بازدید 2671

دورتموندی ها محل اقامت به هواداران موناکو دادند

حمله و خشونت سبب شد تا لحظات انسان دوستانه و زیبایی را در فوتبال شاهد باشیم.هواداران موناکو با فریاد دورتموند دورتموند از رقیب شان حمایت کردند و اتحاد خود را در مقابل خشونت نشان دادند.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 12 April 2017
نزدیکی زیبای هواداران تیم های رقیب در واکنش به یک خشونت.تیم های بروسیا دورتموند و موناکو، قرار بود که امشب (سه شنبه) در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند اما یک بمب این بازی را تعطیل کرد و هزاران آواره فرانسوی در آلمان گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، حمله به اتوبوس باشگاه دورتموند باعث شد تا این بازی لغو شد. همین حمله و خشونت سبب شد تا لحظات انسان دوستانه و زیبایی را در فوتبال شاهد باشیم. هنگام رخ دادن حمله، بخشی از هواداران دو تیم در ورزشگاه وستفالن، استادیوم خانگی بروسیا دورتموند حاضر بودند. خبر به گوش حاضرین در ورزشگاه رسید و در واکنش به این خبر، هواداران موناکو با فریاد دورتموند دورتموند از رقیب شان حمایت کردند و اتحاد خود را در مقابل خشونت نشان دادند. 

دورتموندی ها محل اقامت به هواداران موناکو دادند

توییتر باشگاه دورتموند از سوی دیگر از هواداران تیم موناکو تشکر کرد. و توییت های پیاپی دیگری را شاهد بودیم، از تیم ها و بازیکنان رقیب بروسیا دورتموند، از باشگاه شالکه و بازیکنان بایرن، که در آلمان که همگی آرزوی سلامتی برای بازیکنان دورتموند داشتند و اعلام کردند در مقابل خشونت متحد خواهند بود.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند گفت که حالا بروسین ها همدل و متحدتر خواهند بود و زیباترین اتفاق پس از این حمله را لحظاتی پیش در شبکه اجتماعی توییتر شاهد بودیم. توییتر رسمی باشگاه دورتموند خطاب به هواداران موناکو گفت که در صورت نیاز به محل اقامت برای امشب، هشتگ bedforawayfans دنبال کنند. اهالی شهر دورتموند برای این یک روز تاخیر میزبان میهمانان فرانسوی خود خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار