بازدید 3841

پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار دانشیار

کد خبر: ۶۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 18 April 2017
سردار سر لشکر پاسدار عزیز جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ارسال پیامی به مراسم بزرگداشت مرحوم سردار علی اکبر دانشیار، فقدان وی را به خانواده و دوستدارانش تسلیت گفت. فرمانده سپاه، سردار دانشیار را مجاهدی فی سبیل الله خواند که همه عمر خود را در دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد. 
پیامی که فرمانده سپاه برای سردار دانشیار فرستاد
به گزارش، تابناک، متن کامل این پیام که روز گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم سردار دانشیار قرائت شد به شرح زیر است:

«بیت معظم سردار سرافراز علی اکبر دانشیار

خبر درگذشت جانبار شجاع و سرافراز سردار علی اکبر دانشیار و اصل و موجب تاثر خاطر گردید. درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت ـ علیهم الاسلام ـ به مجاهدت در دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری و پس از سالها خدمت خالصانه و بی دریغ در عرصه های مختلف و استقامت بر مسیر نورانی ولایت، سرانجام در روز میلاد مولایش حضرت علی بن ابیطالب ـ علیه الاسلام ـ و به هنگام آستان بوسی آن حضرت «ارجعی الی حضرت حق» را لبیک و به دیار باقی شتافت تا در جوار برادر و همرزمان شهیدش سکنی گزیند.
 
اینجانب عروج آن فرمانده شجاع، مخلص و انقلابی را به خانواده محترم به ویژه مادر شهید پرورش تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و هم نشینی با حضرت امیرالمونین ـ علیه السلام ـ و برای بستگان سوگوار پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسألت دارم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی