بازدید 3994
گزارش

سیدجلال کنار کریم باقری؛دستیار برانکو در پرسپولیس؟

سیدجلال حسینی در خصوص اعتماد برانکو ایوانکوویچ به او که با پیشنهاد حضورش به عنوان دستیار نیز همراه شده گفت: چنین اتفاقی باعث خوشحالی من است. امسال شاهد ثمر دادن تجربه و تخصص او بودیم.
کد خبر: ۶۸۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 12 April 2017
مدافع باتجربه سرخپوشان بعد از تمدید قرارداد خود با این تیم برای دو فصل بعد، از رویاهای بزرگ خودش می‌گوید؛ دستیاری برانکو ایوانکوویچ و البته بالا بردن جام قهرمانی در فصل بعدی...

به گزارش تابناک ورزشی، سیدجلال حسینی بعد از بازی حساس برابر الریان قطر با توجه به پیشنهاد پرسپولیس راهی باشگاه شد تا بعد از مذاکره با مسوولان این تیم قرارداد خود را تمدید کند. توافقات صورت گرفت و اکنون شماره چهار این تیم به مدت دو فصل دیگر همراه پرسپولیس خواهد بود. مدافعی که در سن 35 سالگی رویاهای بزرگی در سر می‌پروراند. او که در این فصل می‌تواند پنجمین قهرمانی لیگ را جشن بگیرد به دنبال قهرمانی ششم خود است. برای اویی که در یک سوم جشن‌های قهرمانی لیگ برتر حاضر بوده شاید این رویا چندان بزرگ نباشد.

سیدجلال حسینی در خصوص تمدید قرار خود می‌گوید: صحبت‌های اولیه را که انجام داده بودیم. با خود آقای برانکو هم صحبت کرده بودیم. دوست داشتم با پرسپولیس ادامه بدهم. آقای برانکو هم که لطف داشتند، فقط منتظر یک زمان مناسب بودیم که پیش آمد. خیلی خوشحالم و امیدوارم در این مدت دو سال باز هم بتوانیم با پرسپولیس قهرمان بشویم و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که اکنون در آستانه و انتظار پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر است در خصوص تمدید قراردادی که او را امیدوار به بی‌رقیبی در فوتبال ایران با کسب شش جام می‌کند گفت: چهار جام گرفته‌ام و این پنجمین بار است. جام ششم؟ امیدوارم به بیشتر از پنج جام برسیم. این پرسپولیس و این هواداران لیاقتش را دارند.

سیدجلال حسینی در خصوص بازگشتش به ترکیب پرسپولیس و اعتماد برانکو ایوانکوویچ به او که با پیشنهاد حضورش به عنوان دستیار نیز همراه شده گفت: چنین اتفاقی باعث خوشحالی من است. به هر حال او یک مربی با تجربه است. همه بچه‌ها از تجربه او استفاده می‌کنند. امسال شاهد ثمر دادن تجربه و تخصص او بودیم. ما از نزدیک می‌بینیم که او تمام تلاش و کوشش خودش را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد تا تیم را در چنین مسیری قرار بدهد. پرسپولیس الان یک تیم پر قدرت است. بچه‌ها یاد گرفته‌اند که چگونه در مسیری پرقدرت حرکت کنند.

سیدجلال دستیار برانکو در پرسپولیس؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار