بازدید 24188

اعترافات وحشتناک یک مرد از تجاوز به ۷ کودک

کد خبر: ۶۸۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 15 April 2017
28 بهمن سال 95 مردی میانسال در حالی که دست دختر 11 ساله‌اش را در دست داشت، به کلانتری 132 نبرد رفت و راز آزار و اذیت شیطانی دخترش را فاش کرد.

دخترک به پلیس گفت: «ساعت 4 و نیم بعد از ظهر به دنبال برادر کوچکترم رفته بودم که مردی در نزدیکی پارک خودش را به من رساند و گفت که مأمور مواد مخدر است. بعد هم خواست به گوشه‌ای از پارک برویم تا در مورد خانواده بچه‌هایی که آنجا بازی می‌کردند، اطلاعاتی بدهم. من هم از ترس سوار ماشینش شدم اما او در محلی خلوت ماشین را نگه داشت و بعد هم با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او تهدید کرد اگر سر و صدا کنم پدر و مادرم را بازداشت خواهد کرد. من هم که خیلی ترسیده بودم، مجبور شدم سکوت کنم.»

به دنبال این شکایت بلافاصله پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را دردستورکار قرار دادند. در ادامه تحقیقات، مرد میانسالی که از کسبه محل بود اطلاعات مهمی در اختیار پلیس قرار داد. او گفت: «روز حادثه مرد میانسالی را دیدم که سوار بر خودرو پراید یشمی رنگ مدام خیابان را بالا و پایین می‌کرد. به همین دلیل مشکوک شده و شماره پلاکش را برداشتم.» بدین‌ترتیب صاحب خودرو شناسایی و دستگیر شد. مرد میانسال ابتدا منکر اطلاع از ماجرا شد. اما زمانی که با دخترک خردسال روبه‌رو و شناسایی شد لب به اعتراف گشود و گفت: «آن روز در یک لحظه شیطان وسوسه‌ام کرد و ناخواسته دست به چنین کاری زدم.»

به‌دنبال این اعتراف، کارآگاهان به بررسی شکایت‌های مشابه پرداختند تا اینکه مشخص شد دو پسر و چهار دختر دیگر نیز توسط او از اواخر سال 94 مورد آزار و اذیت‌هایش قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب سایر قربانیان نیز او را شناسایی کردند.

6 قربانی جنایت سیاه زمانی که مقابل بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفتند، اظهاراتی مشابه حرف‌های آخرین قربانی پرونده داشتند. یکی از آنها گفت: «در حال بازی در پارک بودم که آن مرد به سراغم آمد و خودش را مأمور معرفی کرد. بعد هم از من خواست تا سوار ماشینش شوم. از آنجا که فکر می کردم او پلیس است سوار شدم. اما مرا به محل خلوتی برد و با زور و تهدید نقشه‌اش را اجرا کرد.» به‌ دنبال اظهارات 7 قربانی پرونده، مرد میانسال به ناچار لب به اعتراف گشود و به آزار و اذیت 5 دختر و 2 پسر 10 و 11 ساله اعتراف کرد.

تحقیقات ویژه از این شیطان صفت در حالی ادامه دارد که احتمال می‌رود کودکان دیگری نیز مورد آزار و اذیتش قرار گرفته باشند اما خانواده هایشان در این مورد شکایتی نکرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵۱
اون کشورایی که اعدام رو برداشتن همجین جونورایی دوربرشون دارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
بله دارن
خیلی هم زیاد دارن
خیلی بیشتر از ما دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
جناب ناشناسی که میگی دارن و حتی بیشتر ازما دارن! قطعا تو مشکل داری که اینطوری میگی، وگرنه اگه به بچه
خودت یا ناموس خودت تجاوز میشد اینقد راحت اظهارنظر نمیکردی! فقظ خدا میدونه آسیب روحی که این طفل های معصوم دیدن چ اثراتی روی آینده زندگی اونا خواهد گذاشت
اعدام کمترین مجازات برای همچین جنایتکارائیه
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
اعدام ندارند و ضمنا زندانهایشان هم خالیه
من اگه جای قاضی بودم ، میگفتم الان شیطون من رو هم یک لحظه دچار وسوسه کرد و حکم اعدامتو صادر کردم
با سلام
مسئولین علی رتبه دادگستری جرم این جنایتکار از بین بردن امنیت حاکمیت اسلامی و دهن کجی آشکار به کودکانی است که آینده ساز کشور اسلامی ما ایران هستند لذا قطعا در حکم محاربه بوده و بایستی بسرعت هفت روز هفته و شبانه روز دادگاه را برگزار و (یکهفته اصلا این شرور نخوابد) حکم تیرباران را حداکثر در اواسط اردیبهشت ماه اجرا فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
باشه امر دیگه ای نیست جناب
اعدام هم کمه
حکمی جز اعدام برای این شیطان صفت نباید صادر کرد.
اعدام بعد از اینکه مورد آزاز قرار بگیرد
لعنت خداوند بر این پلید جنایتکار. زودتر به درک واصلش نمائید.
خواهشا عکسش را چاپ نکنید یه دفعه آبروش میره. بقیه قربانیان هم ممکنه او را شناسایی کنند.
آبروی مجرم از همه چیز مهمتره!
متاسفم برای کسانی که هنوز هم اصراربرعدم اجرای حکم اعدام دارند.
این شخص حداقل هفت بار باید اعدام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
عزیز من اونایی که میگن اعدام رو بردارید همیجوری که نمیگن. مثلا برای این جنایتکار حکم زندان با اعمال شاقه صادر می کنند به مدت هفتاد سال بدون حق استیناف و اعاده دادرسی و هرگونه حق قضایی دیگه. به عبارتی چنین مجرمی میره زندان و تا پایان عمرش در زندان میمونه بدون کمترین احتمال برای اینکه روزی به دلیلی آزاد بشه. نه مثل قوانین فعلی که هزار تا راه گریز واسه مجرم زندانی وجود داره.مثل مرخصی و عفو و چیزای دیگه. اونجوری برای چنین مجرمی هیچکدام از این حقوق نخواهد بود . یعنی میمونه تو زندان تا بمیره. البته با شرائط سختی که در نظر میگیرن. اونایی که زندان رفته اند می دونند تازه زندان های حالای ما که هتل به حساب میاد با این وجود یک ساعت اون تو صد سال واسه ادم میگه تازه امید هم داری که مثلا دو ماه شش ماه یا یک سال دیگه ازاد میشی.اعدام یک لحظه طرف خلاص میشه و میره . اما اینجوری حالا حالاها باید در حبس بمونه و زجر بکشه تا تقاص جنایتی رو که کرده پس بده. با این وصف اینجوری بهتر نیست؟د
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
برای خودت متاسف باش که اینقدر اعدام کردید و باز هم وضع خراب است و تو هوز فکر می کنی اعدام بازدارنده است
این یکی از راههای فرار از جرمه؟؟؟؟یعنی تو کتاب قانون اومده اگه شیطان وسوسه کنه و گول بزنه!! تو جرم تخفیف داده میشه؟؟؟!!!!!! چرا همه مجرمین همینو میگن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Armenia |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
شیطان بدبخت یکبار هم در تمام طول تاریخ اینکارارو نکرده و لی این میکروبها خر غلطی می خوان میکنن و میندازن گردن شیطون بیچاره. اصلا این شیطونم ما آدما درست کردیم که بعضی از غلط کاریهامونو بندازیم گردنش..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مگه گناه غير از وسوسه شيطان علت ديگه اي هم ميتونه داشته باشه؟؟
متاسفانه به دلیل مشکلات فرهنگی و گاه ناکارآمدی سیستم قضایی خانواده ها از شکایت صرفنظر میکنند.
شلاق و اعدام به طرز فجیح تنها راه اجرای عدالت است
تجاوز به یک فرد به مثابه مرگ روانی فرد است ...زندگی با روحی مرده در یک جسم ...
چرا دستورات ناب اسلام دقیقا مانند همان مجازات داعش در مورد متجاوزین، یعنی سوزاندن زنده در اتش و یا پرت کردن از بلندی در مورد متجاوزین در نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا نمی شود؟
مگر در مورد این تجاوز ها شکی هست اثبات نشده؟ آیا قربانی کوس رسوائی تجاوز به خود یا خانواده اش را در پیچ و خم های اداری به همه اثبات کند و داد بزند تا این مجازات اعمال شود؟!
اگر قبلا یک اصغر قاتل داشتیم ، حالا همه مردها! اصغر قاتل شده اند!
آزاد میشود دوباره جنایت میکند وبازداشت و باز هم آزادمیشود واین چرخه ادامه دارد
20سال بفرستيد كار مشقت بار اجباري در يك اردوگاه...
مرگ پايان خوشي براي اين افراد است
هرچه زودتر در ملا عام اعدامش کنیددددد
اردوگاههای کار اجباری بهترین جایگزین اعدام میباشد چون روزی صد بار میمیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
واسه اینها بهترین جایگزین اعدام زندانی مثل زندان فیلم پاپیون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
کار با اعمال شاقه! یعنی اگر تنبلی کرد تنبیه فیزیکی میشود یا حتی جیره غذایش کم میشود.
سبك و روشي كه صحيح هست رو بايد پياده كرد غرب و شرق هم نداره. در غرب و امريكا بلافاصله عكس و هويت جانيان و متجاوين را در تلويزيون نشون ميدن تا همه ببينن و زود دستگير بشه. من نمي فهمم مسئولين از چي ميترسن كه هميشه در حال پنهان كاري هستن !!!!
با اعدام مخالفم
پاسخ ها
یک دختر دار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
دختر خودت اگه قربانی این متجاوز بود همین نظر رو داشتی ؟؟؟!!!!
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
کاملا درست است باید ببینیم کشورهایی که این جنایت ها کم توشون اتفاق می افتد چطور جامعه را امن کرده اند و از تجربه اونها استفاده کنیم که انشالا مشکل جامعه ما هم حل شودچرا که تجربه نشان داده اعدام بازدارنده نیست و تبعات منفی فراوان دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مثبت دادم چون متوجه منظورت شدم.
آقا یه مدال لیاقت هم به نیروی انتظامی بدید که بعد از 7 تجاوز طرف رو دستگیر کردن !!!!!
اینو باید در ملاء عام از بلندی پرتاب کرد پائین یا گردنشو زد و در همه شبکه ها ی تلویزیونی و اخبار کشور اطلاع رسانی بشه قشنگ. خارجیها هم هر غلطی میگن بذار بگن
این مسائل تو همه جوامع وجود داره و باید ریشه یابی بشه
فقط اعدام در بشکه اسید و بس ! هر چه زودتر لطفا از بیت المال شام و نهار مجانی به این جانور ندهید !
غریزه جنسی هم مثل سایر غریزه ها اختلالاتی دارد و افرادی که مرتکب جرایم جنسی می شوند در حین اینکه محکوم به زندان می شوند باید از لحاظ اختلال جنسی که دارند درمان بشوند و بعد در جامعه رها سازی شوند!!!!
فکر نمی‌کنید ملت ما بشدت دچار بیماری‌های روانی شده اند؟؟؟؟ چرا؟؟؟ کی و یا چه کسانی مسئول این وضعیت در مملکتمون​شده؟؟؟؟ آیا مسئولان ککشان میگزه و یا هیچ اهمیتی به این ناهنجاری ها میدهند؟؟؟ آیا برنامه های صدا سیما فرهنگ سالم زیستن و در آرامش زیستن را آموزش می‌دهند و یا برعکس عامل این معضلات و بحران‌های اجتماعی هستند؟؟؟ آیا اصلاً کسی صدای ما را میشنود؟؟؟
اینو به جای اعدام باید بزارن تو سلول انفرادی تا خودش خودکشی کنه
پناه بر خدا سختترین مجازاتهای این دنیا برای چنین اراذل و اوباشی کافی نیست.این پست فطرت فقط در جهنم است که سزای اعمال ننگینش را به نحو درست میبیند.باید هرچخ سریعتر این رذل را راهی ان دنیا کرد
با موافق و مخالف اعدام کردن کاری ندارم ، چون قاضی این پرونده نیستم ، اما در کل ، آیا اگر جوان یا مردی به سن بلوغ و ازدواج برسه ، هی باید دوش آب سرد بگیره ؟ بره مسجد نماز بخونه ؟ روزه بگیره ؟ کتاب بخونه و یا بره هی توی یه باشگاه دمبل بزنه ؟
چه کسی باید به فکر کار و درآمد و مسکن و ازدواجشون باشه ؟!!!
منظورم از کار ، پیک موتوری و آزانس و مسافرکشی نیست ، چون این جور کارها از همون نوعی هستش که همه رییس جمهورهای قبلی توی این 37 سال ایجاد کردن .
آیا یارانه 45 هزار تومنی معنی خاصی میده ؟!! یعنی با حدود 13 دلار در ماه برای هر نفر ؟؟!!! خجالت هم خوب چیزیه .
آیا مسئولین کشور میدونن که وقتی براشون میرن میوه و خواربار از سوپر مارکت میخرند و میبرند خونشون ، چقدر پولش میشه ؟!!
از اجاره بها خبر دارن؟!! از سود و بهره بانکی چطور ؟!!!
با وام ازدواجی که نمیدن ، آیا میشه حتی کوچکترین چاله زندگی را پر کرد؟
اصلا ازدواج دائم به کنار ، آیا وظیفه دولت اسلامی این نیست که برای ازدواج موقت قوانین راحت تری بذاره ؟ شتر سواری دولا دولا نمیشه ، یا کشور اسلامی هستیم یا نیستیم.
تابناک عزیز ممنونم
باید بلایی سرش بیارن که برای دیگران عبرت باشه..خدا به همه ما رحم کنه..مواظب بچه هامون باشیم
آقای روشنفکر خیلی خیلی بی خودکردی که با اعدام مخالفی . فکر می کنی روشنفکری اما به نظر من کوته فکری .ما تو این مملکت به غربزده های روشنفکر نیازی نداریم . باید به تعداد بی حرمت کردن نوامیس مردم اعدام بشه در غیر این صورت ناامنی و بی اعتمادی به قانون روز به روز بیشتر می شه و این از وجود صدها مجرم خطرناکتر است.
اينها رو نبايد اعدام كرد بايد ريشه يابي كرد!!!!!
چقدر نظراتاتی که می دهید خشن است باید کار فرهنگی صورت گیرد
اعدام
یه حبس طولانی،مثلا25 سال یا ابد باضافه اخته کردن! برای اجتناب از قربانی شدن دیگر بچه های بیگناه و معصوم.
اعدام فایده ای نداره.
فقط حبس ابد با اعمال شاقه برای همچین آدم کثیفی کارساز هست.
از این هایی که مخالف حکم خداوند (یعنی اعدام )در مورد این موجود منفور کثیف هستند .، می پرسم ، اگر همین بلا را برسر یکی از بستگان خودت می آورد باز هم می گفتید اعدامش نکنید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس