بازدید 5656
۳

شرایط صعود پرسپولیس؛ سخت اما شدنی!

پرسپولیس اکنون با کسب 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا بعد از الهلال صدرنشین با 8 و الریان رتبه دومی با 7 امتیاز قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 13 April 2017
 پرسپولیس اکنون با کسب 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا بعد از الهلال صدرنشین با 8 و الریان رتبه دومی با 7 امتیاز قرار دارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،پرسپولیس روز دوشنبه 4 اردیبهشت در مسقط میهمان الهلال خواهد بود و دو هفته بعد از آن باید در تهران از الوحده میزبانی کند که به نظر می‌رسد تنها با کسب حداکثر امتیازهای این دو بازی خیال راحتی بابت صعود داشته باشد.
 
آنها ابتدا الهلال عربستان را پیش روی خود می‌بینند و به فرض پیروزی محتمل الریان مقابل الوحده در هفته پنجم، شاگردان لادروپ با کسب 10 امتیاز صدرنشین خواهند شد. پرسپولیس در صورت تساوی با الهلال با کسب 6 امتیاز باز هم در رده سوم قرار خواهد گرفت و در روز پایانی باید چشم انتظار شکست این تیم برابر الریان قطر بنشیند. الریانی که صعودش با این تساوی قطعی شده و نیازی به پیروزی نخواهد داشت.  در صورت پیروزی الریان مقاب الوحده (10 امتیازی شدن الریان) و شکست پرسپولیس مقابل الهلال (11 امتیازی شدن الهلال) کار این گروه به پایان خواهد رسید و الریان و الهلال بدون توجه به نتایج هفته پایانی به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
شرایط صعود پرسپولیس؛ سخت اما شدنی! 
در صورت تساوی الریان قطر مقابل الوحده و تساوی پرسپولیس مقابل الهلال؛ نماینده عربستان 9 امتیازی خواهد شد، الریان با 8 امتیاز دوم و پرسپولیس 6 امتیازی خواهد شد و جنگ صعود بستگی به پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ برابر الوحده خواهد داشت و آنها البته باید امیدوار باشند که الهلال در روز پایانی الریان را شکست دهد تا کار به بازی مستقیم نکشد. در صورت تساوی الهلال و الریان و پیروزی پرسپولیس برابر الوحده نیز نماینده ایران حذف شده محسوب خواهد شد چرا که در بازی مستقیم الریان یک پیروزی به نام خود کرده است.
 
در صورت پیروزی الریان مقابل الوحده امارات و پیروزی پرسپولیس برابر الهلال عربستان، این نماینده عربستان است که در روز پایانی باید برای صعود الریان را از پیش رو بردارد. در صورت رقم خوردن این نتایج در هفته پنجم، الریان با 10 امتیاز صدرنشین خواهد شد و پرسپولیس با 8 امتیاز در رده دوم حاضر خواهد شد. در این صورت پرسپولیس در صورت برد مقابل الوحده قطعا صعود خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به لطف خداپرسپولیس ازاین گروه به مرحله بعد صعود میکندسخته اما صعود میکنیم پبروزباشیدقهرمانان
اگه این تیم صعود نکنه تقصیرات گردن هوادارایی مث این سایته که تمام همتشو بجای تمرکز روی دعا وتشویق تیمشون بکنن صرف تحقیر توهین وتخریب آبی ها کردن.....عاقبت حقد وحسد رو از یاد نبرین وخدارو پیش چشمتون داشته باشید
برانکو پشت گوششو ببینه صعود رو هم میبینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل