بازدید 16796
۵

ثبت نام اولین چهره سیاسی با لباس کارگری

کد خبر: ۶۸۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 11 April 2017
با آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، چهره‎های سیاسی که پیش از این اعلام نامزدی کرده بودند نیز راهی وزارت کشور شدند. نخستین نفر، مصطفی میرسلیم از جریان اصولگرایان بود.

به گزارش خبرآنلاین، در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور، مصطفی میرسلیم، نامزد حزبی موتلفه برای اعلام کاندیداتوری وارد وزارت کشور شد. او با لباسی شبیه کارگران و کلاه ایمنی وارد ستاد انتخابات شد و تاکید کرد که به عنوان نامزد حزب موتلفه تا آخر انتخابات، خواهد ماند.

او تاکید کرد از حزب موتلفه یک نامزد معرفی شده و آن هم من هستم.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با توجه به مسائلی که در 4 سال گذشته رخ داده چه در مسائل داخلی و چه در مسائل خارجی میزان مشارکت مردم خوب و بالای 60 درصد خواهد بود.
 
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری بین خبرنگاران مستقر در وزارت کشور با بیان اینکه من راهی که 50 سال است در پیش گرفته‎ام، ادامه می دهم که چیزی جز حق طلبی نیست، گفت: من امروز برای احقاق حقوق بر جای مانده شما مردم بزرگ ایران آمده ام.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه داشتن شغل مطلوب، خدمات تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، بی سرپرستان، خدمات بهداشتی و درمان مسکن متناسب با نیاز و حقوق در حد کمال مردم در قانون اساس قید شده است؛ ادامه داد: اما متاسفانه این موارد در این چند دهه معطل مانده است. من آمده ام تا منزلت کارمندان، پزشکان و پرستاران محترم شمرده شود و به ثمره کوشش کشاورزان و اصناف و امدادگران و رزمندان ارج نهاده شود.

میر سلیم که با لباس کار ساختمانی و کلاه ایمنی در وزارت کشور حضور پیدا کرده بود، با بیان اینکه من امروز لباس کار و تلاش به تن کرده ام، گفت: من همانطور که روزی با همراهی و خلاقیت جوانان متخصص کشور موتور ملی را طراحی  و نمونه سازی کرده و به تولید ملی رساندم، با زهم آمده ام تا تولید را از رکود نجات دهم. آمده ام تا در پی حق بیش از 3 میلیون جوانی باشم که به دلیل فرصت سوزی ها دستشان از بازار شغل و خدمت به مردم ما کوتاه شده است. من با کوله باری ازخدمت در وزارت کشور، در نهاد ریاست جمهوری، در وزارت ارشاد، وزرات ورزش و در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دانشگاه و در صنعت آمده ام تا به شما خدمت کنم. من امروز به پشتوانه طلبگی در پیشگاه شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر به میدان آمده ام تا آموخته های خدمتم را در پیشگاه رهبری در مسیر پیشرفت میهن به کار گیرم. آمده ام تا تجریه ام را در کنار هاشمی برای اعتلای نام میهن به کار ببندم.

نامزد حزب موتلفه که می گفت به پشتوانه یک حزب ریشه دار 50 ساله آمده ام  تا سهم شما را از انقلاب بگیرم و به شما برسانم، ادامه داد: امروز نیامده ام تا حقوق نجومی بگیرم، نیامده ام تا سهمی برای خود و اطرافیانم بگیرم، آمده ام تا حقوق معطل مانده شما را بگیرم چرا که حق گرفتنی است.

میر سلیم با بیان اینکه از حزب موتلفه یک نامزد معرفی شده و آن هم من هستم، ادامه داد: جمنا بعد از اعلام حضور من در انتخابات تشکیل شد و فعالیت سیاسی خودش را آغاز کرد. ما در جمنا هم مذاکره کردیم و مقرر شد تا همکاری داشته باشیم. من نیامده ام تا در آخر به نفع جمنا انصراف بدهم و تا آخر می مانم. ما برای خدمت همیشه آمادگی داریم اما سازو کار موتلفه و جمنا ائتلاف است. مذاکره می شود تا بهترین روش را برای خدمت به مردم انتخاب کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۵
این هم اخر عمری خودشو خراب کرد.... از این نگاه های عوام گرایانه بدم میاد...
كدام يك از رفتار و گفتار و منش زندگي ايشان به كارگران مي خورد تنها از نام كارگر براي راي جمع كردن استفاده مي كنند و اين اخلاقي نيست
عزیزم این حنا دیگه رنگی ندارد مردم صد در صد سابقه شما و جهت گیری در مواقع مختلف را می دانند
لباسش کارگری است اما حاضر است بغل یک کارگر با لباس کارگری ودستهای کارگری بر سر یک سفره غذای کارگری بخورد
نکنه انتظار داری بقیه بگن ما برای گرفتن حقوق نجومی امده ایم . خیلی مسخره است دوباره گول اینها را بخوریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار