بازدید 6099
۱
گزارش

خطر بزرگ درکمین استقلال/نقل انتقالات با توفیقی

توفیقی دوباره برای فصل آینده مسیول مستقیم جذب بازیکن برای استقلال شده و مشخص نیست اصولا چرا این موضوع برای منصوریان و مسیولان استقلال همچنان درس عبرت نشده است
کد خبر: ۶۸۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 13 April 2017
فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حال اتمام است و دوباره فصل داغ نقل و انتقالات فوتبال آغاز خواهد شد هر چند برخی باشگاه ها مثل پرسپولیس معتقدند پیشاپیش این رقابت را تمام کرده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، این در حالی است که از استقلال اخبار ناخوشایندی برای هواداران این تیم به گوش می‌رسد که می‌تواند خاطرات تلخ پیش فصلِ لیگ جاری را تکرار کند.

خطر بزرگ درکمین استقلال/نقل انتقالات با توفیقی

هنوز به خاطر داریم که با آمدن علی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال بازیکنانی مانند وحید امیری، بیرانوند، جلال حسینی و ... در لیست خرید استقلال بودند که همگی آنها در نهایت با بی کفایتی فردی که مسیول خرید بازیکن برای آبی‌پوشان شده بود پرسپولیسی شدند تا استقلالی‌ها بازنده بزرگ فصل نقل و انتقالات لقب بگیرند. 

پندار توفیقی، معاون استقلال که به جا مانده از دوران افشارزاده مدیرعامل قبلی استقلال است و با سفارش امیرخادم معاون وزارت ورزش به این باشگاه تحمیل شد، کاری کرد کارستان و از همان ابتدا دست استقلال و علی منصوریان را برای فصل جاری در حنا گذاشت!

نکته جالب اینکه به همین دلیل و بعد از اینکه از نقش توفیقی مطلع شد مدت ها رابطه این دو در استقلال تیره و تار بود. با این حال امروز از باشگاه آبی پوشان خبر می‌رسد که توفیقی دوباره برای فصل آینده مسیول مستقیم جذب بازیکن برای استقلال شده و مشخص نیست اصولا چرا این موضوع برای منصوریان و مسیولان استقلال همچنان درس عبرت نشده است. 

به نظر نمی رسد تیمی در حد استقلال با توفیقی بی تجربه به توفیق برسد به خصوص اگر بدانیم پشت پرده تفکرات او شخصی با لقب قدیمی «بچه» وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه ربطی داره اخه؟چرا باید سیدجلال مثلا استقلالی میشد؟این دیگه از اون حرفهاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار