بازدید 2444

ساحلی بازان سه شنبه راهی جام جهانی می شوند

با قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را کسب کردیم که با توجه به شرایط خاص جغرافیایی کشور باهاما از همان ابتدا می دانستیم که اعزام تیم به این کشور آسان نخواهد بود.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 16 April 2017
رییس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور برنامه اعزام تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی 2017 باهاما را تشریح کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پریا شهریاری –رییس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور در ابتدا گفت: با قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را کسب کردیم که با توجه به شرایط خاص جغرافیایی کشور باهاما از همان ابتدا می دانستیم که اعزام تیم به این کشور آسان نخواهد بود.
 
وی ادامه داد: به خصوص که پیش از این با مشکل حادی برای حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی در باهاما مواجه شده بودیم. به هرجهت رایزنی های خود با فیفا و سازمان جهانی فوتبال ساحلی را آغاز کردیم تا راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنیم. خوشبختانه اقدامات ما نهایتا روز گذشته به سرانجام رسید و تیم ملی فوتبال ساحلی روز سه شنبه همین هفته تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.
 ساحلی بازان سه شنبه راهی جام جهانی می شوند
شهریاری افزود: تیم ملی پس از استانبول راهی کشور پاناما می شود و یک روز در هتل فرودگاهی این کشور اقامت خواهد داشت تا پیرو درخواست کادرفنی تیم ملی ، بازیهای دوستانه خوبی پیش از آغاز جام جهانی داشته باشیم. به همین منظور مکاتبات زیادی با تیم های پیشنهاد شده از سوی کادرفنی تیم ملی انجام دادیم و نهایتا بازی با تیم ملی پاناما قطعی شد.
 
رییس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور تاکید کرد: تیم ملی پس از حضور در پاناما ، دو روز زودتر از زمان مقرر وارد کشور باهاما محل برگزاری رقابتهای جام جهانی 2017 فوتبال ساحلی خواهد شد. خوشبختانه حمایت های ویژه رییس فدراسیون باعث شده که تیم ملی این فرصت را داشته باشد تا جهت تطبیق با شرایط آب و هوایی ، انجام تمرینات و همچنین برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی تاهیتی زودتر وارد باهاما شود.
 
وی ادامه داد: حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتبال ساحلی در  یکسال گذشته در سطح بسیار خوبی انجام شده و بدون شک میزبانی مسابقات بین المللی پرشین کاپ و حضور تیم های قدرتمند ایتالیا، اوکراین و لهستان یکی از اقدامات بسیار مهم آماده سازی تیم برای جام جهانی بوده است. ضمن اینکه بیشترین بازیهای دوستانه پیش از آغاز جام جهانی را در این دوره خواهیم داشت که امیدواریم کادرفنی تیم ملی با تمهیدات فنی خود پاسخ شایسته ای به حمایت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته بدهد.
 
وی در پایان گفت: ممطمئنم ملی پوشان کشورمان همانند همیشه با غرور ایرانی خود در جام جهانی جاضر می شوند چراکه امیدواریم به دستاوردی بهتر از مقام ششمی که در جام جهانی 2015 پرتغال کسب کرده بودیم، دست پیدا کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان