بازدید 6934

پیامی به نامزدهای جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری

محسن رضایی
کد خبر: ۶۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 11 April 2017
نامزدهاي محترم جبهه انقلاب اسلامي
با سلام و تحيت

در آستانه ورود شما عزيزان به ثبت نام براي انتخابات رياست جمهوري، به عنوان برادري از خيل عظيم انقلابيون ايران اسلامي و سرباز ملت و رهبر معظم انقلاب لازم مي دانم نكاتي چند را معروض دارم؛

١ ـ در انتخابات پيش روی بايد ثابت كرد كه امروز، روز بازگشت به ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمت بدون منت به مردم است. بنابراين تلاش كنيد در گفتار، رفتار و رقابت به اين ارزش ها پايبند بمانيد و آنها را بيش از پيش تقويت كنيد. همچنين سياست هاي كلي انتخابات را به دقت رعايت كنيد.

٢ كشور بدون كارآمدي جمعي و انقلابي، از دايره تنگ مشكلات اقتصادي، تحريم ها و كارشكني هاي دشمنان و رقبا بيرون نخواهد آمد؛ بنابراين، نه تنها به رقابت با يكديگر نپردازيد، بلكه نشان دهيد هریک از شما كه رأي بياورد، همه نيروهاي انقلاب را براي خدمت به مردم فرا خواهد خواند و خرمشهرهايي ديگر را از محاصره فقر و ناكارآمدي آزاد خواهد كرد.

٣ تا آنجا كه مي توانيد از هنگام ثبت نام تا مراحل بعدي انتخابات، با مشورت و هم افزايي يكديگر به نفع نامزد مقبول تر، از ادامه رقابت منصرف شويد و با تعدادي كمتر و نيرويي منسجم تر به مرحله نهايي گام بگذاريد.

٤ رجای واثق دارم كه به كوري چشم دشمنان انقلاب اسلامي، در اين دوره از انتخابات، وحدت و برادري نيروهاي انقلاب در اوج نمايش داده خواهد شد و ثابت خواهد گرديد كه هرچه موج تخريب ها عليه ما بيشتر باشد، مصمم تر به پيش خواهيم رفت. در عين حال كه هيچ چشمداشتي به قدرت فردي نداشته و قدرت جمعي و ملي را نيز براي خدمت توأم با اخلاص به مردم و گسترش و تعميق عزت، استقلال، عدالت و پيشرفت ايران اسلامي مي خواهيم.

اينجانب صادقانه و بی منت در چهارچوب قوانين كشور در خدمت شما خواهم بود.
محسن رضایی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل