بازدید 3057

منصوریان:استقلال درحق عنایتی جفا کرد

عنایتی بخواهد از فوتبال خداحافظی کند زور من به وزن او می‌رسد که کولش بگیرم و دور ورزشگاه بچرخانم! با این حال می‌ترسیم عنایتی خداحافظی کند و دوباره پشیمان شود
کد خبر: ۶۸۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 14 April 2017
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم در خصوص اینکه رضا عنایتی قصد دارد مقابل استقلال از فوتبال خداحافظی کند و آیا باشگاه استقلال برای این بازیکن که سال‌ها لباس آبی برتن کرده بود برنامه‌ای دارد یا خیر؟ گفت: ما برای عنایتی برنامه نداریم، اما مدیرعامل صبا مصاحبه کرد و گفت که عنایتی قصد خداحافظی کردن ندارد. او می‌خواهد از هواداران استقلال خداحافظی کند و در چهار بازی پایانی لیگ صبا را همراهی خواهد کرد تا این تیم از تجربه‌اش استفاده کند.

سرمربی استقلال گفت: عنایتی سال‌ها به استقلال کمک کرد و دوست نزدیک و صمیمی من هم هست. اگر روزی بخواهم از هم‌نسلان خودم پنج یا شش استقلالی اصلی نام ببرم یکی از آنها رضاست، اما او پس از دوره‌ای که به استقلال آمد در حقش جفا و با لقب زشت و دندان پوسیده از او یاد کردند، درحالی که دیدید هفت سال پس از همان روزها به هرجایی که رفت عملکرد خوبی داشت و همه جا بهترین گل‌ها را زد. فکر می‌کنم در استقلال هم 70، 80 گل زده است و باشگاه استقلال برای تقدیر از او برنامه داشت. اگر هم عنایتی بخواهد از فوتبال خداحافظی کند زور من به وزن او می‌رسد که کولش بگیرم و دور ورزشگاه بچرخانم! با این حال می‌ترسیم عنایتی خداحافظی کند و دوباره پشیمان شود، چون شرایط بدنی و فنی‌اش مطلوب است و می‌تواند دو سال دیگر بازی کند. علاوه بر اینها همبازی کادر فنی فعلی استقلال بوده و بسیار قابل احترام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی