بازدید 6067

ادعای ضد‌ایرانی نماینده آمریکا در سازمان ملل

نماینده آمریکا در سازمان ملل ضمن تکرار ادعاهای نخ نمای واشنگتن علیه ایران مدعی شد: سوریه همه سلاح های شیمیائی خود را خارج نکرده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 12 April 2017
نماینده آمریکا در سازمان ملل ضمن تکرار ادعاهای نخ نمای واشنگتن علیه ایران مدعی شد: سوریه همه سلاح های شیمیائی خود را خارج نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل بازهم به تکرار اظهارات ضد ایرانی خود پیرامون سوریه پرداخت.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست امروز شورای امنیت با هدف رأی گیری پیرامون حمله شیمیائی سه شنبه گذشته به حومه استان ادلب در سوریه تشکیل شد درباره ایران ادعا کرد: ایران برای اینکه بتواند نفوذ خود را در سوریه گسترش دهد، آتش جنگ در سوریه را شعله‌ور می‌ کند. ایران شریک جنایت های اسد در سوریه است!

وی در ادامه به تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه سوریه و رئیس جمهور قانونی این کشور پرداخت و بدون ارائه هیچ مدرک و سندی وی را به حمله شیمیایی در سوریه متهم کرد و مدعی شد که حمله مذکور نشان می‌ دهد این دولت به خارج کردن همه سلاح های شیمیائی خود از این کشور مبادرت نورزیده است.

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل برخلاف رویه در پیش گرفته کشورش در سوریه ادعای تمایل واشنگتن به اتمام درگیری ها در سوریه را مطرح کرد و از روسیه خواست تا در این فرایند به عنوان بخشی از راه حل به ایفای نقش بپردازد.

شایان ذکر است، آمریکا جمعه گذشته به بهانه ادعائی حملات شیمیایی سه شنبه پیشِ سوریه در منطقه «خان شیخون» واقع در حومه استان ادلب در شمال غربی سوریه،  پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل