلاش‌های لوپن برای جلب آرای مردم فرانسه

مارین لوپن، ‌کاندیدای ریاست جمهوری راست افراطی فرانسه در تلاش برای بسیج حامیانش شش روز مانده به موعد انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که مهاجرت به فرانسه به کلی متوقف کرده و از فرانسوی‌ها در مقابل "جهانی سازی وحشیانه" دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 18 April 2017

مارین لوپن، ‌کاندیدای ریاست جمهوری راست افراطی فرانسه در تلاش برای بسیج حامیانش شش روز مانده به موعد انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که مهاجرت به فرانسه به کلی متوقف کرده و از فرانسوی‌ها در مقابل "جهانی سازی وحشیانه" دفاع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در سخنرانی‌ای خطاب به حدود ۵۰۰۰ تن از حامیانش گفت: من از شما محافظت خواهم کرد. اولین اقدام من به عنوان رئیس‌جمهور فرانسه این خواهد بود که مرزهای فرانسه را احیا کنم. اینجا خانه ما است.

او رقیبانش را متهم به در پیش گرفتن" جهانی سازی وحشیانه" کرده و گفت که او حامی اردوی وطن پرستان است.

لوپن اظهار داشت: انتخاب شما در روز یکشنبه آینده خیلی ساده است. این یک انتخاب میان فرانسه‌ای در حال رشد و ظهور و فرانسه‌ای در حال غرق شدن است.

در حالی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که میزان آرای ممتنع رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه احتمالا بسیار بالا بوده و رکورد خواهد زد. قانع کردن رای دهندگان بلاتکلیف که تصمیمی نگرفته‌اند، کلید پیروزی در انتخابات خواهد بود و لوپن به دنبال انجام این کار از طریق تاکید فراوان بر مخالفت با اتحادیه اروپا و مهاجرت بوده است.

او اظهار کرد: تا آخرین دقیقه برای پیروزی مبارزه کنید. اگر هر وطن پرستی بتواند یک رای دهنده ممتنع را متقاعد کند ما مطمئنا پیروز خواهیم شد.

لوپن جمعیت حامیانش را دعوت به هو کردن اتحادیه اروپا و منطقه بدون روادید شینگن کرده و گفت: اگر رئیس‌جمهور شود فرانسه را از آنها خارج خواهد کرد.

لوپن گفت: مهاجرت گسترده برای فرانسه فرصت نیست بلکه تراژدی است.

او با وعده توقف فوری مهاجرت به فرانسه گفت: امروز می‌بینیم گاهی فرانسوی‌ها حتی از مهاجران غیرقانونی نیز حقوق کمتری دارند.

در جریان این سخنرانی لوپن در تالار کنسرت زنیت در شمال شرق پاریس ده‌ها تن از معترضان مخالف حزب جبهه ملی تظاهرات کردند که میان آنها با نیروهای پلیس درگیری ایجاد شد و پلیس علیه آنها از گاز اشک آور استفاده کرد و آنها نیز چوپ و اشیاء به سمت پلیس پرتاب کردند.

در جریان سخنرانی لوپن نیز چندین اقدام اعتراضی رخ داد از جمله آنکه یک زن جوان به روی صحنه سخنرانی آمد و یک زن دیگر نیز برهنه شد و شروع به فریاد زدن علیه لوپن کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان