بازدید 147047
گزارش روز دوم ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم؛

احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری شد!/ زریبافان و بقایی ثبت‌نام کردند/ حاشیه‌های روز دوم ثبت‌نام کاندیداها

«محمود احمدی نژاد» که چندی پیش برای نامزدی در انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب منع شده بود، امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد. امروز همچنین «حمید بقایی» و «مسعود زریبافان» که هر دو در دولت احمدی نژاد مسئولیت داشتند، ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 12 April 2017
دومین روز  ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور در حالی آغاز شد که نسبت به روز گذشته که به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر؛ تعطیل محسوب می شد، روز پر رفت آمد تری را در ستاد انتخابات کشور شاهد بودیم. کاندیداتوری احمدی نژاد و بقایی و همراهی برخی یاران رئیس دولت دهم با وی از جمله مشایی و حضور برخی افراد شناخته شده نظیر زریبافان در وزارت کشور باعث مخابره اخبار بیشتر و جدی تری از پروسه ثبت نام کاندیداها شد.
به گزارش «تابناک»، ثبت‌نام از داوطلبان این انتخابات صرفا در ستاد انتخابات کشور واقع در محل وزارت کشور انجام می‌شود.ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از 22 آغاز شده و تا روز 26 فروردین به مدت 5 روز ادامه می‌یابد.
در دومین روز از مهلت 5 روزه ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در حالیکه همه منتظر ورود چهره های جدی انتخابات هستند همچنان افرادی پا به وزارت کشور می گذارند که شاید برای اولین بار اسم و چهره آنها مقابل دوربین و میکروفون رسانه ها قرار می گیرد.


ثبت نام یک بازیگر تلویزیون در ستاد انتخابات

 سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون عصر امروز (چهارشنبه 23 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.


 10 هزار تومان قرض گرفتم تا رئیس جمهور شوم
 یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 
پس از ثبت نام به شکلی غیرمتعارف در جمع خبرنگاران حاضر شد.
او که به گفته خود از فرط خستگی نمیتوانست روی پاهایش بایستد، بر روی زمین نشست و گفت: ده هزار تومان قرض کردم و خودم را به ستاد انتخابات کشور رساندم تا رییس جمهور مردم شوم.
داوطلب

وی همچنین گفت: یکی از برنامه های من این است که دماغ هر کسی را که به ایران توهین کند، بشکنم.


سه رفیق خوزستانی کاندیدا شدند 

 سه رفیق خوزستانی با لباس عربی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. 
یکی از این سه تن گفت: که ما به نمایندگی از مردم خوزستان وارد عرصه شدیم و نسبت به سیاست‌های دولت روحانی معترضیم.
این سه خوزستانی که رفیق هم بودند گفتند که هر سه به نیت رییس جمهور شدن در انتخابات حاضر شدند.
یکی از این خوزستانی‌ها گفت: که اگر یگی از ما رئیس جمهور شود می‌توانیم بسیاری از مشکلات خوزستان را حل کنیم.
او در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا اعضای کابینه خود را مشخص کرده اند و یا خیر؟ گفت:: منتظر تائید صلاحیت‌ها می‌مانیم و بعد دست به کار می‌شویم.
این سه خوزستانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایا کسی به نفع فرد دیگری کنار می‌کشد و یا خیر گفت: هیچ کس به نفع کسی کنار نمی‌کشد و شاید پس از تائید صلاحیت دونفر از ما به نفع یکی از ما کنار بکشد.
شمار داوطلبان ریاست‌جمهوری از مرز ۲۰۰ نفر گذشت

علی اصغر احمدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 220 داوطلب مرد و 10 داوطلب زن هستند.
وی ادامه داد: تاکنون جوان ترین داوطلب 18 سال و مسن ترین داوطلب 82 سال هستند، همچنین 28 داوطلب اعلام کرده اند که از ایثارگران هستند.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) در ستاد انتخابات کشور آغاز و تا روز شنبه آینده 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود. 

 فرزند آیت الله کاشانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سید  احمد کاشانی فرزند آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی در دوازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
وی در دوره های اول و دوم مجلس شورای اسلامی نماینده بوده است.
فرزند آیت‌الله کاشانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد
نماینده مجلس نهم و دهم هم ثبت نام کرد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مجلس نهم ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

«محمدعلی پورمختار» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

پورمختار نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی است.

سخنان احمدی‌نژاد پس از کاندیداتوری: از سوی رهبری نهی نشدم!/ صلاحیتم تائید می‌شود

رئیس دولت‌های نهم و دهم با اشاره به ثبت‌نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من به قول اخلاقی‌ام پایبندم و حضور و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.

محمود احمدی نژاد امروز بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من نیز پذیرفتم البته این معنای نهی نبود و توصیه ایشان بود و توصیه ایشان مانع حضورم نمی‌شد و علیرغم اینکه فشار گسترده‌ای از سوی مردم برای حضور در میدان دارم به قول اخلاقی خود پایبندم و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.
ثبت نام بقایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
وی با تأکید بر اینکه برای حمایت از حمید بقایی در انتخابات ثبت‌نام کرده است، افزود: آقای بقایی فردی تربیت شده در انقلاب اسلامی، سازش ناپذیر و با روحیه خدمت به مردم است و در این عرصه جزو پیشگامان می‌باشد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: صیانت از حق و بیت‌المال مردم و مسئولیت‌هایی که مردم بر دوش ما می‌گذارند همواره سرلوحه کار آقای بقایی بوده و هست. در عین حال یکی از امتیازات ایشان این است که آقای بقایی سند روشن و زنده سلامت دولت قبل است.

وی تصریح کرد: ایشان هفت ماه و نیم در زندان بود که نمی‌خواهم تکرار کنم با چه شرایطی اما حتی یک مورد سوء استفاده و تخلف در مورد او به اثبات نرسید. در حالی که تحت سخت‌ترین شرایط به سر برد و روز اول بازداشت ایشان من اعلام کردم که از پاکدستی او حمایت می‌کنم.
احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری شد!/ زریبافان و بقایی ثبت‌نام کردند/حرف‌های احمدی‌نژاد بعد از ثبت‌نام

احمدی نژاد یادآور شد: نهایتاً به همه معلوم شد که این فرزند کوچک ملت فردی پاک است و کسانی که مسئولیت سیل تهمت‌ها را به دولت قبل داشتند با زدن نامه به آقای بقایی و انتشار آن از زدن همه تهمت‌ها و افتراها به طور رسمی عذرخواهی کردند که این عذرخواهی در مراجع قضایی نیز ثبت شد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین و کامل‌ترین انتخاب و آغاز تحولات مثبت در اداره کشور و زندگی مردم باشد. مطمئناً بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود و در واقع در زندگی بنده و امثال بنده و آقای مشایی و بقایی فدای یک لحظه سرافرازی ملت ایران است.

رئیس دولت‌های نهم و دهم همچنین گفت: من به عنوان خادم ملت برای همه شناخته شده هستم و تمام زندگی من، آقای بقایی و آقای مشایی توسط نهادها و رسانه‌های گوناگون داخلی و خارجی و دستگاه‌های اطلاعاتی بارها شخم زده و زندگی‌مان را در معرض دید بشریت و ملت ایران قرار دادیم. در عین حال در دوران گوناگون فرصت خدمت‌گذاری به مردم را داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خدا را سپاسگذارم که اینجانب را در این دوران و در زمان شکوه ملت ایران به دنیا آورد و فرصت خدمت به آنها را به من داد. امروز جامعه بشری در آستانه تحولات بزرگی به سمت آزمون‌های تاریخی است. آرمانی که جامعه بشری بیش از 10 هزار سال به دنبال آن بوده و تلخ و شیرین‌های زیادی را دنبال کرده است.

وی افزود: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های انسان‌های شایسته مانند موتور محرکی جامعه بشری را پشتیبانی کرده و حرکت داده است. ملت ایران نیز ملتی بزرگ، شایسته و تاریخ‌ساز است. ملتی که همواره به دنبال عدالت،‌ آزادی و کرامت انسانی تلاش کرده است. ملتی که نام او با مهرورزی،‌ عدالت طلبی، صلح و آرزوهای نیک برای دیگران گره خورده است.

احمدی نژاد تأکید کرد: افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم و در دورانی که ملت ایران مجدداً با بازیابی هویت اصلی خود و پیدا کردن روح جمعی و با فشار بر توانایی ذاتی خود مجدداً پرچم در نیل به آزادی و عدالت را بالا برده است زندگی می‌کنم.

رئیس جمهور پیشین کشورمان همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی از دل ملت ایران بوده و محصول یک تفکر عمیق است و همانگونه که کشور متعلق به ملت است همه موجودی‌های کشور نیز متعلق به ملت است و هر نظام سیاسی که از ملت سر درآورد باید در خدمت ملت باشد.

وی یادآور شد: من معتقدم توانایی‌های ذاتی و امکانات بالقوه و بالفعل ملت ایران این امکان را می‌دهد که آنها بر فراز عزت در جهان قرار گرفته و با استقرار عدل و آزادی زندگی کنند. همه نیز اذعان دارند که ملت ایران در انجام وظایف و رسالت تاریخی خود کوتاهی نکرده و هر جا نیاز بوده آنها پیشگام بوده‌اند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: باور من این است که امروز در زیست اجتماعی در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم و نیازمند عزم ملی و تلاش خستگی‌ناپذیر برای جایگاه ویژه خود هستیم.
 
احمدی نژاد ثبت نام کرد

محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش تابناک، دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد. 

محمود احمدی نژاد هم اکنون  در جایگاه مصاحبه با خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور  حاضر شده است و به پرسش خبرنگاران پاسخ می دهد.

حضور بقایی و احمدی نژاد در وزارت کشور

بقایی براي ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه احمدی نژاد و مشایی وارد وزارت كشور شد.

بقایی پیش از ثبت نام: رد صلاحیت شوم، تمکین می‌کنم

حمید بقایی پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: رد صلاحیت شوم در هر شرایطی قول می‌دهم به قانون تمکین کنم.


زریبافان ثبت نام کرد

زریبافان معاون احمدی‌نژاد لحظاتی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

مسعود زریبافان معاون رئیس دولت‌های نهم و دهم در حاشیه ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: حدود 38 سال قبل انقلابی به وقوع پیوست و نظامی مستقر شد و مردم با رای قاطع، جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.


وی ادامه داد: علت رای مردم به نظام این بود که از شاهنشاهی خسته بودند و معتقد بودند نظام اسلامی نظامی است که با عدالت می‌تواند زندگی شرافتمندانه‌ای رقم بزند.

دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار دینی است که جمهوریت به معنای مردم‌سالاری و اسلامی نیز به معنای دینی بودن تعریف شده است.

زریبافان گفت: مشکل ما در کشور ساختار و قوانین نیست، بلکه اعتقاد به اجرای قوانین، مشکل ماست و مسئولینی که آمدند اعتقادی به اجرای قوانین نداشتند و نقطه بسیاری از مشکلات شده است.

وی افزود: برای خدمت و حل مشکلات مردم و به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده‌ام.

نقص مدارک زریبافان

نماینده مسعود زریبافان برای نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت اما به دلیل نقص مدارک موفق به ثبت نام نشد.

ثبت نام روحانیِ منتقد

مجتبی رستگاری نماینده ادوار شورای شهر کرمانشاه هم از دیگر کاندیداهای امروز بود. وی می گوید برای خارج کردن کشور از رکود وارد صحنه انتخابات شده است. افرادی را برای کابینه در نظر گرفته است و می گوید نه چپ را قبول دارد و نه راست. 

برنامه جالب یک کاندیدا/ ظریف را تغییر می‌دهم

ذکریا عباسی فرد از کرمانشاه آمده بود و مدرک لیسانس دارد. او میگوید در انتخابات ریاست جمهوری مهمترین رقیبش فقر و بیکاری در کشور است. عباسی فرد تصمیمش را برای کابینه آینده اش هم گرفته است: «ظریف وزیر امورخارجه، معاون اول یعنی جهانگیری، وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر کشور یعنی آقای رحمانی فضلی را تغییر می دهم.
 
می گوید مساله حصر را در فضای تعاملی حل می کند و شعارش در انتخابات «انتخاب درست کشور آباد» است. او پرچم ایران را برای رنگ انتخاباتیش برگزیده است و معتقد است حداقل ۱۵ میلیون رای دارد.

 ثبت نام پزشک 82 ساله 

در آغازین ساعات دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حسین برتوند متولد سال 1314 با 82 سال سن و با شغل دندانپزشکی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و برای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، پیرترین داوطلب تا روز گذشته فردی 79 ساله و جوان‌ترین داوطلب نیز فردی 18 ساله بود که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.
 
ثبت نام بدون اطلاع خانواده

اولین ثبت نام کننده روز دوم پسری ۱۹ ساله با مدرک اول دبیرستان بود که ضمن گرفتن فیگورهای انتخاباتی مدارک خود را تحویل میز ثبت نام ستاد انتخابات وزارت کشور داد.جوان ۱۹ ساله جوانترین شخصی است که امروز بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش ثبت‌نام کرده و معتقد است که رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد.

یک جوان متولد ۱۳۶۸ هم که هنوز دانشجوی مقطع کارشناسی است می‌گوید که از روحانی در کابینه خود استفاده نخواهد کرد.
 
 
تعداد بازدید : 4540
تعداد بازدید : 86

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۸
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۵۵۶
آقاي احمدي نژاد تيشه به تنه كليه زيرساخت هاي مملكت زد و
آقاي بقائي آمده تا تيشه به ريشه بزند
ولي ايشان يادشان باشد كه مردم عوض شده اندو مردم سال 84 و 88 نيستند .آره داداش مواظب باشد پات نره رو پوست خ ر ب و ز ه .!!!!!!
پاسخ ها
نقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
روح هاشمی بزرگ شاد باد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
قابل پیش بینی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همزمان یا این اقدام در حال حاضر سایت تابناک هک شده و میشه بارها در نظرسنجی رای داد .

جالبه که ارای احمدی نژاد فقط در حال افزایش است !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
فقط يك خوبي ممكنه داشته باشه حضور ايشون اين هم اينه كه به امريكا بگيم ما هم يه كله خراب مثل ترامپ داريما!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
درود بر احمدی سلام بقایی زنده باد مشایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی محبوب قلبها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آماده دلار 7هزار تومانی و پراید 40 میلیونی باشیداگر احمدی نژاد رئیس جمهور بشه
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگر کسی خسارتی نه به یک کشور بلکه حتی به یک فرد وارد کرد باید در صدد جبران و توبه برآید. آقای احمدی نژاد انگار هنوز نمی داند چه صدمات جبران ناپذیری در آن 8 سال به کشور و انقلاب وارد کرده است که دوباره می خواهد ادامه دهد! این مصداق آنان که ندانند و ندانند که ندانند است!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
.حتما کاندید خواهد شد و تبلیغات هم خواهد کرد . قدرت بدجوری بهش چسبیده .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آخه عزیز من تو پای سیستم نشستی دست به دامن حرف رهبری عزیز شدی هیچ می دونی تو شهرستانا چه خبره؟
چی شد وعده 100 روزه؟
چی شد باشگاه بابا بزرگای دولت؟
چی شد اعتبار پاسپورتا؟
عمو ظریف کجایی دقیقا کجایی؟
نجی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
لعنت بر کسی که خلاف نظر ولی فقیه مل کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
.!!!!ماجراي نيمروز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
وقتی مردم می‌بینند که درآمدشان کم شده و هزینه‌های زندگی بالا رفته است دیگر به آن شخص که بر سر کار است رأی نخواهند داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
از احمدی نژاد خوشم نمی اومد...البته تا وقتی که روحانی رو ندیده بودم
دوستان کسی مضنه سنگ پا رو نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
رئیس دولت پاک دستان ظاهرا خودش رو بالاتر از توصیه های رهبری می دونن، خدا کنه در باره اون سخنرانی درباره شخص اول مملکت اشتباه کنم، مگر نه اوضاع وخیم میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یه روزی یه نفر تووی مناظره های سال 88 به همه هشدار داد ولی همه نشنیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
كسيكه مزه فدرت رو بچشه ديگه ولش نمي كنه. از در بيندازي بيرون از پنجره مياد تو. قضيه اينه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بعضی ها شنیدن بعضی ها نشنیدن
بابا اعتماد به نفس!
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بايد بگي بابا عجب رويي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بصیرت یعنی زود هر چی رو شنیدی باور نکنی و تحلیل داشته باشی.متاسفم بعضی از مسولین باز زود قضاوت کردن.یک نمونه کوچک زاده.
اگر احمدی نژاد قصد جدی داشت بقایی رو نمی گذاشت کاندید بشه.دکتر خودش می دونه این دفعه نباید رو حرف آقا حرف بزنه اما دید با چند تا سایت و کانال تلگرام نمی تونه از بقایی حمایت کامل بکنه و پته این دولت راستگویان رو رو آب بریزه.اومد که مثل تریلر بقایی رو بکشونه جلو و جواب ۴ سال بی انصافی دولت راستگویان رو بده و به نفع بقایی بره کنار.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بگو اعتماد به سقف
کسانی که دم از اطاعت از ولایت فقیه میزنند. اطاعت و حرف شنوی این آدم را از رهبر دیدید. برخلاف توصیه مستقیم رهبر به ایشان درباره عدم حضور در انتخابات باز هم خود رای عمل کرد
ای وای، باز هم احمدی نژاد!!!
ای وای، باز هم احمدی نژاد!!!
من طرفدارشم رأیمم بش میدم ولی بنظرم اشتباه کرد اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
منفی های بالا برات کم بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
منفی و مثبت مهم نیس ناشناس چون هر وبلاگی ادمای خودشو داره مهم رای 40 50 میلیون نفری که می تونن رای بدن علاوه بر اون اونایی که همبرگر 250 هزار تومنی می خورن و بستنی طلا 400 هزار تومنی یه لقمه اس براشون با اونایی که با حقوق 800 هزار تومنی زندگی می کنن یکی نیستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
عقل میگه آدم بدیه هوس میگه خوبه رای
بده
هاشمی کجایی که خوب این جماعت را می شناختی! البته اینها همه زرگری است و به نفع یک نفر کنار می روند ولی برای جلب توجه برای آن یک نفر حتی حاضرند از رهبری هزینه کنند
پاسخ ها
p
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
من نه به اون و نه به روحانی رای نمیدم.اگر تا اخر بمونه مشخص میشه

این سایت فقط محل افراد تحصیلکرده هستند . شما هیچ خبر از افراد محروم دارید؟ اونا کاری به تورم 7 درصد روحانی ندارند و اونها براشون پولی که دستشون میاد و خرج میکنن مهمه. بذار همه چیز گرون بشه اما مردم پول داشته باشند .
امیدوارم فقط قصدشون گرم کردن تنور انتخابات باشه نه نفی رهبری!
پاسخ ها
وهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
در هر صورت اشتباهههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اتفاقا کاس تایید صلاحیت بشه ... تکلیف مملکت یکسره می شه (به حول و قوه الهی)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ناشناس 14:07 حق با شماست
واقعا داره به شعور همه توهین میکنه
اون از 88 که مملکت رو به آشوب کشوند اونم از الان که خواب دیده برای رد صلاحیت ها
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تو که اطلاع نداری برو یکم جمع کن
علیرضا
| United States |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خداییش تو ایران قطع رجال شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
گل گفتی . اگر بیاد مطمین باشید به قول رهبری مملکت دو قطب میشه. .دوباره آشوب سال 88 تکرار میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
چه مسخره یعنی احمدی نژاد نیاد که شما ها دعوا 88 رو تکرار نکنین تهدید خوبی شده شما تو این 4 سال هرکاری تونستین کردین به اندازه کافی گل به سر ملت زدین
دیگه وقتش از مملکت فرار کرد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همسفر تنها نرو ... بزار تا منم بیام .... بریم ؟ کجا اقامت میده بگو تا من هم بیام .
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
قولو للعالمین اننا هنا صامدون
به جهانیان بگوئید که ما اینجا ایستاده ایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
باید مینوشتی انا هنا قائمون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وایستا
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اینقدر وایسا تا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شمسی جون مواظب خودت باش
ناشناس!!!
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وایستا تا علف زیر پات سبزشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
داداش تو می تونی وایسا ... ملت کمرشون شکسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ای ول داداشی
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نرو.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
قولوا یقولو ماذا تقولو و هو یقولوا انما تقولوا....
ایول احمدی نژاد ، دمش گرم
با مدارکی که از آقایان داره حتما" صلاحیتش تأیید میشه .
من و خانوادم بهش رأی میدیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
وقتي مقابل رهبري ايستاده چطور بهش راي ميدين ؟
روحانی بای بای
احمدي نژاد رد صلاحيت ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بنظرت میتونن تاییدش نکنند؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نمی شود بعد از مناظره با روحانی به نفع یک کاندید دیگر کنار می رود
خوب شد احمدی نژاد اومد!
این بشر یک بار برای همیشه باید بفهمه که دیگه هواداری نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
مطمئن باش نمیفهمه. این خط این هم نشان
من به شما قول میدم احمدی نژاد متاسفانه رای خواهد آورد .
خدا رو شکر-احمدی قهرمان خوش آمدی خوش آمدی-به حق امام زمان که رئیس جمهور مائی .
اینم از ولایت مداری برادران اصول گرا . خوشم میاد خدا آبروی اصول گرایان رو میبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
کی گفته احمدی نژاد اصولگراست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
!احمدی نژاد منفعت گره نه اصول گرا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چطور 12 سال پیش اصولگرا بود؟!
با آمدن محمود چه شیر تو شیری میشه انتخابات!!!!
اين بشر مشكل جلب توجه داره ، همش ميخواد يه كاري بكنه كه قابل پيش بيني نباشه و خودشو مطرح كنه
پاسخ ها
یک دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
یعنی شما میگی قابل پیش بینیه ؟ ایشون میخواد تو دید باشه ؟ پس چرا چهارسال که سکوت کرده بود انواع تهمت و فحش رو به ایشون و یارانش گفتن ؟ برادر مشکل جای دیگه ایست ...
خدا رو شکر-احمدی قهرمان خوش آمدی خوش آمدی-به حق امام زمان که رئیس جمهور مائی .
پاسخ ها
زهیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
دهنت رو آب بکش
احمدی نژاد می گوید نهی رهبری صرفا یک توصیه بوده. بسیار خوب.
فرضا حرف رهبری توصیه بود. آیا قول شما به رهبری برای عدم شرکت در انتخابات هم تعارف بود؟
شتر سواری دولا دولا نمی شود.
احمدی نژاد می گوید نهی رهبری صرفا یک توصیه بوده. بسیار خوب.
فرضا حرف رهبری توصیه بود. آیا قول شما به رهبری برای عدم شرکت در انتخابات هم تعارف بود؟
شتر سواری دولا دولا نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نژاد هم بصیرت داره و هم خودیه. پس رییس جمهور میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
وقتی میبینه اسلام وکشور در خطره وظیفه شرعی اش حکم میکنه که شرکت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چقدر هم وظیفه شناسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آقای ناشناس می شه لطفا از اسلام برای چنین افرادی هزینه نکنی،امثال شما فکر می کنید جای خدا نشستید و باید همه را ببیرید بهشت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این حس خطرش منو کشته !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اقای ناشناس 13:27
چطوریه که شما فقط خطر رو حس میکنید ؟ یعنی از بقیه اسلام شناس تر هستین؟
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
واقعا که تو این مملکت دیگه از احمدی نژاد اسلام شناس تر وجود نداره که ایشون برای اسلام احساس خطر کرده. ناشناس عزیز لطفا بیدارشید. البته کسی که خودش را به خواب زده بیدارکردنش مشکله
آقای احمدی نژاد ظاهرا خیلی خودشیفته است و خبر ندارد که حمایت مردمی از او تنها به خاطر رهبری انقلاب بوده و بنده به عنوان کسی که دو دور به او رای داده ام حاضر نیستم به چنین شخصی که در مقابل رهبری ایستاده رای دهم لعنت بر جریان انحرافی و مرگ بر ضد ولایت فقیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اقای احمدی نژاد خبر ندارند
حداقل تا پایان مناظره ها باید بمونه تا ببینم روحانی چی برا گفتن داره. به این میگن یه دوئل واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
روحانی احتمالا با کلیدش در صدا سیما رو قفل میکنه احمدی نژاد نیاد همون طور که در این چهار سال با کلیدش همه در ها رو روی مردم بست
نمیدونم چرا تا خبر خبری از احمدی نجات میزنن یاده اون بنده خدا میوفتم که میگفت اقاجان من احساس خطر میکنم ما با پدیده ای مواجهیم که به دوربین زل میزند و دروغ میگوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدایی یادش بخیر ... مصدق زمان
آزاده
| Netherlands |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خداییش یادش بخیر. جه قدر دلمون براش تنگ شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خدایی یادش بخیر
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
واقعا بزرگ مرررررررد بود
یه ماه پیش گفته بود بخاطر توصیه رهبری شرکت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چه ساده هستین همش بازیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شما اینحوری بازی می کنی ؟!!!
به کوری چشم تمام بدخاهان و حتی تابناک احمدی قهرمان حامی مستضعفین اومده ثروتمندان سوراخ موش پیداکنید قهرمان داره میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ما که ثروتمند نبودیم، تو دو تا دوره رئیس جمهوری ایشون بدبخت تر شدیم،، ثروتمندای عزیز ما رو هم با خودتون ببرید تو سوراخ موش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بعنوان يك ثروتمند از خدامه دوباره محمود رييس جمهور بشه....واي كه چه عالي ميشه...ثروتم ميشه چند برابر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
تو این فاصله شما هم یه سری به نهضت سواد آموزی بزنین.
پس چی شد\
دولت سیب زمینی خوش آمدین خوش آمدین
طرف تو ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا گرفت!!!!!!!!!!!!!
حدس میزنم این خبر تا دو ساعت دیگه میره رو صدر قسمت پربحث ترین ها.
فکر کنم ده دوازده هزار تایی کامنت بخوره. شایدم قسمتهای دیگه سایتو موقتا مجبور بشید ببندید تا بتونید به این یکی برسید.

محمود همینه دیگه: خودشیفته، خودخواه، غیرقابل پیش بینی، و به شدت مخرب.
أنوشیروان ازبزرگمهر پرسید ملک ایران چگونه ویران میشود؟ گفت: کارهاى بزرگ را دست آدم هاى کوچک بده و آدم هاى بزرگ را تحقیر کن، ویران میشود.
چرا ترسیدن یه عده
خودش گفته حضور من در ثبت نام صرفا برای حمایت بقایی است من به توصیه رهبری عمل می کنم.
وصله ضد ولایت الکی به کسی نزنید
احمدی نژاد بیا که خسته شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
بله...خسته براشون کمه. مایلن ذله بشن!
شجاعت نشان دادن واقعیت را نداری
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
از این بابا خوشم نمیاد ولی بین مردم کوچه و بازار از رییسی و قالیباف و ... بیشتر رای داره
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
نه جانم. بی رهبری 1 میلیون هم رای نداره.
ما امت مسلمان و مومن ایران اسلامی به هیچ عنوان از شخصی که از رهنمودهای مقام عظمای ولایت تبعیت نمی کند حمایت نمی کنیم و از شورای نگهبان درخواست داریم این شخص که فریب جریان انحرافی را خورده است رد صلاحیت کنند ما امت مسلمان و مومن ایران اسلامی یکپارچه و با 80درصد آرا ایت الله رییسی را به بهارستان خواهیم فرستاد
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اخوی داری اشتباه آدرس میدی !!
رئیسی اگه رای هم بیاره باید بره پاستور !
اول یاد بگیر بعد آدرس بده مشتی !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
منظورت پاستوره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یکم مطالعه کنید! بهارستان مجلس هستش! رئیس جمهور میره پاستور
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مهدي جان بهارستان نيست كه عزيزم - پاستوره
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
به بهارستان ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مگه احمدی نژاد و رییسی کاندید نمایندگی مجلس شده اند داری میفرستیشون بهارستان؟
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مگر انتخابات مجلس است که می خواهید ایشان را به بهارستاد بفرستید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بهارستان خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آقامهدی دیر اومدی 2 سال از انتخابات برای بهارستان گذشته !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بهارستان یا پاستور
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همان بهتر که بفرستیش بهارستان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
!بهارستان؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
بهارستان ؟؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
متاسفانه امثال همین آقا که فرق بهارستان و پاستور رو نمیدونن حق رای دارن و مملکت رو به این روز انداختن
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
احتمالا منظورش همون بهرستان و نمایندگی مجلسه
عاليه احمدي رييس هرچي مرده
بنده اگر فقط ایشون و چنگیز خان مغول کاندیدای ریاست جمهوری میشدن قطعا به چنگیزخان رای میدادم
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خلایق هرچی لایق
تمام اهل فقر ونيازمندان وحاشيه نيشنان وروستائيان واستانهاي محروم به او وطرف داران احمدي نژاد راي مي دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همینه که میگن عقل که نیست جان در عذابه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مگر اینکه فقرا از فقر بیشتر خوششون بیاد تا به این بابا رای بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از ماست كه بر ماست اينا هر چي كشيدن كمشونه
همه ما باید تابع واقعی رهبری نظام و قانون اساسی کشور باشیم و باید قدر امنیت و آبادنی کشور عزیز و ایران اسلامی را بدانیم و به تداوم این امنیت و آبادانی با جان و دل کمک کنیم.
سلام بر یارانه250هزار تومانی و البته دلار20هزار تومانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اخه چرا از خودتون داستان و مقاله و .. میسازید والا یا خودتون زدید به کوچه علی چپ یا کلا از این دولت یه چیزی بهتون ماسیده یا سر هیچ پوچ که بگید اره ما اگاه از همه چیزیم و مخالفت با احمدی نژاد کلاس داره دارید این حرفا رو میزنید من بیکار هستم با کار گری روزگار میگزرونم ولی واقعا دوره احمدی نژاد با دوره چهار ساله روحانی زمین تا اسمان حدقل برای من و امثال من فرغ داشت شاید بعضی ها این تفاوت رو احساس نکردن بخاطر وضع مالی خوب ودر امد داءم ولی من که لیسانس دارم و کار یدی کارگری رو انجام میدم تفاوتش رو دیدم اصلا احمدی نزاد ....هزاران چیز دیگه روحانی که خوبه چکار کرده تا اومد بیمه کارگران ساختمانی قطع کرد اونایی هم که بیمه کارگری بودن مبلغش رو سه برابر کرد بیمه رانندگان اژانس قطع کرد وهزاران کار دیگه که با یه کلید درهایی که به روی مردم بود قفل کرد حداقل یه کار مثبت این چهار سال انجام نشد که منم به اون تکیه کنم بشم مخالف احمدی نژاد اگه شک دارید برید از کارگران ساختمانی و اقشار محروم بپرسید در کدام دوره وضع درامد شما بهتر بوده
عجب! مگر مقام معظم رهبری به شما توصیه نکرده بودند که لطف کنید و تشریف نیاورید! شما صلاح مملکت را بهتر میدانید یا ایشان؟!! جالب است که این فرد دقیقا مانند دوران ریاست جمهوری خود به حرف هیچ کس گوش نمی کند و کسی هم جلو دارش نیست! آنوقت رعیس جمهور دوره اصلاحات را ممنوع التصویر می کنند! جالب است...
خدا رحمت کنه هاشمی رفسنجانی رو کاش بود و میدید
چنين به قول شما حامي مستضعفيني كه درهشت سال مملكتو نابود كرد
عشق بر می گردد
امروز در کشور با این خبر بهره وری بالاست
مستضعف وروستایی منتظر عشق بودند
این همه خوشبختی محاله محاله !!!!
از الان لحظه شماری میکنم واسه دیدن منظاره ها خدا کنه احمدی نژاد رد صلاحیت نشه رأی هم نیاره یخورده بهش بخندیم
خیال حوصله بحر می‌پزد هیهات

چه‌هاست در سر این قطره محال اندیش
هم بقایی و هم احمدی نژاد هردو شان رد صلاحیت میشوند چند روز صبر کنید خواهید دید
خاتمی با آنهمه خدمت ممنوع التصویر احمدی ... ول کل می گرده ب
از سفرهای آقای احمدی نژاد از ماهها قبل مشخص بود کاندید خواهد شد.
امیدوارم تا آخر بمونه تا تکلیف همه روشن شه
دمت گرم احمدی نژاد
احمدی نژاد آمد تا رسالتش را تمام کند و هر آنچه را که کمترین سودی به مملکت می رساند، از میان ببرد، و نهادها و بنیادهایی را که در دولت قبل نیمه جان از زیر دستش در رفتند، اینبار کاملا نابود کند، اما مطمئنا تصمیم وی برای آمدن، تصمیمی کاملا شخصی نبوده است، و افراد قدرتمندی پشت سرش ایستاده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ما که عرض کردیم ایشان مشکوک هستند .
یعنی این بشر رو باید محصور کرد..
سال 76 رهبری به میر حسین موسوی که قصد کاندیداتوری وثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند گفت مصلحت نیست که در انتخابات شرکت کنید ایشان هم گفتند چشم وشرکت نکردند
آقای احمدی نزاد حق دارد بعنوان یک شهروند آگاه به امور سیاسی و یک " علی بابای " زیرک در امور مالی در انتخابات شرکت کنند.
شرکت کند.
کما اینکه آقای خاتمی رئیس جمهور گذشته حق طبیعی و قانونی دارند تا در انتخابات شرکت نمایند. واین مردم
سالاری را ارتقاء و شان و مقام قدرت ریاست جمهور را افزایش میدهد.و توان چانه زنی کشورمان را در سطح منطقه و جهان افزایش میدهد. مردم هم بحمدا... آگاه هستند و در یک انتخاب بدون حاشیه با حضور 40 میلیونی سر نوشت کرسی نیاوران را رقم خواهند زد. و مردم منطقه هم از ما درس مشارکت در سرنوشت خود در پای صندوق رای خواهند گرفت .انشاء
بیچاره آیت االه هاشمی ۱۰ سال پیش همچین روز هایی رو پیش بینی میکرد اما همه بهش توهین کردن.
پاسخ ها
یک دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آره واقعا بیچاره ....
اگر قايل به آزادي انتخاب كردن و انتخاب شدن هستيم بايد حضور احمدي نژاد را به فال نيك گرفت.
خدا شفات بده.
یه عده هنوز مشغولن تا اون سنگی که احمدی نژاد تو چاه انداخته در بیارن هنوز نتونستن حالا اومده می خواد از اساس کل چاه رو خراب کنه رو سر همه
همیشه آرزو میکردم جسارت و استادگی احمدی نژاد با عقل خاتمی ترکیب بشه.
مثلن طی یه عمل جراحی مغز خاتمی در بدن احمدی نژآد قرار بگیره . البته عمل پیوند رو یک جور دیگه هم میشه انجام داد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
داداچ داری اشتباه میزنی!
الان معلوم شد کی بصیرت داره کی بصیرت نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احسنت
هرکس برخلاف نظر ولی عمل کند ان شاالله مرده سیاسی خواهد شد
ایول ثابت کردی که مطیع امر ولایت هستی
من از شورای نگهبان عاجزانه درخواست دارم که صلاحیت ایشان را تایید کنند تا در مناظرات انتخاباتی آقای مهندس "غ" و و آقای دکتر "ر" ایشان را شسته و بر روی طناب آویز کرده تا خشک شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شک نکن احمدی نژاد فقط دنبال فرصت برای
مناظره است و مطمئن باش به عنوان کاندید نهایی شرمت نمیکنه
یک دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
عزیز مطمئن باش آقای احمدی نژاد حتما در مناظره ها توسط دیگران شسته میشه !!!! همونطور که بارها قبلا شده .... بلد نیست حرف بزنه بنده خدا
ما احمدی نژاد را شناخته بودیم ایکاش همه شناخته بودند
گنه ماست اگر علی تنهاست ! دیگر حجت بر همه روشن است
خوشبحال این مملکت ایران که چنین کاندایای ریاست جمهوری دارندکه کشورراگل وبلبل نموده بودوحالامی خواهدتاج گل برسرهمه ایران بزند(بدبخت ملت )
با سلام. از کاندیداتوری احمدی نژاد و امثالهم نباید ترسید چون واقعا دیگه پایگاه اجتماعی چندانی نداره. این افزایش آگاهی مردمه که اون رو و تفکراتش رو شکست میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این فیلمه داداش
احمدی نجاد خوش امدی بیا یکم یارانه ها را زیاد کن . زنده باد بهار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
يه چند ساليه كه قيمت خونه تغيير نكرده. بازم وقتشه كه يه دفعه سه برابر بشه.. دلار 1200 تومني رو كرد 3600 تومن كه دلار بفروشه يارانه مردم رو بده. اما قيمت همه چيز رو سه برابر كرد. 100 برابر اون به اقتصاد كشور ضربه زد. تمام خونه ها تمام محصولات همه چيز سه برابر شد كه آقا مي خواست دو زار با فروش دلار بيشتر گيرش بياد و دولتش رو بچرخونه. يا تو گروني دلار لفت و ليس بكنند.( رانت اطلاعاتي )
اسماعيل آ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چرا ترسيدين؟؟؟
از چي ترسيدين؟؟؟شما كه ميگين مردم نميخانش پس چرا انقد ميكوبيدش؟
تا ديروز نميدنستين رهبر با كدوم ه ميينويسن حالا شدين غمخوار رهبر؟
شما همونايي هستين كه روز عاشورا اون شعارارو دادين؟
بعدشم روحاني چه گلي به سر مردم زده؟
بله سه ساله نه تنها قيمتا تغيير نكردن حتي منفيم شدم اما به چه ارزشي به ارزش بيكاري و تعطيليه كارخونه ها؟
نكنه تعطيلي كارخونه ها بخاطر احمدي نژاده
نكنه 8000 ميليارد كاره احمدي نژاد بوده؟
خندم ميگيره از آدمايي كه اصل ولايت فقيهو قبول ندارن برا رهبر دلسوزي ميكنن
مطمئن باشيد احمد نژاد كنار ميره و اومده كه جواب تهمت هاي روحاني تو اين چند سالو بده همين
اگه نظر رهبر براش مهم نبود از آقا نظر نميخاست
پس بدونيد قضيه چيز ديگس
درضمن بايد تو مناظره ها منتظر چيز چيز روحاني باشيم
بیچاره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احمدی نجاد!!!
لااقل فامیلشو اول یاد بگیر بعد ادعای طرفداری کن
احمدی نؤاد به نظرم صادق نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
به نظرت صادق نیست.... !!! بیدار شو داداش هنوز که خوابی....؟؟؟؟؟
دکتر تو باید می آمدی تا کلماتی مثل حصر و بصیرت و فتنه دوباره معنی شوند و اینبار چیزی برای هزینه کردن برای تو نمونده برگرد به دانشگاه و درس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بهترین کامنت . مخلصم
اگرواقعاطرفدارنداردبگذارندکاندیدشودوتوسط مردم حذف وردصلاحیت گردد
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ایشون اگر بیاد فتنه 96 به پا میشه چون کلا حرف حساب نمیره تو گوشش و فقط واسه کشور هزینه داره به خصوص امروز که اسزائیلی ها گفتن روحانی ترور میشه تو انتخابات
اژدها وارد می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جالبه اگه عكسش رو بجاي بروسلي بگذارند.
بنده در دو دوره ریاست جمهوری به او رای دادم چوت فکر میکردم تابع ولایت است اما الان نه واقعا که هیچی برا گفتن نداره
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احسنت به شما که عاقلانه و متدینانه به مسائل نگاه می کنید نه متعصبانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
از خود احمدي نژاد بدتر امثال تو هستند كه انشاالله خداوند مملكت را از آسيب امثال شما حفظ كند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آقای احمدی نژاد را رای امثال شما سر کار نیاورد
با سلاممحمود قهرمان آمد حامی قشر مستضعفین و محرومین ) یوسف پیامبر آمد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
انصافا که خیلی شبیه حضرت یوسفه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بله چند روز دیگه میشه امام زمان
البته کسی بشقاب واسه نهار بذاره واسه امام زمان بیشتر از این از طرف دار بعید نیست پیامبر بخوانند او را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اون یوسف پیامبر را خوب اومدی!!! واقعا تمام حرفاتون هم مثل این ادعاتونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همه چیز احمدی نژاد به کنار! آخه کجا مثل حضرت یوسف زیباست !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدا همه شما رو يكجا از زمين بر داره كسايي كه بهش راي ميدن با وجود اون هشت سال در تمام گناهانش شريك هستن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مستضعفین...محرومین...وقتی یک بهتون می دن و سه ازتون می گیرن، سود نکردین! به زبون ساده توضیح دادم . شاید بفهمین!اگه خوشحالین، صرفا به دلیل گوش های مخملییه که به تازگی صاحب شدین.
بنظر من کسی باید رئیس جمهور بشه ک طعم فقر و چشیده باشه اگ اینجوری نیست حداقل لمس کرده باشه...فردی انقلابی شجاع ونترس و جهادی...مطیع نصایح خیرخواهانه رهبری ک دقیقا حکم پدری دلسوزرو واس جامعه هستش...تحصیلکرده فهیم آینده نگر واقع بین...بابا اینقدر جناحی تفسیرنکنید..بیکاری و فقر و اوضاع اقتصادی جامعه رو خوب دقیق ببینید بعد قضاوت کنید ببینید
آزادی یعنی این .بذاریم همه بیان بذاریم مردم انتخاب کنن .دکترای احمدی نژاد برخاسته از رشته ریاضی البته بدون سهمیه بیانگر هوش بالای اوست اشتباه ما اینکه او رو دست کم میگیریم بعد دچار توهم تقلب میشیم ببینید حتی همین نخوه آمدنش چقدر زیرکانه بود همه معادلات رو به هم ریخت الان هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان در کما هستن پس هوشمندانه با رقیب مبارزه کنیم و گرنه گل می خوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اصلاح طلبان در کما هستند ؟ !!
..........اصلاً ارزش حرف زدن نداره . .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دكتراش كه تو ترافيكه. اون ميگن مساله داره.
کمی از انتخابات امریکای به اصطلاح جنایتکار یاد بگیرید که زمان قانونی انتخابات حداکثر 8 سال است نه بیشتر.این چه وضعی هست.طرف می خواهد 100 بار کاندید ریاست جمهوری یک مملکت بشود
اصل دلیل ثبت نام احمدی نژاد برای فشار به شورای نگهبان است تا با این فشار بتواند تایید صلاحیت بقایی را به دست آورد. این آقا میخواد با فشار روی شورای نگهبان که اگر صلاحیت بقایی رو تایید کنید من هم خودم انصراف میدم و در غیر اینصورت تا آخرش میمونم عمل کنه تا مثل سال 92 و رد صلاحیت مشایی پیش نیاد براش.
احمدی نزاد مرد عمل هست من بهش رای خواهم داد شک نکنید
از ایشان سوال کنید چرا در مورد شرکت در انتخابات از مقام معظم رهبری رهنمود خواستند اگر نمی خواستند به آن عمل کنند .
بصیرت یعنی زود هر چی رو شنیدی باور نکنی و تحلیل داشته باشی.متاسفم بعضی از مسولین باز زود قضاوت کردن.یک نمونه کوچک زاده.
آقا وقتی ایشون نامه می نویسن به رهبری و در رسانه هم پخش میشه که من تابع اوامر شما هستم و در انتخابات شرکت نمی کنم بعد ایشون میاد ثبت نام میکنند آخه چه جوری مردم میخوان رو ایشون و حرفاشون حساب کنن؟؟؟؟
از قدیم میگفتم مرد هست و حرفشه خیلی مردی آقای احمدی نژاد
مرگ بر ضد ولایت فقیه
كجاي دنيايك ماه مانده به انتخابات تازه كانديداها ثبت نام ميكنن پس كي بايد برنامه كانديداهاارائه شود همين نشون ميده همش كشكه
تا آب هست کسی تیمم نمیکند
احمدی عزیزم وقتی تو باشی دیگه بقایی کیه؟
خیلی مردی
با وجود اینکه از محمود احمدی نژاد متنفرم و در هر دو دوره ای که کاندید شد و رای آورد بهش رای ندادم اما اگه به فرض محال بتونه از فیلتر شورای نگهبان عبور کنه حتما بهش رای می دهم
رای ما فقط دکتر احمدی نژاد
شک نکنید بیاد ریس جمهور میشه
پاسخ ها
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
داداش راي هاي منفي رو حال كن
:)
زبونم لال زبونم لال اگه ایشون رای بیاره مغازه رو میفروشم دلار میخرم
بازم بگم بگم ها شروع شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
آره اما 8 سال بعد هم اسم دزدها از جيبش بيرون نمياد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اونوقت كي از تو مغازه ميخره؟!
متاسفانه احمد نژاد هر روز از فرمایشات مقام معظم رهبری یک برداشت تازه میکنه!!!! یکی نیست به این و مشایی و یقایی بگه برین خودتونو مسخره کنید.... مردم ما قلبی و فکری و جانی ولایتی هستند نه مثل بعضی مسئولین حرفی!!!!
سنگ پا قبلا" مال قزوین بوده. الان باید بگن رو که نیست سنگ پای محموده !!!
خوش آمدی دلاور ، قهرمان، کسی که حق مظلومین را از ظالمان می گیرد . ای هلو
دوستان قبل از به شوخی گرفتن موضوع نیمه پر لیوان هم ببینید ایشون اگه ضعف و اشتباه داشتن که منکرش نمیشیم ولی خوبی هم زیاد داشتن پس حق ورود به عرصه رو دارن...اما باتوجه به توصیه رهبر بزرگوارمون باید بگم انتخاب اشتباهی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
تورو خدا از خوبی هاش بگو ما هم درک کنیم، ای با بصیرت
ایشان اگر به فکر خدمت به مردم مستضعف بود که امثال رحیمی رو معاون اول خودش نمی کرد. اگر به فکر مردن بود که دولتش دلالی طلا و سکه نمی کرد. اگر حامی مستضعفان بود که نمی گفت در گیری ها در سوریه یک معارضه داخلی هست و ایران نباید دخالت کند.
مصلحت اندیشی های برخی از مسئولین نظام در قبال برخورد با جنایت های این آقای خود شیفته کار به اینجا رسوند که دیگه توضیه بالاترین شخص مملکت را هم نمی پذیرد.
ای کاش آقایون به حرفهائی که می زنند ایمان قلبی داشته باشند.
من بار اول به احمدی نژاد رای دادم، بار دوم خدا خدا می کردم رای نیاره، برا بار سوم فک نکنم طاقت بیارم. خودمو خلاص میکنم
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
پیشاپیش خدا رحمتت کنه
سلام
با توجه به توصيه رهبري - كه البته بايستي حكم حكومتي قلمداد كرد- ايشان نبايد كانديد مي شدند. ولي براي اكثر دلسوزان نظام از اول معلوم بود كه اين شخص بايبند هيچ اصول و معيار نيست. از عمكرد هشت ساله گرفته تا تناقضات اخير.
با سلام. بهتر بود ایشون توصیه رهبر عزیز رو در خصوص حضور در انتخابات رو مد نظر قرار می دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
فقط برای مناظره اومده
هشدار
| - |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این منفی ها یعنی چی؟
آقای احمدی نژاد نباید ثبت نام میکرد ایشان فرمایشات مقام معظم رهبری را نادیده گرفت و التزام عملی به ولایت فقیه ندارد وباید توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شود رهبری صلاح ندانست بیاد چرا اومده ؟ انشالله که رد میشه
اومده بی عدالتی های روحانی را از بین ببرد. درود بر احمدی نژاد عزیز، یارانه ها 6 برابر میشه
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اره قیمت ها 10 برابر میشه
ساده ی ها پراید از 8 میلیون به 22 میلیون تبدیل شد به خاطر هزار تومن45
دیرین دیرین. این قسمت ظهور هاله نور
در نظر بگیرید رئیس جمهور ایران احمدی بشه از اونو رئیس جمهور آمریکا ترامپ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اين رو خووووب اوووومدي
حالا ديگه واسه ملت ايران عروسيه
احمدی نژاد ترور میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدا نکنه! امام زمان حافظشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خلقی از دستش راحت میشه
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرااااااااااااا

بهترین خبری بود که امسال شنیدم
درووووووووود بر حامی مستضعفان جهان رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد
حتما رای میاره
رحانی بای بای
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
عذر میخوام آقای طرفدار ، اسم شما چی بود؟ :)) همینا طرفدارشن
تشنه قدرته به خدا مشکل داره مشکل خدا به دادمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
هم تشنه قدرت هم اين كه نوعي فرار به جلوست. با اين كار از محاكمه فرار مي كنه. به روحاني گفته پول نفت رو چه كار كرده اي. كسي نيست بگه تو 800 ميليارد رو چي كار كردي.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اره دوست عزیر احمد نژاد با نفت بشکه 150 دلار مسکن مهر رو نتونست تموم کنه حالا گیر داده به روحانی میگه چرا یارانه رو زیاد نکردی با نفت 50 دلار
انتخابات ریاست جمهوری کشور ما از جام جهانی فوتبال جذابتره!!یک ماه درگیریم ولی خوش میگذره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خیلی حرف جالبی زدی. کاملا موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
واقعا دمت گرم عالی گفتی تا حالا همچین تجزیه تحلیلی ندیده بودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دمت گرم خيلي حرف قشنگي بود
حال كردم
بگزارین بیاد و مردم رای بهش بدن تا ببینید اون 27 میلیون رای 88 قضیش چی بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بیست و چهار میلیون ناقابل
در دوره های قبل مردم بخاطر رهبری به ایشان رای دادند ای کاش تا اخر می موند تا مشخص بشه چقدر رای داره درود بر روحانی
احمدی نژاد تور و به خدا کمی از این اعتماد به نفست را به من عاریه بده.
با سلام بر ساحت مقدس امام زمان و همراهان واقعی ایشان.
از آقای احمدی نژاد خواهشمند ام از آقایان دکتر عباسی ، دکتر راعفی پور، دکتر حجت السلام والمسلمین پناهیان - دکتر کوچکزاد- سردار قلم حسین شریعت مداری- برادران مداح اهل بیت کریمی و حدادیان- دکتر ازغندی- دکتر عباس جدیدی ....تشکیل دهند انشاالله
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یاران امام زمان از فرمایشات نایب امام زمان سر باز نمی زنند !

این افرادی هم که نام بردید و حتی اسامی بعضیشون هم اشتباه نوشتید !! از فرمایشات رهبر و ولی امرشون سرپیچی نمی کنند !!! لطفا عاقل باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
با دکتر جدیدی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
همه افراد نامبرده شده خوبن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
چرا فقط جدیدی ؟ همه خوبن
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خودتو زدی به کوچه علی چپ \
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اخه بقیه طناز نیستن دکتر جدیدی خیلی طنازه مخصوصا وقتی طرف و فتیله پیچ می کنه خوب تنشو و ناز می کنه
به نظر من اگر احمدی نژاد در انتخابات بمونه و از اون طرف هم رای نیاره دیگه خودش و طرفدارانش متوجه میشند که این آقا تاریخ مصرفش تمام شده چون اگه امسال نمی یومد چهار سال دیگه میومد بزارید بیاد که تکلیفش یکسره بشه تا خود و طرفدارانش از این توهم در بیاند که میلیونها طرفدار دارند
دوستان آزاداندیش وطرفدارآزادی چه اشکال دارد شما که معتقد به دمکراسی هستید چه ترس وهراسی ازاحمدی نژاددارید مردم فهیم ایران می دانند به کی رای بدهند به کی رای ندهند نگران توصیه رهبری معظم نباشید شمایی که رهبری رافقط دراین مواقع می خواهید که رقیب را ازسرراهتان بردارد انشااله هرچه مصلحت است انتخاب میشودبگذاریددمکراسی درکشورجریان یابد
این هم از بصیرت احمدی نژاد .
سنگ پای قزوین کم آورد و روسفید شد
گمونم اینستا گرام تلگرام رو یادشون رفته بود فیلتر کنن اومدن اونم انجام بدن

یادم مخالفان ایشون خار خاشاک منافق ضد مردم ضد امام زمان و مخالفان ایشون نباید تو این ملکت زندگی کنن
یادمه مردم یه زمانی خس و خاشاک بودن و این اقا رئیس جمهور منتخب و مردمی
چنین فردی در تشخیص مصلحت نظام چی کار میکنه
ما با ثبت نام آقای دکتر محمود در انتخابات موافق هستیم و ازآقای احمدی نژاد ریس جمهور سابق محبوب کشور مان حمایت میکنیم و رای ما دکتر احمدی نژاد هست، کور شود کسی که نمیتواند حضور احمدی نژاد را ببیند . تبریک به آقای دکتر و مردم عزیز . فقط آقای محمود احمدی نژاد . دوست داریم آقای دکتر با قدرت تشریف بیار به صحنه انتخابات ریاست جمهوری
شکر خدا که اصلاح طلبها کاملأ گوش به فرمان رهبری هستند و شعارهای اصلاحی که مطرح میکنند برای سایر کشورهای دنیا است !!!؟؟
تابناک شما یعنی سایت تابناک از مدت ها پیش برای جا انداختن احمدی نزاد برنامه داشت واین کار را هم کرد با سیاست تابناک احمدی نزاد را جا انداخت نگو برنامع ای در پیش بود لطفا پخش کنید
۲۰ میلیون رای داره احمدی نژاد
ملت ایران حافظه کوتاه مدتی داره
احمدی نژاد ماهیانه ۴۵. دلار یارانه می داد و هرگز هم نگفت این یک مصیبت برای دولت است اما روحانی با پرداخت ۱۲ دلار در ماه آن را مصیبت عظما می دانست . درست است که در اواخر دولت دهم دلار سه برابر شد اما این سه برابر شدن فقط به سود دولت یازده تمام شد نه به ضرر آن . اگر واقعا روحانی ناراضی بود چرا وقتی دولت خود را تشکیل داد دلار و قیمت های چند برابر شده کالاها را به قبل برنگرداند ؟ چرا خودروی هفت میلیونی پراید حتی از بیست میلیون هم فراتر رفت ؟
به نظر من بازي جالبي است. آقاي احمدي نژاد رد صلاحيت نمي‌شود چرا كه با رد صلاحيت ايشان خيلي سالها زير سوال خواهد رفت. سنشان هم كه در حد رياست جمهوري هست و مثل آقاي هاشمي كهولت سن ندارند. بقايي قدرت تخريب و بي پروايي احمدي نژاد را ندارد. براي همين ايشان به عنوان تخريب كننده آقاي روحاني در مناظره خواهد آمد. بعيد مي دانم مناظره تندي هم بين ايشان و آقاي رئيسي داشته باشيم. ايشان فقط براي تخريب آقاي روحاني مي آيند و بس. بقيه را نميتونم بگم
رای فقط احمدی نژاد
احمدى نژاد آمده؟؟!!!!!دوباره،،،، !! اعتماد به نفس در حد عالى.
خیلی هم خوب شد حالا میاد با رییسی اینا درگیر میشن و روحانی اول میشه
این یارو احمدی نژاد دوره های گذشته ریاست جمهوری مسولین دلسوز نظام مانند آقای هاشمی را زیر سول برد و مملکت را به آشوب کشید و 50 سال به عقب برد، حالا نوبت به ولایت رسیده و آشوب و بلوا درست کردن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
متاسفم برای کسانی که هنوز هم متوجه نشده اند که این آدم مشکوکه
مشکل مملکت ما نگاه کردن به بقیه است
نمونش آقای روحانی منتظر دنیا با ما خوب بشن تا بتونیم ی کاری بکنیم
احمدی نژاد هم فقط میخاد بگه ما برتریم و با همه دنیا کل کل کنه و منزوی کنه مملکت رو
هیچ کدوم فکر ساختن مملکت با جوونا نیستن
این ماییم که باید مملکتو بسازیم نه دولت روحانی نه دولت احمدی نژاد کار زیادی نمیتونن بکنن
شاید آمای خوبی باشن ولی سیاست دنیا اونا رو خورد میکنه مگه اینکه اقتصاد خوبی داشته باشیم
چیزی که هیچ کدوم به فکرش نیستن
به نظر من احمدی نژاد دست به انتحار سیاسی خودش زد.
و هدفش از ثبت نام فشار به شورای نگهبان است برای تایید صلاحیت بقایی است.
و این پیام رو میده که اگر بقایی رد صلاحیت شود من خودم در صحنه انتخابات باقی می مانم و ماندن من در صحنه به ضرر اصول گراهاست چون سبد رای اونها رو خراب میکنه .
در نهایت کسی که از این ماجرا سود می بره رئیس جمهور فعلی یعنی شخص آقای روحانی است.
و انتحار سیاسی احمدی نژاد هم به این دلیله که با نادیده گرفتن توصیه رهبری اکثریت رای خودش بین مردم رو از دست داد .ولی اگر به این توصیه گوش می کرد می تونست چهار سال بعد دوباره ریاست جمهوری رو پس بگیره و اتهام 10 روز خانه نشینی رو از خودش برطرف کنه.و اعتماد توده مردم رو به خودش برگردونه
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
هم بقای هم احمدی نژاد زد صلاحیت میشن
مگه می تونن با ایت الله جنتی هم شوخی کنن اون رفسجانی رو هم رد صلاحیت کرد چه برسه احمدی نژاد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دلت خوشه هاا 4 سال دیگه کی زنده است کی مرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
درود بر احمدی سلام بر بقایی زنده باد مشایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تحليل خوبي بود.
آقاى احمدى نژاد اصولا با مفاهيمى مثل سرافرازى و شكوه ملت، عدالت، خادم ملت و على الخصوص پاك دستى غريبه به معناى واقعى هستند...
بسه بابا خر کردن مردم بسه
به خدا پناه میبرم
کفن پوش ها کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
یا روی دیوار سفارت بنگلادش یا در حال بهم زدم کنسرت استاد ناظری
به کوری چشم بدخواهانش
زنده باد آقای دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
استرالیا خوش می گذره ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
حامیان فرامرزی فیلتر شکن بدست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شما از اون بورسیه های احمدی نژادی با معدل 10 نیستید ؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جالبه در تمام سایت ها ادبیات طرفداران آقای احمدی نژاد به جز ابتذال نیست. مدام از کلمات مردسالارانه و رجولیت استفاده می کنند." کور شه چشم مخالفای احمدی نژاد"، " احمدی مرده" ، "احمدی شیره" ، "احمدی قهرمانه" ، "چرا ترسیدید؟" ، "آبو بریزید اونجا که می سوزه" ، "احمدی اومده بساط جمع کنه" و الی ماشالله . من نمی فهمم چرا این دوستان احمدی نژادی ادبیات متینی ندارند؟ چرا یک بار جملاتی نمیگن که به دل بشینه یا از احمدی نژاد با اصول علمی و منطقی دفاع کنند حالا حتی اگر استدلالشون از نظر ما غلط باشه ولی حداقل فرمت استاندارد و مدنی داشته باشه . یعنی آقای احمدی نژاد یک هوادار دانشگاهی تحصیلکرده که مودبانه بیان کنند ندارند؟ همیشه باید فکر کنیم که پشت کامنت نویس های هوادار ایشون سه نفر ترک موتور هوندا با شلوار شش جیب نشسته؟ ای بابا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ناشناس 19:31 طرفداران ایشان همان موتور سوار ها با شلوار شش جیب هستند . ایشان استعداد خاصی در جذب لمپن دارند .
واقعا احمدی نژاد حامی مستضعفان جهانه؟!
انصافا خودشداره مینویسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بعضي چيزا واقعا تمومي نداره ادم فكر ميكنه كسي كه همچين كامنتي داده حتماداره مسخره بازي در مياره وگرنه اين سطح عقب ماندگي واقعا بحرانيه!!
چه بشود مناظره ی حسن محمودی
به ولله روحانی جرات نمی کنه تو مناظره شرکت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
دقیقا، منم باشم جرات نمیکنم
حاجی چرا?
کاراصولگرایان تمام شد و به تاریخ پیوستند
این حرف ها را ول کنید ما مردم همیشه مردم میمانیم ما کارگران و کارمندان همیشه کارگر و کارمند انتخابات به نفع کسانی است که سرمایه گذاری میکنند
احمدی نژاد یه ادم معمولی نیست اون با تفکر متفاوت روبه انقراضش شاید بخواد هرکاری بکنه مثلا کاندید معرفی کنه یا خودش سودای ریاست جمهوری توسر داشته باشه و برا رسیدن به اون هرکاری از جمله ایستادن جلوی رهبری و یا به هم زدن ارامش داخلی کشورروداشته باشه ولی داداشا و ابجیاگلم مهم اینه که ماها عاقل باشیم و دوباره نبایدتوی یه شرایط احساسی بلاهای 8 ساله اونو فراموش کنیم و به خودش یا افراد باندش رای بدیم .پس همه باید حواسمون جمع باشه و به یکی رای بدیم که عاققققققققققل باشه و .......نباشه.
درود براحمدی نژاد
امیدواریم بمونه ودوباره انتحاب بشه
درسته توزمان احمدی نژادگرانی بود ولی رکودنبود
الان هم رکوده هم گرانی
بهترین گزینه احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
رکود نبود؟؟؟؟ جایزه نوبل اقتصاد حق توست برادر
درود بر احمدی نژاد
شاید لیاقت مردم ایران در حد احمدی نژاده
زنده باد کسی که بعد انقلاب ، تنها رییس جمهوری بود که که ایران رو اتمی کرد گشور رو صنعتی کرد بافت فرسوده رو نو کرد عزت ایران رو تو دنیا بالا برد ، زنده باد احمدی نژاد بنده و تمام خانواده و فامیل به ایشان رای میدیم در صورت رد صلاحیت ایشان به هیچ احدی رای نخواهیم داد
این یارو مشایی هنوز زندس که!!!!!
یادش بخیر اونی که می گفت ؛ با پدیده ای و به رو هستیم که به دوربین زل می زنه و دروغ می گه! یادش بخیر...!
سلام-خوش آمدی احمدی انشالله ایندفعه همه باندهای فاسد رو بروفی.
ترامپ رئیس جمهور امریکاواحمدی نژاد هم رئیس جمهور ما.چه می شود.اما احمدی بهتر از روحانی است.روحانی فرد خوبی برای ریاست نیست.
باور من این است که امروز در زیست اجتماعی در شرایطی که لایق آن هستیم قرار نداریم چون پول نفت رفت و فقر در دولت شما تشدید شد و توهمات جای واقعیات را گرفت لولو کجاست تو رو بخوره
هدف بازارگرمیه. قبل از انتخابات انصراف میده
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اتفاقا میذارن بیاد مطمن باش رای نمیاره خودش ضایع

میشه میره در ارشیو تاریخ
خدا رو شکر که آقای دکتر احمدی نژاد تو انتخابات شرکت کردند . رای ما فقط احمدی نژاد ولا غیر . ترسیدید آقای دکتر احمدی نژاد اومده . شرکت در انتخابات آزاد هستش .
. مردم دکتر احمدی نژاد رو میخوان فقط .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ما با پديده اي روبه رو هستيم كه طرف تو كامنتش اكثريت بچه هاي اين مملكت رو مردم نميدونه!!
رای ما قاسم شعله سعدی
وحانی با اقتدار به همشوت جواب محکم و قاطعی در انتخابات خواهد داد و افراطیها را برای همیشه از سر این ملت بزرگ کنار خواهد زد
این حرکت نشون میده که تیز بینی و آدم شناسی مرحوم آیت الله هاشمی چقدر بوده. حیف که به اون توصیه ها گوش نکردند و نتیجه اش شده
دارند رقص کردی میکنند
احمد نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است دلیلی ندارد که شرکت نکنه و یا احیانا رد صلاحیت بشه
امشب بيمارستا نها جاي خالي ندارد سكته را ميزنند دكتر خوش امدئي
امشب بيمارستا نها جاي خالي ندارد سكته را ميزنند دكتر خوش امدئي
امشب بيمارستا نها جاي خالي ندارد سكته را ميزنند دكتر خوش امدئي
مرگ بر ضد ولایت فقیه
من نمیدونم بعضی ها از روحانی مایه میگذارند ادم متحیر می مونه کافیه نظری به صحبتهای انتخاباتی ایشان بیندازی
بابک زنجانی ها وقاضی مرتضوی ها آماده باش باشند .
خدا رحمت کند هاشمی عزیز را _ و چقدر این روزها جای او خالی است_ که وقتی از شیخ محمد یزدی شنید که می گفت مشایی احمدی نژاد را سحر و تابع خود کرده است ،به او گفته بود :اصل فتنه خود اوست نه مشایی!
شوالیه تاریکی برمی خیزد
اقای ریسی متاسفانه تجربه احمدی را ندارد در اداره مملکت تا یاد بگیرد لطمه های زیادی وارد می شود من احمدی را همیاری خواهم کرد از کانادا تویتتر ۲۲ هزار نفری به نام او شد
اصولگرایان تشنه قدرت
پاسخ ها
دکتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مردم به فرد انقلابی رای می دن کاری به اصول گرا و اصلاحطلب ندارن.
بهار بازم بيا عشق رو بيارش
دل هميارى رو قصد نكارش
درود بر مرد بهارى
پاسخ ها
سیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بده هر یاری رو دست نگارش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
غروبا که که می شه روشن چراغا
باید به تمام افراد حرمت قائل شد. میزان رای ملت هست .امام خمینی
درود بر روح بزرگ هاشمی رفسنجانی که اورا خوب شناخت واین ثبت نام سندی برای این حرف است.
اگه تا امروز نظر مثبتي نسبت به آقاي احمدي نژاد داشتم امروز كاملا مطمئن شدم كه قابل اعتماد نيست چون به توصيه رهبري عمل نكرده من كه با جان و دل در انتخابات 88 براشون كار كردم امگان نداره بهشون راي بدم
بهتر بود احترامو حرف رهبرو نگه می داشت. پس کجان حزب اللهی های فدایی رهبر.......
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
احتمالاً رفتن یه جایی سفارت یه کشوری رو آتیش بزنن..............
یاران دکتر احمدی نژاد:
گلمحمدی:
✨✨✨✨
✨⭐️
احمدی نژاد اومده تا شورای نگهبان رو برای تایید صلاحیت بقایی تحت فشار قرار بده. یعنی به شورای نگهبان میفهمونه که اگه بقایی رد صلاحیت بشه من هم انصراف نمیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
بابا چقد ساده اید . بقایی از اولش فیلم بود فقط
یا حسین
وقتی متن رو خوندم ب ویژه اون جایی ک گفتید رهبری احمدی نژاد رو منع کرده یاد سخن مهران مدیری افتادم ک گفتش : "بس‌که همه قلم‌هایشان را فروخته‌اند" ب گفته خود رهبری و خود آقای احمدی نژاد رهبری تنها توصیه کرده بودن نه چیزی بیشتر و نه کمتر.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خودش چی گفته نمیایم
عزیز ایشون با اینکار می خواد خودش رو با رهبر در بندازه واین جوری رای بیاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شما اینطور فکر کن
رای ما فقط حامی محرومان، شجاع، باغیرت، اهل اقدام و عمل، نوکر مردم، دکتر محمود احمدی نژاد.
بعد از احمدی نژاد حتما رضا پهلوی هم به فکر کاندید شدن می افته
حالا بر عده اي معلوم گرديد كه چه كساني تابع نظام و رهبري هستند و عامل فتنه 88 كي بوده است.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دقیقاً همینطور است . فقط کمی صبر کافی بود که حقیقت ماجرا روشن شود که شد .
یارانه ها بیخودی 6 برابر نمیشه آب و برق و گاز را ضربدر 15 می کنند 2 برابر ازت پس می گیرند
اصولگراها تحویل بگیرید این همان آقایی است که در مجلس ته لیوان آب اورا بعنوان تبرک می خوردید
به عنوان کسی که خونه اش یک میدان با دکتر احمدی نژاد فاصله داره و بهش رای نداده ونمی ده معتقدم عقل جمعی بهترین تصمیم را خواهد گرفت واگه انتخاب بشه با ترامپ واحمدی نژاد زمینه ظهورفراهم است!
الان ديگه همه فهميدن بصيرت يعني همون چيزي كه نخست وزير امام ميگفت...
پس ایشان به خطری بقایی و مشایی آمده نه مردم . معلوم صد
منع ؟؟؟؟؟
منظورتون نهی هستش؟؟؟؟
رهبر خودشون گفتند باید طبق مر قانون عمل بشه،قانون هم برای همه یکسانه،شما اگه راست میگی قانون اساسی بیار بگو اینجا گفته فلانی کاندید بشه بهمانی نشه
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مهم حرف است نه حرف
درود بر ناجی ایران.احمدی نژاد روحی فداک...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
برات مثبت زدم . همون بهتر که روحت فدای همچین آدمایی بشه
عملكرد بد روحاني مساوي پيروزي احمدي نژادها است
با انتخاب این شخص یک جنگ خارجی و چند جنگ داخلی خواهیم داشت.
آماده دلار 7هزار تومنی ؛ سکه دو میلیونی و پراید چهل میلیونی باشید اگه احمدی نژاد رئیس جمهور بشه..............از من گفتن بود و از شما............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
مهننس! چرا بنزین تموم شد
روحانی صد شرف به احمدی نژاد داره
رای ما فقط احمدی نژاد عاشقتم اقا محمود گل توروخدا بیا
به نظر این حقیر، انتخابات 96 می تواند با شکوه ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی ایران باشد و تکلیف نهایی مسیر انقلاب شکوهمند57 را تعیین کند . با این شرط که همه صاحبان اندیشه عمده ( که دارای پایگاه اجنماعی مهمی هستند ) بتوانند از سد شورای نگهبان رد شوند. بهترین انتخابات را این افراد می توانند رقم بزنند :
سید حسن خمینی - قالیباف - احمدی نژاد - روحانی - رییسی - مهدی خزعلی - پزشکیان - میر سلیم و جلیلی
اینها نماینگان گرایشهای گوناگون موجود در نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر در صحنه حضور یابند هشتاد در صد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد. نتیجه معلوم است : وحدت و همبستگی ملی در جهت ساختن ایرانی آزاد و آباد
امید است که شورای نگهبان افرادی که صلاحیت دارند اما قطعا رأی نخواهند داشت را تایید صلاحیت نکند ، چون اینها فقط میخواهند آراء را به نفع شخص خاصی بشکنند، اگر انتخابات با دو کاندید نهایی برگزار شود (رئیسی و دیگری) قطعا آقای رئیسی رئیس جمهور خواهد شد و بعد از ریاست جمهوری رهبر انقلاب از سال 68 ، ایران بالاخره یک رئیس جمهور درست و حسابی به خودش خواهد دید. انشاالله تعالی.
امید است که شورای نگهبان افرادی که صلاحیت دارند اما قطعا رأی نخواهند داشت را تایید صلاحیت نکند ، چون اینها فقط میخواهند آراء را به نفع شخص خاصی بشکنند، اگر انتخابات با دو کاندید نهایی برگزار شود (رئیسی و دیگری) قطعا آقای رئیسی رئیس جمهور خواهد شد و بعد از ریاست جمهوری رهبر انقلاب از سال 68 ، ایران بالاخره یک رئیس جمهور درست و حسابی به خودش خواهد دید. انشاالله تعالی.
عملکرد بد احمدی نژاد و محجوب بودن روحانی در نگفتن تمامی خرابکاری های دولت های نهم و دهم و البته چاشنی توهم عامل این رفتارهاست. 16 میلیارد تومانی که در مرداد سال 1392 برای تاسیس دانشگاه ایرانیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی برداشت شد تنها عاملی برای رد صلاحیت احمدی نژاد است .البته اگر شبیه کرده جنوبی عمل کنیم. عشق به میکروفن و بیشتر دیده شدن از جمله موارد ذوق زدگی این آدم هاست.
ای به قربون قدمت عزیزوم.ما شیرازیآ کنارتیم کاکو.خوووش اومدی.سرافرازمون کِردی.
مردمی نژاد دوست داریم قد یه دنیا.
روحانی بای بای
تصور کنید گزینه های مقابل شورای نگهبان:
۱- رد کردن بقایی و تایید احمدی نژاد
۲- تایید کردن بقایی و رد کردن احمدی نژاد
۳- تایید هردو
۴- رد هردو
فقط گزینه ۴ مطلوب احمدی نژاد نیست یعنی ۷۵٪ مطلوبیت.
حالا اگه فقط بقایی ثبت نام می کرد ۵۰٪ امکان تاییدش بود یعنی ۲۵٪ مطلوبیت کم تر از حالت اول.
فاتحه
تو روخدا یکی این پیام من روبرسونه به احمدی نژاد بهش بگین بشین تو رو خدا تورو به جان عزیزت ول کن مملکت رو
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم یا حق سلطان محمود احمدی نژاد پادشاه فقرا به دادمان برس
خدا به دادمون برسه ................
درووووووود بر دکتر احمدی نژاد
بیشتر جمعیت کشور فقیر و جوون بیکار هستن ک اقای احمدی نژاد از نظر درجه اشتغال از روحانی و....... بهتر بودند بنابراین اگه تائید صلاحیت بشه خودش رئیس جمهوره ..
زنده باد بهار
خدا حفظ کنه اون بنده خدایی که سال ۸۸ این هشدارها رو داده بود.
مطابق قانون کسی نمی تواند مانع افراد واجد شرایط در انتخابات شوند رهبری هم توصیه کردند و دستور ندادند
احمدی نژاد ضد ولایت فقیه
انا لله و انا الیه راجعون
اصل دموکراسی آینه که محمود بیاد
اگه مردم میخوانش، دیگه هرجی نیست
به رای و تصمیم مردم احترام بگذارید
هرچیزی که باشه
تقابل دو تندرو در جهان( احمدی نژاد و ترامپ) = جنگ جهانی سوم
ملتی که از تجربه های گذشته خودش پند ننگره سزاوار تحقیره
ولی سیاستم خیلی پیچیده س
احمدی نژاد پیروز است!
ایضا بقایی
معجزه هزاره،حاله نور،خانه نشینی،یاور تهی دستان ای کسی که سر کوچه تون همه چی آرومه خوش آمدی‌
واقعا عجب رويي داره اين احمدي نژاد .بابا بذار مملكت يه نفس راحت بكشه. آخ كه دوباره تحريم وجنگ وتهديد و اختلاس بر مملكت سايه خواهد افكند .پاك تررررررررررررررررررررين دولتها !!!!!!!!
هاشمی آسوده بخواب که دودی که پیش بینی کرده بودی بلند شده
خخخخخخ
من متنفرم از راه و روش اداره کشور توسط احمدی نژاد .ولی تو این دوره و شرایط حساس که امریکا و هم پیمانش دنبال بهانه هستن برا تخریب نظام و شاید حمله نظامی .حظور حداکثری مردم پای صندوقها به هر وسیله ای لازمه
حتی با اوردن مهره سوخته ای مثل احمدی نژاد
سلام

یقینا اقشار مستند و صعیف جامعه به ایشان رای خواهند داد
خیلی جالبه بهشون گفته بودن آمدن شما به صلاح کشور و مملکت نیست و نیایید
حالا میگه اومدم تا از بقایی حمایت کنم خارج از گود انتخابات نمیشه حمایت کرد!!؟؟؟
ولی خوبه که اومدی چون با کاندیداتوری 2حالت فقط وجود داره 1. رد صلاحیت میشی دکتر (رئیس جمهور محبوب با24ملیون رای در سال88 رد صلاحیت شد.چرا!؟؟؟)
2.درصورت احراز صلاحیت بیش از 3میلیون رای نمیاری(محبوبترین رئیس جمهور و پرطرفدارترین با رای بیش از 24میلیون چرا باز 24میلیون رای نیاورد!؟؟)
یکی از یکی بدتر

فقط همین....
مهم حضور ملت
فرقی نداره کی باشه
جانم احمدی نژاد
کسی که به امررهبری تمکین نکند لایق انسان بودن نیست ...امرفقط امرسیدعلی....
صبر کنه دکل گم شده پیدا بشه بعدش بیاد دوباره دکل گم کنه.بگذاره جاده هایی که هشت سال با بنزین عیدی روش تردد شد و از بین رفت و رسیدگی نشد ترمیم بشه بعد بیاد بنزین عیدی بده و بگه از سااااعتتتت چند ایییننجااااییید.
دزدگیر 88
عاشق احمدي نژادرم و به راحتي قابل پيش بيني است احمدي نژاد به راحتي همين الان بيش از 40 ميليون راي دارد.
تنها کسی که اهل این جناح های سیاسی نیست وارد شد
بقیه که فقط به فکر مناغع خودشونن و فقط کاندید شدن و رقابت میکنن یوقت سهمشون از قدرت و ثروت بدست رقیب نیافته ولی احمدی نژاد تنها کسیه که اهل این برنامه ها نیست و تنها کسیه که میتونه میز بازی رو که آقایون برای منافع خودشون چیدن و به افکار ملت در همون مسیر جهت دادن پایان بده و کشور رو ببره به مسیری که تغییر حاصل بشه
نظرات مثبت جام جم بر عکس هستش نمیدونم خواننده های جام جم طرفدار احمدی نژاد هستند یا اینکه در تایید مثبت یا منفی دستکاری میشه به هر حال اگه بیاد مملکت بازم بهم میریزه متاسفانه طرفدار زیاد داره
احمدی نژاد.بابا تو دیگه کی هستی.
واقعا براي كساني كه به احمدي نژاد راي مي دهند متاسفم
خدایا منو بکش از دستش راحت بشم ولایت پذیری صفررررررررر
ما مشکلمون اینکه مجری قانون نداریم! همه میخوان قانونگذار باشن!
چه احمدی نژاد چه روحانی یا هر کی دیگه...
هه!
تنها آرزوی من این بود که جناب احمدی نژاد بیاد و روی دترو دسته کلیدسازها رو کم کنه حتی اگه به قول شما پراید بشه ۴۰ میایون و سکه بشه ۱۰ میلیون ما بازهم پای احمدی نژاد ایستاده ایم چون از پدران شهیدمان یادگرفتیم برای رفاقت جیب ندوزیم و تا پای جان پای قرارمان با آقای احمدی نژاد ایستاده ایم.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
شما برو با احمدی نژاد تو کره شمالی زندگی کن اگر نمی خواهید حق من رو از ملکت بدید میرم از اینجا پشت سرم نگاه نمیکنم من میخوام زندگی کنم
اینها همش تبلیغات انتخاباتیه.
من جای آقای روحانی باشم ثبت نام نمی کنم چون تو مناظره با دکتر احمدی نژاد حرفی برای گفتن ندارد /این هم بدونید دکتر احمدی نژاد با رای بالایی رئیس جمهور میشه وپته آقای روحانی را میآره روآب انشالله
وقتی آدمایی مثل روحانی بد عمل میکنند و میگن برجام خوب بوده به قول دوستمون باید منتظر پیروزی احمدی نزاد باشیم
به نظر بنده جناب آقای دکتر احمدی نژاد تایید صلاحیت خواهند شد (انشاءالله).
به نظر من بهترین فرد احمدی نزاد است برای نجات مردم بیکار
پاسخ ها
احد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
احتمالا شما در زمان احمدی نژاد یا دلار فروش بودید یا دلال و بسته شدن روزانه کارخانه ها و بی کار شدن خلق الله را ندیدی
8سال خرابکاری کرده کم است
اچرا ثبت نام کردی؟ تو باعث شدی نه تنها رای بقای افزایش نیابد بلکه کمتر هم بشود.
ترامپ + احمدی نژاد = جنگ جهانی!!
خودکرده را تدبیر نیست!!!!!!!!!
همش سياسته واسه داغ كردن انتخابات مردم هم كه همه جو گير جو إحساسي مساويست با رأي بالآي مردم دست اخر مشاركت بالا در انتخابات
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
ایشان معاون اولش زندانی شده !
یکی از وزراء زمان خودش مدرک دکتری جعل کرد که توسط مجلس استیزاح شد وابشان مدرک را کاغذ پاره عنوان نمودند.
در دوران 4 ساله دوم ریاست جمهوری یازده روز خانه نشین شد
در دورا ن ریاست جمهوری خودش ده ها بار قانون اساسی وقانون مصوب مجلس را نقض کرد بعنوان نمونه ساعت اشتغال کارمندان تا ساعت 14
و...
بعید میدانم شورای محترم نگهبان بخاطر تخلفات گسترده وی در دوران هشت سال ریاست جمهوری
ایشان را تایید صلاحیت کند؟؟؟
درود بر حامی مستضعفان احمدی نژاد برو اگر کشور در دست ثروتمندان هست ولی نیازمندان تعدادشان چندین برابره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
درود بر احمدی نژآد که نیازمندان را چند برابر انسانهای غیرنیازمند کرد
من که اصلا رای نمیدم ولی زمان احمدی نژاد حداقل واسه ما صنعت گر ها بهتر از الان بود.تورم بود ولی رکود نبود.پول در گردش بود.الان دقیقا 4 ساله همه شرکتا کلا ورشکست شدن یا اقلا نصف کارگرا رو ریختن بیرون.روحانی اومد ابروشو درست کنه زد چشمشم کور کرد.همه رو هم انداخت گردن احمدی نژاد.خوب اگه احساس مسئولیت اینجوری باشه همه میتونن بشن رییس جمهور.دیگه بحثی نمیمونه.منم میشم رییس جمهور میندازم گردن روحانی.اینجوری نباید قضاوت کرد.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
وقتی جنس ها زمان احمد نژاد 3 برابر شد و قیمت نفت
به 40 دلار رسید بیشتر ازاین توقع نداشته باشید زمان احمد نژاد نفت 150 دلار بود زمان روحانی 40 دلار یعنی دولت نفس نمی تونه بکشه تا به لطف اقای احمدی نژاد دارو هم وارد کشور نمیشد
من نمیدونم چرا همش باید مشایی همراه احمدی نژاد باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
من میدونم ولی نمیشه گفت چون سانسور میشه
چرا نظرات مردم را بایکوت کرده اید از چی می ترسید، اینکه با دستکاری سایت نظر سنجی حامیان احمدی نژاد را 3 درصد بیشتر کردید و از 5.5 درصد به 8.5 درصد رساندید. حتی شده تقلب در نظر سنجی را هم در کار خودتان قرار دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
موافقم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
تابناک می خواهد احمدی نژاد رای بیاورد تا سیب زمینی گیرش بیاد
احترام حرف رهبری مهمتر از دیده شدن است
کلی خندیدم .خدایا این سه نفر رو از ما نگیر .
ولی از شوخی گذشته دوست دارم احمدی نژاد بدون اینکه پیروز بشه رای بالایی بیاره . آخه برای اوضاع کنونی جهانی یه لولو لازم داریم . جدی می گم . بعضیا باید بدونن که اگه رفتارشون تغییر نکنه ممکنه که احمدی نژاد یا یکی مثل اون برگرده .
12 سال پیش صاحبان بصیرت با ایما و اشاره و گاها با صراحت گفتند که احمدی نژاد عامل فتنه است ولی همین صاحبان بصیرت را در محافل و مجالس عمومی توسط گروهی شعار مرگ بر بی بصیرت دادند . حال آن صاحبان بصیرت کجا هستند و اینان کجا ؟ از طرف دیگر اصولگرا به هیچ اصولی پایبند و معتقد نیستند
نمونه بارز آن اقای پور مختار است که 3000 نفر را جمع کردند و از همه تعهد گرفتند که به مقررات جمنا متعهد بمانند ولی اولین کسی که غیر متعهد شد عضو شورای جمنا ( آقای پور مختار ) شد . یعنی آقای پور مختار به گفته های خود نیز اعتقاد ندارد
خدایت رحمت کناد اکبر هاشمی رفسنجانی... ما ماندیم تا به چشم ببینیم «بصیرت» را که داشت...
احمدی نژاد به احتمال زیاد اومده تا اول هر چی آتو از بقیه داره رو کنه و بعد به نفع یه نفردیگه کناره گیری کنه (سیاست کثیف)
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آره.....همون طور که هشت سال لیست مفاسد اقتصادی رو تو جیبش نگه داشت و در آخر هم با خودش برد....
بصیرت نداره!!!!!!!!!!!
از امشب روحانی خواب نداره
باید بشینه جزوه حفظ کنه که بتونه جواب اونو بده
سلام دوستان تنها برنامه اندرويد جهان آموزش مسايل زناشويي تماما برگرفته از احاديث ائمه اطهار ع براي جلوگيري از استفاده از الگوهاي منحط غربي

براي دانلود کليک کنيد






yon.ir/dFeLF
سلام دوستان تنها برنامه اندرويد جهان آموزش مسايل زناشويي تماما برگرفته از احاديث ائمه اطهار ع براي جلوگيري از استفاده از الگوهاي منحط غربي

براي دانلود کليک کنيد






yon.ir/dFeLF
کسانی که در مناظرات 88 به آقایان با بصیرت هشدار دادند, الان در حصر اند و حضرات با بصیرت آن زمان الان بر علیه احمدی نژادی که تمتم قد ازش دفاع کردند، سخن میگویند!
روح آیت ا... هاشمی شاد باشه و جای خالی ایشان واقعا" حس میشه
روح آیت ا... هاشمی شاد باشه و جای خالی ایشان واقعا" حس میشه
متاسفانه اگر احمدی نژاد صلاحیت بیاره.احتمالش خیلی زیاده که رای بیاره

تنها دلیلشم اینه که تمام روستائی ها بهش رای میدن

و این هم از بی سوادیه که کشورو به نابودی میکشن!!!
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
دقیقاً
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
بی سوادی نه این بدبختی ها از جهل مردمه خیلی از با سوادهامون هم جاهل هستند.
ای بابا، اینا همش سیاست و بازار گرمیه.....
روحانی بای بای
غزای چرب چلی باقایان کهریزکی این چندروز بدین بخورن که توان از خودگزشتگی شون بتونن نشان بدن
زنده باد دولت بهار خدا حفظش کنه اونهایی که امروز رسانه را در دست گرفتن و آقای دکتر میکوبن بدانند خدا جای حق نشسته
احمدی نژاد بد بود یا هرچی بود فقط این شده برام سوال که روحانی تو این چهار سال چی کرده برای مردم غیر این که با دسته کلیدش درا رو روی مردم بسته
من و میلیونها ایرانی به جناب دکتر احمدی نژاد رای میدهیم ، ایشان از دل ملت می آیند و برای ملت دلسوزانه کار میکنند ، تبدیل وضعییت شدن کارگران پیمانکاری به قراردادی شدنم آرزوست .
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
فیلتر شکن رو چند خریدی ؟
احمدی نژاد دلشون واسه مسافرت به نیویورک تنگ شده
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
به همراه خانواده 180 نفری وهیات همراه مجلل.........
اقای احمدی نژاد خلاف قولی که به رهبری دادند عمل نکردند.
اقدام ایشون، همان طوری که خودشان گفتند فقط حمایت از آقای بقایی است و ثبت نامشان تنها یک اقدام تبلیغاتی است و قصد شرکت در انتخابات را ندارند.
خوش آمدی آقای دکتربه شماافتخارمیکنیم خوشحالمون کردی باتوکل به خدارای مال شماست بادلوجون رای میدهیم برای سربلندی کشورم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
سربلندی کشور رو خوب اومدی، بیچاره کشور
کاش امام زمان بیاد اگه بیاد نیاز به هیچکس نیس
مام بیکار نمیشیم که از این و اون بد بگیم بدون آگاهی
احمدی نژاد هرچی بود ، لااقل مملکت این قدر راکد نبود .همه تو خرید وفروششون بودن .به تبع اون تورم و گرانی هم بود .بهتر از این وضع بود که همه فلج اقتصادی شدن .از بازاری ها بگیر تا کارخونه ها.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
شما باید در دانشگاه درس اقتصاد بدید
اصلا معنی روکود و علت به وجود اومدن اون رو می دونید
ایشالا موفق باشی آقای احمدی نژاد رای ما شما بی و دلیلی هم نداره که در صلاحیت بشی
همه با هم احمدی نژاد
احساس غرور میکنم حیف که نمیذارن!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
وقتی اومد نون را کرد دونه ای 50 هزار تومان باز هم احساس غرور بکن ، برای سلامتیت خوبه
واااای خدا :)) چقد بخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اومدنش گریه داره نه خنده
صنعت جک از رکود جدی خارج خواهد شد.
انشاءاله دکتراحمدی نژادرای میاره ومملکت راازرکوددرمیاره.پس فکرمیکنیداین دولت خوبه هرچی داشتیم ونداشتیم ازهسته ای بگیرتاغیره دادبه آمریکا.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
حداقل نون شب داشتیم
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اگه بیاد مملکت را از رکود در میاره میبره
بعضی ها چه ساده ان می گن فلانی رد صلاحیت می شه
خواهشا بیشتر از این پیش درو همسایه مارو خجالت زده نکن !! .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
جوجه رو آخر پاییز میشمرن
انسان شجاع وباغیرت واستکبارستیز احمدی قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
کلمه به کلمه اش ایراد داره
هر کی هم که رئیس جمهور بشه وضعمون همینه !! ماشالا همتون آگاهید !! میگم حداقل احمدی نژاد رای بیاره خنده بازار میاد رو آنتن شبکه 3 یکم میخندیم !!
مردانگی کنه کنار نره مردونه بهش رای میدییم ولی اگر بخواهد کسی را معرفی کنه دیگه نه
مردانگی کنه کنار نره مردونه بهش رای میدییم ولی اگر بخواهد کسی را معرفی کنه دیگه نه
روحانی خداحافظ درودبراحمدی نژاد
اقابه روحانی هم توصیه کردند باامریکامذاکره نکند مگه روحانی گوش کرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اتفاقاً آوردندش تا مذاکره کنه و گرنه جلیلی رئیس جمهور میشد.
من بکی که قطعا به احمدی نژاد رای میدم به بقیه هم کاری ندارم .به خاطر بیکاری و سختی که تو این چهار سال کشیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آخه تو اون هشت سال پول پارو میکردی؟
دیز
پس چی شد؟
ای کاش همان دوره یکسال دیگه رییس جمهوریش ادامه داشت الان وضع مملکت این نبود همه یک سفر خارج از کشور میرفتیم
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
منظورت تایلند و آنتالیاست دیگه............
با سلام خدمت تمامی دوستان

رهبری فقط توصیه کردند

در ضمن چه احمدی بیاد چه نیاد الان فضا دو قطبی شده رفته
پس حضورش در دو قطبی شدن فضا تاثیری نخواهد داشت
همه بیایید و به خودم برای دهید
معلوم نیس دوباره چه نقشه ای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
نقشه اش مشخصه
خرابیهایی رو که ناتموم مونده کامل کنه
دوستان من یه نظری درمورد خراب کاریای احمدی نزاد دادم که واقعیت ها رو بیان میکرد تابناک قبول نکرد.
گفتم در جریان باشید که تابناک هم هر چی به نفع خودش باشه رو ثبت میکنه
آقای احمدی نژادمیخوای چکارکنی یه دونه نون تافتون را که دربلوچستان طی 8سال دولتت اومدی رسوندی به قیمت2000نکنه بقول بعضیهاعذاب وژدان گرفتی اومدی توبه کنی یاملت راگداکنی
انقد به ترامپ خندیدیم بدترش سرمون اومد
چقد دنیا بهمون بخنده
واقعا شماهایی که کامنت میذارید از چه قشری هستید،بنده از قشر ضعیف جامعه هستم طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستم ولی بخدا دوره احمدی نژاد پول شام شب داشتیم ولی الان داریم میمیریم چرا بجای اکثریت ملت حرف میزنید اگه عدالت باشه و تاییدش کنن تو صندوقها مشخص میشه کی رای میاره،
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
بعله اونموقع که دوران طلائی فروش نفت بود اما آخراش که تحریمهای شدید به اجرا درآمد دیگه محمود داشت میرفت و ما موندیم و خرابکاریهاش که تا 20 سال دیگه هم درست بشو نیستن.
این دفعه احمدی نژاد با رای 27میلیونی رئیس جمهور میشه
عمو محمود اومده بنزین 2 تومن کنه دلارو 8 تومن پراید
40 تومن و یارانه 20.500 اونم خوشه ای موشه ای...
عدالت شمشیری است که بر فرق دروغگویان و جاعلان و مغرضان فرود می آید. زنده باد سلطان محمود احمدی نژاد
یعنی من عاشق ای طرف طرح مسکن دلباز شدم با دمپایی اومده رئیس جمهور بشه طبق اون چیزی که من شنیدم افرادی که مدرک فوق لیسانس به پایین هستن رد صلاحیت میشن براساس یکی از مصوبه های دولت خخخخ خدایی
احمدی نژاد100درصد
به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل می‌کند؛
ادرکنی یا شیخ محمود!
سلام. اول اینکه چرا تابی جون نظرات مارو ارسال نمیکنی؟ دومم اینکه آقای احمدی نژاد برای گرم کردن تنور انتخابات اومده. البته نظر من اینه.
سلام
من که فکر میکنم دست هایی هستند که همین نظرات مردم رو دارن هم رای میدن و هم جواب میدن ..
چرا تا اسم روحانی میاد آمار تایید بالا میره و اسم رقبا که میاد رای منفی بالا میره ؟!
ما که بیرون از این سایت های مجازی ناامیدی مردم رو از دولت روحانی داریم می بینیم .. پس آهای دست های پشت پرده بتازید که انشاءالله حق پیروز است..
بصیرتش زده بالا
ایول بابا چقدر صاحب نظر و کارشناس داریم ما تو این مملکت .اصن حال دارید اینهمه نظر بدید .یکی برای احمدی نژاد میزنه تو سرش یکی برای روحانی اما نمیدونم آقای روحانی و احمدی نژاد هم برای این ملت تو سر خودشون میزنن یا فقط این سخرانی ها در مدت زمان انتخاباته و بعدش آقای روحانی میاد پشت تلویزیون میگه مردم نمیبینن نمیفهمن و باید عینک بزنن. آقای روحانی بزار عینکای 4 سال قبل رو بخریم بعد بیا واسه 4 سال دوم
اگر جوسازی نکنید و اجازه دهید احمدی نژاد مبارزه کند خواهید دید که رکود رای آوری در ایران برای تاریخ شکسته خواهد شد. پس صبر کنید اگر مردید!!
احمدی نژاد تنها رئیس جمهور درایران که یکی دوتا حرف راست گفته
درود بر احمدی قهرمان . بهترین حامی ما مردم مظلومه. با شنیدن خبر ثبت نام ایشان سر از پا نمیشناسم . همه ما مردم ایران با رایمان به جناب اقای دکتر احمدی نژاد ایشان را وارد عرصه سیاسی مملکتمان میکنیم . مردی شجاع و بزرگ و باغیرتی هستند . درود درود درود احمدی قهرمان
من بهش رای میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
اگه میدونست تو بهش رای میدی ، دیروز میرفت ثبت نام
تابناک عزیز هیچ اصراری نیست که نظر (کامنت)دیگران را بگذاری ولی اگر ایمیل می دهی که نظر شما را گذاشته ام واقعا آنرا در سایتتان قرار دهید (مثل نظر بنده در مورد احمدی نژاد که آن را نگذاشته اید)
ما فرهنگیان یکپارچه به احمدی نژاد رای میدهیم تا دست اختلاسگران ودزدان غارتگر از جیب مردم و بیت المال کوتاع شود فقط احمدی نژاد به فکر مردم فقیر است
روحانی قدرت خرید مردم رو به طور کامل نابود کرد
باسلام ،كسي كه جلوترازولايت حركت مي كند.المتقدم لهم مارق والمتاخرعنهم زاهق وللازم لهم لاحق .
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
بالاترین مرجع قانونه
سلام از دشت ازادگانم شهرهویزه هستم خیلی نفر برای رای به احمدی نژاد عزیز جمع کردم فقط خواستار همکار از شماها دارم
دوست دارم احمدی نژاد
روحانی در مناظره با احمدی نژاد حتماً ضربه فنی خواهد شد
عشق است احمدی نژاد
شوك به نوبخت و ابتكار
میاد هممونو میخوره !
اونهایی که از اومدن احمدی نژاد ترسیدن فقط بهذخاطر اینه که میترسن احمدی پرونده های بخور بخورشونو دربیاره
عاقا ب جون خودم این رای میاره ، میگین ن نیگا کنین :|
ترامپ ... احمدی نژاد ... مملکت بووووووووم ! جنگ جهانی چهارم میشه ، یارانه میشه 250 ازاونور اب و برق و گاز و مرغ و گوشت و نفت گرون ! بدبخ شدیم رف عاقا ، کی اسید داره؟
وای به حال این ملت
ازاول فقیربودیم هرچی هم داشتیم تواین 12 سال به لطف تحریمها به امیداینده پسا برجامی ازدست دادیم آخرشم نه ازتحریم ونه ازبرجام نتیجه نگرفتیم آینده خیلی هامون سیاه تاریکه احمدی نژادهاهم هرگزفراموش نخواهند شدچون دریادوخاطرات ماوتاریخ خواهندماندپس پیش بسوی تاریکی مطلق درضمن اگه دوتاکلیه داشته باشیدمیشه رو96حساب کرد.
حواست کجاست ماخیلی وقته خورده شدیم
بازم عمو احمد چه شود!
باسلام
جناب اقای احمدی نژاد مرررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییی ازت که اومدی خییلییییی مرررردیییی.
سلام بر شرف دولتمرد وخوش غیرت ایرانی بزرگوار ازکجابگیم تورم تک رقمی و شهریه دانشگاه مفت و حقوق کارگر بالا وبیکارنداریم وهمه صاحب خانه و جوانان ازدواج کردند با دریافت وام ازدواج و زنده رود دراز آب و جاده خاکی روستایی آسفالت اینترنت آزاد و همه ماشین دار و سهام عدالت به کارگران داده شده و یارانه عالی دکتر جان تو فقط می‌تونی بیای آرزوهای ملت برآورده کنی به امید پیروزی دکتر اما خواهشاً مدیر دلسوز بیاد نه اختلاسگر
دکترجان خوش آمدی من تا بحال سر جلوی هیچکس خم نکرده ام.ولی در دوران روحانی کمر ما فرزندان شهدا را شکستند.
اصفهان فقط احمدی نژاد و بس
در خصوص ورود آقای احمدی نژاد مدظله عالی به صحنه انتخابات وشکستن میثاق که باتوجه به سوابق، چندان هم غیر منتظره نبود لازم به گفتن است ایشان متا"سفانه کارنامه خوبی نداشته واز ظرفیتهای ثروتی کشور همه بجز مردم مظلوم ایران استفاده کردند
آقایانی که میگن روستایی ها و بیسوادها به احمدی نژاد رای میدن(یعنی احمدی نژاد ریس جمهور بیسوادهاست) ریس جمهور شما باسوادها و پروفسورها ۴سال چه گلی به سر مملکت زد؟
....واویلا
ما امیدمان به رهبرمان است
تمام قشر پایین جامعه بهش رای میدن
کارایی ک احمدی نژاد برا مردم کرد روحانی تو خابم نمیبینه هنوز داره پروژه های اونو افتتاح میکنه.
منکه به احمدی نژادرای میدم
نه قم خوبه نه کاشون لعنت به هردوتاشون.
چرا دشمنی
نفس باد صبا، باز خزان خواهد شد

چشم ملت دوسه ماهی نگران خواهد شد


آن بلایا که گذشت از سرِ ما، بار دگر

مثل سرمای جگرسوز، وزان خواهد شد
دوست دارم احمدی نژاد برنده میدان شود
تا مناظره ها می اید روحانی را حسابی مچاله می کنه و به نفع دیگری کنار می رود
سلام خیلی خوشحالم که اقای دکتر محمود احمدی نژاد درانتخابات شرکت کرد رای تمام مردم زنجان به اقای دکتر محموداحمدی نژاد است امیدوارم دوباره ریاست جمهوری را دوباره در دستانه خود بگیرد واین وضعییت کشور مان ایران را درست کند درود بر احمدی قهرمان ماهمه همراه توییم احمدی نژاد
ریس جمهور چه بخواهین چه نخواهین احمدی نژاد است باور نمکنین ولی فقط چند ماه صبر کنین ثابت میشه بهتون
اینکه کسی به توصیه رهبر خویش عمل نکرده جرمی نیست- و عمل زشتی هم نیست شاید ایشان هم مثل بعضی فقط فیلم گوش بفرمانی دارند-اما امدن دکی بد هم نیست
کسی که امر مقام معظم رهبری رانادیده بگیردمحبوبیتی نخواهدداشت.
دوستت دارم احمدی نژاد
من ده تا کامنت گذاشتم ولی چون برخلاف نظر تابناک بود( یعنی حمایت از احمدی نژاد )قرارداده نشد /نمیدونم هنوز تابناک جیره خور احمدی نژاده /
من به دکتر محمود احمدی نژاد رأی خواهم داد
جالبه
از فعالان معدنی و معدنکاران که میپرسم اکثرا میگن:
تورم احمدی نژادیم را آرزوست!
با چه رویی امدی وایسا تا بهت رای بدن
کاش بیاد وامهای انچنانی را وصول کنه
بدهی به پیمانکاران وتامین اجتماعی را تسویه کنه
لیاقت این مردم همون احمدی نژاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس