بازدید 12985
۱

افزایش قربانیان سیل آذربایجان به 41 نفر

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار مفقودشدگان و تعداد اجساد کشف شده در سیل شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 15 April 2017
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار مفقودشدگان و تعداد اجساد کشف شده در سیل شمالغرب کشور خبر داد.

اسماعیل نجار که در مناطق سیل‌زده حضور دارد در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: پیش از این تعداد مفقودشدگان در شهرستان آذرشهر 17 تن اعلام شده بود که ساعاتی قبل پنج مورد اعلام مفقودی دیگر نیز به این گزارش اضافه شد و تعداد مفقودی‌های سیل در این شهرستان به 22 تن رسید.

وی ادامه داد:‌ همچنین در ادامه عملیات جستجوی نیروهای امدادی در آذرشهر اجساد شش جانباخته دیگر که گزارش مفقودیشان اعلام شده بود کشف شد و تعداد جانباختگان سیل در آذرشهر به 17 تن رسید.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تعداد مفقودشدگان و اجساد کشف شده در شهرستان عجب‌شیر تغییری نکرده است، اظهارکرد:‌تعداد مفقودشدگان در این شهر 20 تن است که 18 جسد کشف شده است.

نجار با اشاره به یک مورد فوتی در شهرستان اشنویه، یک مورد فوتی در شهرستان بانه و چهار مورد فوتی به علت رانش زمین در سقز، اظهارکرد: در مجموع متاسفانه تاکنون 41 هموطن ما در حادثه سیل جان خود را از دست داده‌اند که مراتب همدردی خود را با خانواده‌های این عزیزان و مردم آذربایجان اعلام می‌کنیم. همچنین با احتساب پنج فردی که در آذرشهر گزارش مفقودیشان اعلام شده، در مجموع هفت تن نیز مفقود هستند که عملیات جستجو ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
حالا اگر تهران بود همه جا پر بود از عکس حادثه و بی کفایتی شهرداری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار