بازدید 3142

ضرورت تامین نیروی انسانی بیمارستان ۶۴ تختخوابی صحنه

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، گفت: آماده کردن نیروی انسانی بیمارستان صحنه باقی مانده که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه توجه دارد ولی معاونین وی توجهی ندارند.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 18 April 2017
حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افتتاح چندین پروژه در سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه، اظهار داشت: بالاخره به اقدامی که باید در صحنه اتفاق می‌افتاد پایان داده شد و در این سفر بیمارستان 64 تختخوابی صحنه افتتاح شد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالبد که ساخت بیمارستان است تمام شد ولی تامین نیروی انسانی باقی مانده است، بیان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در 2 سال اخیر برای اتمام این پروژه تلاش کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین تجهیزات این بیمارستان همچنان باقی مانده است و همچنین آماده کردن نیروی انسانی این بیمارستان باقی مانده که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه توجه دارد ولی معاونین وی توجهی ندارند.

سلیمانی با بیان اینکه لازم است برای تامین نیروی انسانی از هم اکنون برنامه ریزی کرد، متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است تا بر اساس طرح های موجود، نیروی انسانی کافی را تامین کنند، امیدوارم این 2 قسمت که ارائه خدمت موثر است، تامین گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی