بازدید 2988

جلوگیری از ثبت نام گسترده در انتخابات مطالبه مردم است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم نیز از وضعیتی که در ثبت نام‌های انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند خشنود نیستند.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 18 April 2017
سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ثبت نام گسترده افراد در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: تعداد بالایی از افراد در انتخابات ثبت نام کردند که این وضعیت به هیچ وجه مطلوب نمی‌باشد و من با این وضعیت مخالف هستم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساز و کاری ویژه‌ای باید برای کاهش ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شود، بیان کرد: در این مسیر دولت، مجلس و شورای نگهبان باید همکاری کنند تا دیگر شاهد ثبت نام گسترده افراد در انتخابات ریاست جمهوری نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای افرادی که قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارند را حداقل شرایطی تعیین کنیم، ادامه داد: با ملزم کردن ارائه مدرک تحصیلی برای ثبت نام در انتخابات، می‌توان تا حد زیادی تعداد کاندیداها را کاهش دهیم.

جاسمی با بیان اینکه زمینه تغییر قوانین و اصلاح شرایط حضور در انتخابات ریاست جمهوری آماده است، متذکر شد: مردم نیز از وضعیتی که در ثبت نام‌های انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردند خشنود نیستند و اصلاح این وضعیت تبدیل به مطالبه مردم شده است.

وی افزود: مجلس این آمادگی را دارد تا به محض ورود لایحه دولت در خصوص انتخابات، تصمیم گیری کند و شرایط فعلی را تغییر دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها