بازدید 1976

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی با «قالیباف» دیدار می‌کنند

کد خبر: ۶۸۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 17 April 2017
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از دیدار اعضای فراکسیون متبوعش با محمد باقر قالیباف داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، از دیدار اعضای این  فراکسیون  با محمد باقر قالیباف داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این  دیدار  فردا(سه شنبه 28 فروردین) انجام شود.

وی با اعلام اینکه قرار است در این جلسه محمد باقر قالیباف مواضع، دیدگاهها و برنامه‌های انتخاباتی خود را برای نمایندگان مطرح کند، ،تصریح کرد: همچنین نمایندگان نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را درباره برنامه‌های داوطلبان مطرح می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است  فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس طی هفته‌های آینده با داوطلبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند دیدار و گفت‌وگو کنند و در جریان برنامه‌های انتخاباتی آنها قرار بگیرند و همچنین نمایندگان نیز در این نشستهای هم‌اندیشی نقطه نظرات خود را با این داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی