بازدید 3025

قانع نشدن ۴ نفر از نمایندگان از پاسخ های وزیر دادگستری

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری سوال ۴ نفر از نمایندگان از وزیر دادگستری، گفت: نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و درنهایت این سوالات به صحن مجلس ارجاع داده خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 17 April 2017
یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره دستور کار امروز یکشنبه (27 فروردین ماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، افزود: سوال 4 نفر از نمایندگان از وزیر دادگستری تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آقایان محمود صادقی، احمد مازنی، نصرالله پژمانفر و ابوالفضل ابوترابی نمایندگانی بودند که پیرامون حساب های قوه قضاییه، لغو سخنرانی آقای مطهری، محدودیت به کارگیری فارغ التحصیلان حقوق و وضعیت شوراهای حل اختلاف هریک سوالاتی را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره پاسخ های وزیر دادگستری به سوال های مطرح شده از سوی نمایندگان، افزود: پاسخ وزیر عمدتا حول این محور بود که طرف سوال نمایندگان اغلب قوه قضاییه است و در قانون پیش بینی نشده که وزیر دادگستری بتواند پاسخگوی عملکرد قوه قضاییه باشد لذا این سوالات ارتباطی با وزیر دادگستری ندارد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به پاسخ های ارایه شده از سوی وزیر دادگستری، اما نمایندگان سوال کننده قانع نشدند و قرار شد این سوالات به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار