بازدید 9464
۷

آدم‌ربایی و تجاوز، جرم جدید مجرم زندانی در مرخصی

کد خبر: ۶۸۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 13 April 2017
روز 13 مهر پارسال مأموران انتظامی غرب استان تهران در جریان آدم ربایی توأم با تعرض قرار گرفتند.

به گزارش روزنامه ایران، «نرگس» - 21 ساله – زمانی که در برابر افسر کلانتری قرار گرفت به شرح ماجرا پرداخت و گفت: «با خانواده‌ام برای خرید به بازار رفته بودیم که مردی با پراید یشمی نزدیکم شد. او که خود را مأمور گشت ارشاد معرفی می‌کرد با تهدید و عصبانیت از من خواست برای ادای توضیحاتی سوار ماشین شوم. در حالی که خانواده‌ام چند قدم جلوتر از من بودند ازترس سوارشدم اما آن شیطان صفت با تهدید چاقو مرا به محلی خلوت کشاند وپس از آزار و اذیت وحشیانه و سرقت کیف دستی ام، رهایم کرد و متواری شد.»

پس از اظهارات عجیب این دختر، مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته در بازارپرداختند اما پی بردند هیچ زور و تهدیدی برای سوار شدن دختر جوان به ماشین نبوده و ادعای او دروغ است به همین خاطر از دختر جوان خواسته شد برای اثبات ادعایش کسی را به عنوان شاهد معرفی کند.

او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت گفت: آن روز با پسرمورد علاقه‌ام قدم می‌زدیم که در دام این مرد گرفتار شدیم.

بدین ترتیب خشایار به اداره یازدهم آگاهی تهران احضار شد. پسرجوان در تشریح ماجرا گفت: «آن روز در بازار بودیم که یک دفعه مردی طاس، سواربر یک پراید یشمی به ما تذکر داد وخواست سوارشویم. خیال کردیم او از گشت ارشاد است و خودش هم همین ادعا را کرد. ما هم به او اطمینان کردیم و سوار ماشین شدیم. او در خودرو کمی ما را نصیحت کرد و وقتی از نسبت‌مان پرسید نرگس گفت فامیل هستیم و بعد لکنت زبان گرفت واعتراف کرد با هم دوست هستیم.همان موقع مرد جوان گفت: باید شما را به کلانتری تحویل بدهم.

دقایقی بعد نرگس از او پرسید: اگر ما به تو پول بدهیم چه؟و این مرد با چانه زدن به دریافت 50 هزار تومان رضایت داد و بعد از آن مرا جلوی یک عابربانک پیاده کرد تا برایش کارت بکشم. اما بعد از پیاده شدن من گاز ماشین را گرفت و رفت. این در حالی بود که گوشی من هم روی داشبوردش جا مانده بود.»

بدین ترتیب کارآگاهان پس از چند روز جست‌و‌جو دریافتند، متهم تحت تعقیب به جرم سرقت در زندان به سر می‌برد. بنابراین او را به اداره آگاهی منتقل کردند که دربازجویی‌ها به جنایت سیاه اعتراف کرد.

محاکمه این تبهکار صبح دیروز به اتهام جعل عنوان، آدم ربایی و تجاوز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری تهران برگزار شد.درابتدای جلسه دختر جوان با چهره‌ای رنگ پریده گفت: این شیاد با آزار و اذیت شیطانی اش، زندگی ما را نابود کرد. از آن موقع تا الان اسیر کابوس هستم و...

در پایان جلسه قاضی متین راسخ رئیس دادگاه و قاضی حسینی- مستشار-پس ازشنیدن اظهارات شاکی ومتهم وارد شور شدند تا حکم وی را صادرکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
اعدام سریع.....
من که سر در نیوردم
خانمه برای گرفتن پول پیاده شده طرف گازش رو گرفته و رو رفته
بعدش تجاوز شده ؟؟
ما که چیزی نفهمیدیم !!
مطمئنا آزادش میکنن بره
خدا را شکر که به ایشان مرخصی دادند. یه من کارمند که مرخصی نمیدهند که خانواده ام را به مسافرت ببرم.
فقط اعدام بدون تخفیف
اونهايي كه با مجازات سنگين مجرمان مخالفندچشمشونو باز كنند و ببينند كه اكثر اين افراد اصلاح نميشن و بعد از آزادي دوباره جرائمشونو با شدت بيشتري ادامه ميدند.
اينها نشون ميده كه اين افراد اصلاح نميشن و بايد با اعدام اونها جامعه را از لوث وجودشون پاك كرد. اونهايي كه بيكاري يا چيزهاي ديگر را بهانه چرائم ميدونند آيا اينها دليل انجام جرم است؟ ا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان