بازدید 4410

قاتل ٦ شهروند اراكي در ملأعام اعدام شد

کد خبر: ۶۸۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 15 April 2017
قاتل اراكي كه در حمله مسلحانه ۶ نفر از شهروندان اراكي را در ۲۲ دي‌ ماه ۹۵ به قتل رسانده بود صبح پنجشنبه در ملأعام اعدام شد.
 
به گزارش اعتماد، در نخستين جلسه دادگاه علني كه ١٧ اسفندماه ٩٥ برگزار شد متهم رديف اول اين پرونده به‌ جرم مباشرت در ٦ فقره قتل عمد به ٦ بار قصاص نفس در منطقه شهرك علي‌‌بن ابي‌طالب (ع) محكوم شد.
 
اين حكم پس از اعتراض او براي رسيدگي به ديوان عالي كشور ارسال و در شعبه ١٩ ديوان عالي كشور نيز تاييد شد.
 
پرونده قاتل ٦ شهروند اراكي پس از سپري كردن مراحل قانوني و قضايي در ديوان عالي كشور به تاييد رسيد و حكم قصاص وي توسط ديوان عالي كشور قطعي شد. با تاييد حكم اعدام اين قاتل در ديوان عالي كشور صبح پنجشنبه او در كوي امام علي(ع) منطقه فوتبال اراك به‌دار مجازات آويخته شد. قاتل ٦ شهروند اراكي مدتي قبل از ارتكاب اين قتل‌ها به علت شركت در اختلاف‌هاي خانوادگي و مضروب كردن يك نفر مدتي در زندان به سر مي‌برد.
 
او بعد از يك سال از زندان با قرار وثيقه دويست ميليوني آزاد مي‌شود و پس از آن از سوي خانواده و بستگان به عنوان عامل ايجاد نابساماني و مشكلات در خانواده مورد شماتت قرار مي‌گيرد. فشار نيز از سوي خانواده مقتول به درگيري سال گذشته به خانواده آنها بوده كه بايد از شهر اراك كوچ كنند و بروند.
 
مجموعه اين فشارها و بگومگو‌ها گويا موجب سكته پدر متهم و در نهايت وارد آمدن فشار روحي مضاعف روي متهم و در نتيجه حمله مسلحانه به خانواده‌هاي مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و كشته شدن ٦ نفر مي‌شود. قاتل با يك اسلحه كلاشينكف ابتدا سراغ خانواده‌اي مي‌رود كه در ماجراي سال قبل به عنوان شاهد با پليس همكاري كرده و موجب دستگيري وي شده بودند در آنجا با شليك گلوله ٤ نفر را به قتل مي‌رساند و سپس سراغ خانواده‌اي مي‌رود كه در جريان نزاع سال قبل يك نفر از آنها توسط فرد همراه او كشته شده بود. در آنجا نيز پدر و مادر آن خانواده را به قتل مي‌رساند و در اين ميان دو نفر نيز مجروح مي‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل