بازدید 3556
۳

برانکو:در۱۰سال اخیرهیچ تیمی مانندماقهرمان نشده بود

پنالتی را باید جلال حسینی می‌زد، اما او کاپیتان تیم من است و تصمیم گرفت پنالتی را به طارمی بدهد. به حسینی تبریک می‌گویم چون اعتمادبه‌نفس مضاعفی را به طارمی داد. حسینی به‌عنوان کاپیتان تیم من در زمین می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵ 16 April 2017
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که در ۱۰ سال اخیر هیچ تیمی به‌مانند این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نرسیده است.
 
به گزارش  تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: احتمالاً خودتان واقف هستید که این قهرمانی چقدر باعث خوشحالی ما شده است. ما حالا روی کاغذ هم قهرمان لیگ هستیم.
 
هواداران ما لیاقت و استحقاق این شادی و قهرمانی را دارند
برانکو تصریح کرد: قبل از هر چیز باید تبریک بزرگ خود را نثار بازیکنانم کنم که سزاوار این تبریک هستند و همین‌طور باید از اعضای کادر فنی خود، طاهری سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره که به بهترین نحو ممکن کارهای تیم را پیگیری کردند، تشکر کنم. تشکر ویژه‌ای نیز برای هواداران‌مان دارم که در طول فصل یار دوازدهم ما بودند و لیاقت و استحقاق این شادی و قهرمانی را دارند. ما در کل فصل در بهترین فرم خود بودیم و در پایان نیز با تمام خستگی به مقام قهرمانی رسیدیم.
 
دوست داریم در بازی‌های باقی‌مانده نیز با همین کیفیت به کارمان ادامه دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما امروز خیلی زودتر می‌توانستیم کار را تمام کنیم و در نیمه اول پنج موقعیت صددرصد را از دست دادیم. یک بار دیگر از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز به‌خوبی نشان دادند ما یک تیم هستیم و از مدیریت تا کادر فنی، بازیکنان و بهترین هواداران دنیا به‌خوبی کنار ما قرار داشتند. طبیعی است در دیدارهای باقی‌مانده نیز دوست داریم با همین کیفیت کار خود را ادامه بدهیم، اما اجازه می‌خواهیم امروز و امشب به‌همراه هواداران‌مان شادی کنیم.
 
2 سال پیش برای بقا می‌جنگیدیم و امسال قهرمان شدیم
برانکو تصریح کرد: اگر به‌خاطر داشته باشید دو سال پیش ما برای بقا می‌جنگیدیم، سال گذشته عملاً قهرمان بودیم و امسال نیز مستحق قهرمانی بودیم. کاملاً در طول فصل به مسئولیت و فشاری که روی ما قرار داشت آگاه بودیم و تحت این فشارها بازیکنان‌مان به‌خوبی عمل کردند. باید در اینجا از خودم نیز تعریف کنم، چرا که توانستم سومین قهرمانی خود را در سومین کشور کسب کنم.
 
در 15 دقیقه ابتدایی 5 شانس میلیون‌درصدی داشتیم
برانکو در پاسخ به این پرسش که عملکرد پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در حد یک قهرمان بود و آیا از کیفیت بازی بازیکنان خود راضی است، گفت: در مورد بازی امروز مهم‌ترین مسئله بردن ما بود. ما در 15 دقیقه ابتدایی پنج شانس میلیون‌درصدی داشتیم و اگر از آنها استفاده کرده بودیم می‌توانستیم با اختلاف سه چهار گل بازی را ادامه بدهیم. اگر ما قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم با آرامش بیشتری می‌توانستیم بازی کنیم. ماشین‌سازی تیمی است که کیفیتش بهتر از موقعیت این تیم در جدول است و طبیعی بود به‌عنوان میزبان بعد از آن که ما با دو گل پیش افتادیم شانس گلزنی داشته باشد.
 
احتمال دارد تغییراتی در ترکیب‌مان داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به قهرمانی پرسپولیس آیا در بازی‌های باقی‌مانده از جوانان این تیم استفاده خواهد کرد، عنوان کرد: در مورد استفاده از بازیکنان جوان باید ببینیم وضعیت سایر بازیکنان‌مان برای دیدارهای آینده به چه‌نحوی خواهد بود. ما دو بازی سخت مقابل پدیده و الهلال پیش رو داریم و احتمال دارد تغییراتی داشته باشیم، اما باید بدانید همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و ما با توجه به شرایط از آنها استفاده می‌کنیم.
 
نسبت به زمانی که برای اولین بار به ایران آمدم تغییرات مثبتی را شاهد هستم
برانکو در پاسخ به این پرسش که «شرایط لیگ ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»، گفت: نسبت به زمانی که برای اولین بار به ایران آمدم تغییرات مثبتی را شاهد هستم و از لحاظ ساختار فوتبال ایران بهتر شده است. امروز ورزشگاه یادگار امام(ره) کیفیت بسیار خوبی دارد و کنار آن ما شاهد زمین‌های خوبی در مشهد، اصفهان، اهواز و تهران هستیم. لیگ ما هم مشابه سایر لیگ‌های آسیاست و در یک سطح قرار دارد. تیم‌های ایرانی جزو برترین تیم‌های آسیا هستند و روزبه‌روز بهتر می‌شوند. پیشرفت‌های خوبی را در لیگ ایران شاهد هستیم، چون پتانسیل بالا به‌همراه عشق به فوتبال در مردم ایران است.
 
قرار بود سیدجلال پنالتی را بزند که او توپ را به طارمی داد
وی در خصوص اینکه در دیدار قبلی گفته بود به هیچ وجه پنالتی را به طارمی نخواهد داد، اما در این بازی او پنالتی پرسپولیس را زد، گفت: پنالتی را باید جلال حسینی می‌زد، اما او کاپیتان تیم من است و تصمیم گرفت پنالتی را به طارمی بدهد. به حسینی تبریک می‌گویم چون اعتمادبه‌نفس مضاعفی را به طارمی داد. حسینی به‌عنوان کاپیتان تیم من در زمین می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد.
 برانکو:در۱۰سال اخیرهیچ تیمی مانندماقهرمان نشده بود
به‌خاطر خستگی نتوانستیم نمایش دلچسبی مقابل ماشین‌سازی داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش کیفیت لازم را در این مسابقه نداشت، تصریح کرد: ماشین‌سازی تیم باکیفیت‌تری نسبت به جایگاهش در جدول است. این تیم توانسته سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را متوقف کند. نمی‌دانم شما چرا این تیم را دست‌کم می‌گیرید! ضمن اینکه ما بازی سختی را مقابل الریان داشتیم و فشار زیادی روی بازیکنان‌مان آمده بود. شاید به این دلیل امروز نتوانستیم بازی دلچسبی ارائه دهیم.
 
خمارلو: در ورزشگاه تبریز حتی به مرحوم هادی نوروزی نیز توهین شد
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه "چرا جو ورزشگاه‌ها در ایران این چنین است و شاهد فحاشی به بازیکنان رقیب هستیم؟"، خاطرنشان کرد: جو ورزشگاه‌های ایران این‌طور نیست و ما فقط در تبریز شاهد چنین رفتارهایی هستیم. در فرهنگ ما نیست که به کسی که از دنیا رفته است، فحاشی کنیم اما امروز شاهد بودیم حتی به هادی نوروزی هم بی‌احترامی شد! همه باید کمک کنیم این رفتارها از بین برود. ما این اتفاقات را فقط به ناظر بازی می‌سپاریم.
 
برانکو نیز در واکنش به همین سؤال خبرنگار گفت: این مسائل در همه کشورها و در همه ورزشگاه‌ها وجود دارد.
 
تلاش‌هایی وجود دارد که قهرمانی ما را بی‌ارزش کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی ایجادشده برای رقبای پرسپولیس تأثیری در قهرمانی زودهنگام این تیم داشته است، یا خیر، گفت: من خودم را درگیر مشکلات دیگران نمی‌کنم، اما احساس می‌کنم تلاش‌هایی وجود دارد که قهرمانی ما را بی‌ارزش کند، ما از هفته اول قهرمان بودیم و کمترین گل خورده، بیشترین گل زده و بهترین آمار را داشته‌ایم. به نظر می‌رسد جریاناتی می‌خواهند قهرمانی ما را کم‌ارزش جلوه دهند، آیا از نظر شما تیمی مستحق‌تر از پرسپولیس برای قهرمانی وجود داشت؟!
 
در ادامه نشست به نظر می‌رسید که عده‌ای بیشتر از اینکه قصد پرسیدن سؤال از سرمربی پرسپولیس را داشته باشند به‌دنبال کری‌خوانی و بحث‌های کلامی بودند، در همین میان سؤالی از برانکو پرسیده شد که به نظر می‌رسد جریاناتی در قهرمانی پرسپولیس تأثیر داشت. چند ماه قبل امیر عابدینی مصاحبه‌ای می‌کند و از تلاش‌هایی برای قهرمانی پرسپولیس صحبت کرد. در برخی دیدارها داوران علناً نتایج مسابقات را به‌نفع پرسپولیس تغییر دادند و اگر در دیدار امروز به‌جای یک داور تهرانی یک داور از کرمانشاه مسابقه را سوت می‌زد به‌جای تبدیل کردن صحنه‌های 50ــ50 به‌نفع پرسپولیس آنها را به‌سود ماشین‌سازی سوت می‌زد!
 
آنهایی که از قهرمانی ما صحبت کردند با توجه به تحلیل خود از شرایط جدول به اظهارنظر پرداختند
برانکو بعد از مطرح شدن این حرف‌ها عنوان کرد: من دوست داشتم شما بعد از مطرح کردن این‌همه مسئله یک مورد مصداقی آن را بیان می‌کردید که داور به ما کمک کرده است! در خصوص اظهارات عابدینی و حتی امیر قلعه‌نویی نیز باید بگویم آنها با توجه به تحلیلی که از شرایط جدول لیگ برتر و فاصله ایجادشده میان مدعیان با پرسپولیس داشتند از قهرمانی ما صحبت کردند. وقتی ما بیش از 12 امتیاز با تیم دوم اختلاف داشتیم منطق می‌گوید پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. افرادی که از آنها نام بردید درگیر مسائل ما نیستند و فقط با توجه به تحلیل خود از شرایط جدول به اظهارنظر پرداختند.
 
در 10 سال اخیر هیچ تیمی مثل پرسپولیس امسال قهرمان نشده بود
وی خاطرنشان کرد: در 10 سال اخیر هیچ تیمی مثل پرسپولیس امسال قهرمان نشده بود و ما با شایستگی کامل به عنوان قهرمانی دست یافتیم. در خصوص پنالتی که به‌نفع ما گرفته شد نیز من معتقدم داور نه‌تنها باید اعلام پنالتی می‌کرد بلکه باید بازیکن حریف را با کارت قرمز جریمه می‌کرد. خودتان از 50ــ50 بودن صحنه صحبت می‌کنید، اما این را در نظر نمی‌گیرید که علی‌پور از بازیکن مقابل خود عبور کرد و در راه رسیدن به دروازه با خطای بازیکن حریف مواجه شد.
 
نمی‌دانم چگونه می‌توانید نتایج پرسپولیس را حقیر جلوه دهید؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: داور در صحنه پنالتی چه‌کار دیگری جز گرفتن پنالتی به‌نفع ما باید اعلام می‌کرد؟! در بازی رفت پشت خط 18 قدم روی بازیکن ماشین‌سازی خطا اتفاق افتاد اما داور به‌سود این تیم پنالتی گرفت آیا کسی عصبانی شد و فریاد زد؟! نمی‌دانم چگونه می‌توانید نتایج پرسپولیس را حقیر جلوه دهید؟!
 
برانکو در پایان در پاسخ به این سؤال که چطور پرسپولیس با وجود 12 امتیاز اختلاف با مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در جایگاه سوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: من جواب خاصی به این سؤال نمی‌دهم و فقط می‌گویم ما قهرمان ایران هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بنام خون
که سرخیِ آن
ما را به تلاش و جوشش و کوشش فرا میخواند
سرخی پرسپولیسی
قرمزته آبی مسترابی
فرمایشات برانکو را بر روی تخم چشممان میگذارم.
اما مطمئن هستم که در تنهایی با همان لهجه قشنگ کرواتش خودش میگه: "آبادان برزیلته"
قطعا... تا حالا هيچكسي اين شكلي پدرسوخته بازي واسه قهرماني نديده بود... كاملا درست ميفرماييد جناب برانكو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان