بازدید 7227
۲
فوتبال اروپا

یوونتوس3-بارسلونا 0/نوکمپ بازهم محتاج معجزه شد

روی پاس عرضی کوادرادو، دیبالا با چرخشی فوق العاده و ضربه ای زیبا توپ را به گوشه دروازه بارسلونا فرستاد تا این گل به عنوان سریع ترین گلی که بارسلونا در این فصل دریافت کرده به ثبت برسد.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲ 12 April 2017
دو تیم یوونتوس و بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که نتیجه بازی بسیار عجیب بود اما با توجه به وضعیت این روزهای بارسا باور کردنی است.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم یوونتوس و بارسلونا از ساعت 23:15 سه شنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان یوونتوس با نتیجه 3-0 میهمانش را درهم کوبید.

یوونتوس بازی را با پرس سنگین آغاز کرد و در دومین دقیقه ارسال میرالم پیانیچ با ضربه سر هیگواین همراه شد که در اختیار تراشتگن قرار گرفت امّا در ششمین دقیقه بازی، روی پاس عرضی کوادرادو، دیبالا با چرخشی فوق العاده و ضربه ای زیبا توپ را به گوشه دروازه بارسلونا فرستاد تا این گل به عنوان سریع ترین گلی که بارسلونا در این فصل دریافت کرده به ثبت برسد.

یوونتوس3-بارسلونا 0/نوکمپ بازهم محتاج معجزه شد

در شانزدهمین دقیقه از بازی، ضربه از راه دور مانژوکیچ به راحتی در اختیار تراشتگن قرار گرفت. بارسلونا پس از دریافت گل بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، امّا فرصت چندانی برای تهدید دروازه یوونتوس پیدا نمی کرد. 

در بیستمین دقیقه از بازی، پاس عمقی فوق العاده لیونل مسی پشت مدافعین یوونتوس به آندرس اینیستا رسید و او در حالی که در مصاف تک به تک با بوفون قرار داشت، ضربه اش با سوپرواکنش دروازه بان یوونتوس همراه شد و راهی کرنر شد.

در ضد حمله ای سریع، شاگردان الگری در بیست و دومین دقیقه بازی روی حرکت زیبای مانژوکیچ از سمت چپ صاحب موقعیت شدند و پاس عرضی وینگر کروات یوونتوس با ضربه پای چپ تماشایی دیبالا به گوشه دروازه تراشتگن رسید تا حساب کار 2-0 به سود یوونتوس شود.

در بیست و نهمین دقیقه لیونل مسی موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند، امّا گل او آفساید اعلام شد تا همچنان دروازه یوونتوس بسته باقی بماند.  در سی و ششمین دقیقه از بازی پاس عرضی کوادرادو با ضربه پیانیچ همراه شد که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در چهل و سومین دقیقه ضربه والی هیگواین با واکنش تراشتگن و ضربه مدافعان بارسلونا راهی کرنر شد تا نیمه نخست با برتری 2-0 بانوی پیر به پایان برسد. 

در چهل و ششمین دقیقه از بازی، شوت سامی خدیرا از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در پنجاه و یکمین دقیقه ضربه آندرس اینیستا از بالای دروازه یوونتوس عبور کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. 

در پنجاه و دومین دقیقه از بازی، ضربه فنی هیگواین با مهار تراشتگن همراه شد. در پنجاه و چهارمین دقیقه از بازی روی اشتباه در آفساید گیری هیگواین با تراشتگن تک به تک شده بود ضربه اش با واکنش تراشتگن راهی کرنر شد.

در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی ضربه سر کیه لینی از روی کرنر ارسالی با برخورد به تیر دروازه وارد دروازه بارسلونا شد تا حساب کار به سود یوونتوس 3-0 شود. در ادامه مالکیت توپ و میدان در اختیار بارسلونا قرار داشت، امّا مانند نیمه نخست، آن ها فرصت چندانی برای تهدید دروازه یوونتوس ایجاد نکردند. 

در شصت و هفتمین دقیقه از بازی مصاف تک به تک سوارز با بوفون جدی ترین موقعیت بارسلونا در نیمه دوم را رقم زد که توپ با برخورد به مدافع یوونتوس در لحظه آخر راهی کرنر شد. 

در هفتاد و دومین دقیقه دیر با پاس عمقی پیانیچ و ضربه خدیرا که در دهانه دروازه به کوادرادو برخورد کرد یوونتوس به گل چهارم رسید، امّا داور این گل را نپذیرفت، اگرچه به نظر می رسید که در اعلام آفساید عجله کرده است. 

در هشتاد و ششمین دقیقه بارسلونا از روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد، امّا ضربه لیونل مسی با برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر شد. 

یوونتوس3-بارسلونا 0/نوکمپ بازهم محتاج معجزه شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منظور معجزه داوره دیگه !!!!!!!!!!
گل مسي آفسايد بنود خطا كرده بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس