بازدید 3738
۳

حمله طرفداران دایی؛کریمی پستهایش راپاک کرد

کد خبر: ۶۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 15 April 2017
48ساعت طوفانی علی کریمی در جنگ با علی دایی. چهره محبوب قرمزها بعد از انتقاد دایی از ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس برای دفاع از عالیشاه و نوراللهی و حمله به آنها که مسبب خرید اوکراینی بودند، به انتقاد از شماره 10 سابق تیم ملی پرداخت و حتی او را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،دایی گفته بود کریمی خود را وابسته غیر فوتبالی‌هایی نکند که یک روز می روند. جادوگر هم جواب داد همین غیر فوتبالی‌ها در این فوتبال به او میلیاردی دادند و یحتمل منظورش محمد رویانیان بود.

کسی که این روزها از مواضع کریمی دلخور است و می‌گوید: «نمی‌دانم کریمی چرا الان این حرف‌ها را می‌زند. ما در آستانه قهرمانی در لیگ برتر هستیم و بهتر است همه پرسپولیسی‌ها در کنار هم از این لحظات لذت ببرند نه اینکه روبروی هم قرار بگیریم.»  

انتقادهای تند کریمی از دایی باعث شد تا طرفداران شهریار به صفحه اینستاگرام او حمله کنند. طرفداران جادوگر هم به صفحه دایی حمله کردند ولی در این بین تصمیم جالب را شماره 8 سابق قرمزها گرفت. او غیر از پست آخرش که کامنت‌های آن را بسته، دیگر پست‌هایش را حذف کرد تا سوژه رسانه‌ها شود. کریمی البته گهگاه چنین کاری می‌کند ولی این بار دلیل آن حمله طرفداران بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پیشنهاد میکنم جادوگر با جادو وجنبل کاری کنه شهریار سنگ بشه
کریمی واقعا مریضه !
کریمی میخواهدبااین کارهاخودشوبزرگ جلوه دهدولی آقای کریمی شمابه هیچ عنوان نمیتوانیددایی باشیدبیشترازاین خودتون رو سبک نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار