بازدید 19672

نارضایتی جنسی از علل اصلی طلاق است

کد خبر: ۶۸۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 16 April 2017
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اکنون در ۱۷ استان، کلینیک‌های سلامت خانواده در حال فعالیت هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این کلینیک‌ها تا پایان سال جاری در سایر استان‌ها راه‌اندازی شود.

به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی افزود: برای آرامش خیال مراجعه کنندگان، کلینیک های سلامت خانواده در پلی کلینیک‌های تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی راه‌اندازی شده  و انواع مشاوره‌ها و خدمات مربوط به سلامت از جمله سلامت جنسی  در این کلینیک‌ها ارائه می شود چراکه بر اساس گزارش‌های منتشر شده یکی از دلایل اصلی طلاق‌ها، نارضایتی جنسی است.

وی با بیان اینکه تا ارائه خدمات مطلوب، ممکن است فاصله داشته باشیم، تصریح کرد: این برنامه، به عنوان پروژه ای ملی، نیازمند هماهنگی ها و آموزش های اجرایی لازم برای نمایندگان معرفی شده از استان های مختلف بوده که خوشبختانه همکاران ما در وزارت بهداشت، به خوبی مراحل یاد شده را  مدیریت و دنبال کردند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره موانع فرهنگی استفاده از خدمات کلینیک سلامت خانواده بویژه مشاوره‌ها درباره مسایل جنسی اظهارکرد: هنوز باور لازم در  همه خانواده‌ها در زمینه استفاده از خدمات این کلینیک‌ها به وجود نیامده است بنابراین مراجعه و تقاضای چشمگیری وجود ندارد و چه بسا برخی افراد اعتقاد به دادن آگاهی‌ها در این زمینه‌ها را ندارند و  این آگاهی‌ها را آسیب زننده به خانواده می‌دانند اما متخصصانی که در این زمینه با مراجعات برخی خانواده ها روبرو بوده‌اند، این آموزش‌ها را برای کاهش آسیب‌های مرتبط با نظام خانواده ضروری می‌دانند.

مولاوردی در پایان اظهار امیدواری کرد: متخصصان حوزه‌های مختلف که به صورت کار تیمی دانش لازم را در قالب مشاوره‌هایی در این کلینیک‌ها ارائه می‌کنند، بتوانند در جهت کاهش آسیب‌ها و پیامدهای ناشی از آن همچنین کاستن از نگرانی‌های مردم، گام بردارند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۴
من خودم آقا هستم و تجربه کردم
وقتی چشمت ناپاک باشه همسرت برات بی ارزش میشه
اما وقتی چشمت رو به نامحرم ببندی اون موقع همسرت برات خیلی با ارزش میشه
خانم ها هم لطف کنید مردان نامحرم رو تحریک نکنید، بیخود ناراحت نشید. واقعا با این پوشش های مرسوم مردان نامحرم و زندگی هاشون رو تهدید می کنید. همسران اونها هم مردان شما رو تحریک میکنند.
حتی اگه ناراحت شدی بازم برای یک دقیقه آزاد فکر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
چرت نگو که این مشکل فقط یک راه حل داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خدا را شکر که بالاخره مسئولان محترم این موضوع را به رسمیت شناختند که عامل اصلی طلاق، نارضایتی و اختلال های جنسی همسران است نه عوامل متفرقه ای که دائما ذکر می شود مثل فرهنگ و ...
به صدا سیما بگید شاید جای این همه برنامه های غیر سازنده کمی به فکر آموزش شهروندان در مورد محیط زیست ایمنی زلزله تصادفات بیماری ها و هزاران بلای اجتماعی دیگه بیفته شاید
تمام مشکلات جنسی که قریب به یقین از سوی مردان است فقط فقط فقط مشغولیت فکری است ( فکر تامین معیشت خانواده ، درگیری های لفظی اداری ، و سایر موارد ) از همه مهمتر وضع اقتصادی خانواده است که مشاجراتی بین همسر و فرزندان با پدر است که باعث میشود مرد همیشه شرمنده زن و بچه بشه و نتونه به خودش توجه کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
نکته بسیار مهمی را اشاره کردند
درگیری و مشغولیت فکری زیاد مردان به مسائل کاری روزمره یکی از علل مهم بیماری های روانی و اعصاب است که مستقیما بر توان و کیفیت جنسی مردها اثر بسیار منفی خواهد داشت!
دلیل کاهش میل جنسی 80 در صد پارازیت های ارسالی برای ماهواره .و 10 در صد سیگنال های مخرب تلفن همراه و 10 در صد هم استرس روزمره مردم است. و جالب است که این منطق را که گفته متخصصان است را قبول ندارند
یعنی می خواهید مسئله اقتصادی را نادید بگیرید و بگید مشکل اقتصادی نداریم
فيلم ها و تصاوير مستهجن نبينيد و به ناموس مردم نگاه نكنيدو نگاه مهر و محبت آميز به همسرتان داشته باشيد ، آنوقت خواهي ديد لذت مباشرت با همسر يعني چي؟
بسمه تعالی
آزادی فکر ، آرامش روانی ، امید به زندگی، درآمد مالی قابل قبول، حفظ حیاء، ایجاد فضای مهر و محبت در فضای منزل، تغذیه سالم باعث قوام و دوام زندگی های مشترک میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
احسنت
باسلام
یک قاعده
وقتی زنی با ان پوشش نامناسب خود اجازه می دهد که دیگران انرا تماشا کنند. این یعنی اینکه به مرد خود هم اجازه می دهد تا زنهای دیگران را ببند.
همه اين مشكلات زير سر خانمهاست و مسبب خود طلاق هم خود خانمهاي ايراني هستن
دروغ از این شآخدارتر؟ بیکاری ، بیپولی، بیخانمانی، دخالت دیگران، عدم تربیت صحیح، پایمال شدن حقوق انسانی زن در دنیایی که حیوانات حق حیات دارند ، اینها عامل طلاق است . همه میدانند مسایل جنسی درجامعه ما حداقل برای مردان حل شده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل