بازدید 32839

آخرین وضعیت حادثه دیدگان سیل آذربایجان شرقی

کد خبر: ۶۸۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 15 April 2017
نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشریح آخرین وضعیت سیل اخیر آذربایجان شرقی گفت: ستاد مدیریت بحران و تمامی دستگاه‌ها و مسئولان در حال آماده باش هستند و امدادرسانی نیز در حال انجام است.

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سیل اخیر آذربایجان شرقی اظهار کرد: این حادثه در دو شهرستان آذرشهر و عجب شیر اتفاق افتاد که خسارت‌های جانی و مالی در پی داشته است.

وی افزود: در شهرستان آذرشهر حدودا ۱۷ نفر مفقود شده بودند که تا این لحظه اجساد تعدادی از این افراد پیدا شده و در شهرستان عجب شیر نیز ۲۰ مورد مفقودی گزارش شده بود که تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۶ نفر از این افراد پیدا شده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: علاوه بر خسارت های جانی، خسارت های مالی هم به برخی از منازل، روستاها و همچنین مزارع وارد آمده و در برخی مناطق با آسیب دیدن پل‌ها، تردد با مشکل مواجه شده است.

سعیدی همچنین بیان کرد: خوشبختانه مسئولان محلی و ستاد مدیریت بحران از روز گذشته در حال آماده باش بوده و اقدامات موثری را انجام داده‌اند که ابعاد حادثه کمتر شده و مشکلات به حداقل برسد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز تمامی مسئولان و دستگاه‌ها بسیج شده‌اند، امدادگران نیز در محل حضور دارند. البته از دولت هم انتظار می‌رود نسبت به خسارت‌های به وجود آمده تمهیداتی را اندیشیده و مساعدت لازم را داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان