بازدید 7054

مترو تهران - کرج جمعه‌ها تعطیل است

کد خبر: ۶۸۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 14 April 2017
قطار شهری تهران- کرج تا پایان شهریورماه امسال جمعه ها به علت انجام عملیات بهسازی تعطیل است و مسافر جابجا نمی کند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و وحومه، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت گفت: خط 5 مترو تهران به علت انجام عملیات های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.
 
وی با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط 5 مترو تهران افزود: بیش از 18 سال از بهره برداری خط مترو تهران-کرج می گذرد و به همین خاطر شرکت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط 5 مترو تهران انجام نمی شود.
 
وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر داد و گفت: ساعت پایانی سرویس دهی خط 5 نیز تغییر می کند که براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر کرج ساعت 21:30 خواهد بود.
 
مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.
 
مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.
 
روزانه حدود 160 هزار مسافر از طریق خط تهران - گلشهر کرج جابجا می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل