بازدید 3484

لایحه صندوق مکانیزه فروش تصویب شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از تصویب لایحه صندوق مکانیزه فروش خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 17 April 2017
سعید باستانی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: نخستین دستورکار امروز کمیسیون بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی(صندوق مکانیزه فروش) بود که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده و کمیسیون اصلی کمیسیون اقتصادی است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هدف از تهیه لایحه مذکور این بوده که میزان فروش حوزه های خدماتی و تولیدی به صورت آنلاین مشخص شود، افزود: باید سازوکاری برای نصب و استفاده از صندوق های فروش وجود داشته باشد، تا بتوان بر آن نظارت کرد.

تشکیل کمیته برای بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

باستانی ادامه داد:بر اساس لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی(صندوق مکانیزه فروش) اشخاص مشمول مکلفند در هنگام فروش کالا و ارائه خدمت نسبت به صدور صورتحساب مطابق نمونه اعلامی سازمان با همکاری اتاق ایران و تحویل آن به مشتری اقدام کنند.

وی یادآور شد:اطلاعات مودیان که از طریق پایانه های فروشگاهی به پایگاه اطلاعات سازمان منتقل می شود، محرمانه است و سازمان مجاز به افضای آن جز در امر تشخیص درآمد و مالیات نمی باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر دستورکارهای امروز کمیسیون متبوعش بود، تصریح کرد:کمیسیون اصلی لایحه کمیسیون اجتماعی است، که مقرر شده کمیته ای  برای بررسی بیشتر مواد مربوط به کمیسیون تشکیل شود، که آقایان سبحانی فر، مقدسی، منصوری، قاضی پور و انصاری عضو این کمیته هستند و نتایج بررسی ها به کمیسیون اعلام می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل