بازدید 8011
۳
هشدار روزنامه دولتی چین به کره‌شمالی:

ترامپ‌آماده‌عملی‌کردن‌تهدیدش‌علیه‌کره‌شمالی‌است

یکی از روزنامه‌های دولتی و پر نفوذ چین با تاکید بر اینکه آمریکا قصد "همزیستی" با کره‌شمالی هسته‌ای را ندارد، هشدار داد پیونگ‌یانگ باید برای امنیت خودش تمام فعالیت‌های اتمی و موشکی‌اش را متوقف کند.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 12 April 2017
یکی از روزنامه‌های دولتی و پر نفوذ چین با تاکید بر اینکه آمریکا قصد "همزیستی" با کره‌شمالی هسته‌ای را ندارد، هشدار داد پیونگ‌یانگ باید برای امنیت خودش تمام فعالیت‌های اتمی و موشکی‌اش را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه گلوبال تایمز در سر مقاله‌ای نوشت، شبه‌جزیره کره هرگز از زمان اولین آزمایش هسته‌ای خود در سال ۲۰۰۶ تا این حد به یک "درگیری نظامی" نزدیک نبوده است. این روزنامه که با نظارت روزنامه خلق، ارگان رسمی حزب حاکم کمونیست چاپ می‌شود، نوشت: نه تنها واشنگتن پس از حملات موشکی به سوریه سرشار از اعتماد به نفس و غرور شده، بلکه ترامپ هم تلاش می‌کند به عنوان فردی که به وعده‌هایش عمل می‌کند، شناخته شود.

در این سرمقاله آمده است: آمریکا تصمیم خودش را گرفته تا جلوی آزمایش‌های هسته‌ای بیشتر کره‌شمالی را بگیرد. آنها نمی‌خواهند با یک پیونگ‌یانگ مجهز به تسلیحات هسته‌ای همزیستی داشته باشند. پیونگ‌یانگ اکنون نباید مرتکب اشتباه شود.  

گلوبال تایمز که موضعش چندان با سیاست دولت چین برابری نمی‌کند، گفت پکن نیز به هرگونه آزمایش جدید کره‌شمالی قاطعانه واکنش نشان می‌دهد. این روزنامه نوشت: اگر کره‌شمالی این ماه اقدام تحریک‌آمیز دیگری انجام دهد، جامعه چین مایل است که شورای امنیت تدابیر سختگیرانه‌تر بیشتری اتخاد کند که پیشتر صورت نگرفته است؛ از جمله محدود کردن صادرات نفت به کره‌شمالی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
خداوند نسل بشر را از "دیوانگی برنامه ریزی شده و سیستماتیک" محفوظ و مصون قرار دهد.
چرا ارتش آمریکا را می خواهند دو برابر کنند؟!این همه هزینه و سرمایه گذاری!چه برنامه ای برای
برگشت این سرمایه وجود دارد؟ نکته ای که سرمایه داران به آن بسیار حساسند.مخصوصادر شرایط حاضر.
اگر به این شکل جلو رود، ما شاهد انواع و اقسام توطئه خواهیم بود. هر چند بلوف نیز هست اما خطر کماکان جدیست.
به نظر احتیاج به قدرت مانور بسیار بالا داریم، تا ضربات را جا خالی دهیم.و مهمتر از آن البته دعاست.
انصافا اين رژيم كره شمالي چه سودي براي ملت خود و تمام دنيا داره آخه، پس بهتره هرچه سريعتر تغييرات اونجا انجام بشه
حمله آمریکا به کره شمالی حتی در صورت موفقیت (که البته بعید است موفقیت آمیز باشد) منجر به ورود چین به فاز نظامی گری خواهد شد. بناپارت در قرن هیجدهم از چین تحت عنوان اژدهای خفته نام برده بود که هم اکنون این اژدهای خفته بصورت اقتصادی در جهان ولان می دهد وحال اگر وارد فاز نظامی هم شود معلوم نیست چه عواقبی برای جهان دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان